2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Смешното в нашия живот продължава да ни залива. Пуснеш телевизора – комедия, пуснеш радиото – комедия, отвориш вестника – комедия. Смешка след смешка, скеч след скеч. Ако някой ми каже, че не е забавно да живееш в България, няма да му повярвам.
"Аз смятам, че действително е много важно именно ДАНС в конструктивен, партньорски диалог с ОЛАФ да изясни какви са реалните факти, има ли доказателства за подобни тези, защото те звучат доста тежко”, разказва “любимият ни президент. Тежко звучат, така е. Тежка е царската корона, господин президент. Пардон, президентската корона.
Другарят Първанов продължава да застъпва тезата си, че докладите на ОЛАФ са два. Като му казали, че е един, а не два, той си помислил, че го атакуват неправилно. Не са прави. Объркал се е. На всеки се случва. То да не е да стреляш по вълци? А може и три да са. Четири. Какво знаение има? Както би казал другаря Тодор Живков – хората искат да има...
Нашият президент знаел, без да е присъствал на заседанието, че на 18 юни са коментирани различни схеми, които впрочем присъстват и в доклада на ОЛАФ, но “политическите изводи са се появили на по-късен етап". И иска обяснения. И ние искаме обяснения, другарю.
Според социалния ни президент, в случая с Людмил Стойков законът бил приложен с цялата му строгост почти веднага след изборите от 2006 г. Чудно. Ама така е. Приложен е. Просто го пуснаха без много приказки. Какво толкова?
Политическата пародия продължава и с атаките на Гоце към Иван Костов: “На опозицията това й е работата – да иска оставки”, споделя той и добавя: "Иван Костов е последният човек, който трябва да коментира тази тема, защото неговото име е символ на този елемент на прехода". За корупцията иде реч. Видяхте ли сега какво стана? Пак Костов е виновен. Вярно е това, дето се говори по медиите, че за всичко е виновен Костов. Той е виновен и за пожара във влака, и за бомбите челопеченки, и за катастрофата на Стависки...
Лошия Костов бил последния човек в милата ни Татковина, който можел да говори за корупция, щото името му било свързано с нея?! Господин президетнт... ъъъ... Първанов... таковата, Гоце, той Костов, не е в управлението на държавата вече 7, 8 години. Но, значи, наистина този Костов е много виновен, след като след толкова години след края на неговото управление продължава да краде, да лъже и да маже. Аз съм почти сигурен, че докладът на ОЛАФ е писан лично от него. И съм почти сигурен, че след време ще се окаже, че Костов ще е виновен и за Карибската криза.
Явно комунистите освен страст към кражби на европейски фондове развиват и някаква особена форма на политическа амнезия. Костов бил дал големи обекти на индустрията и туризма на Стойков, но после, този, последният, отива и прави дарение на Първанов?! А защо не е направил дарение на кандидата на ДСБ, след като би трябвало да е благодарен? Бе, какво се замислям и аз? Що не си пусна телевизора и да чуя някоя супер яка, следваща приказка...
Ама то, приказки, разкази, дрън дрън... и накрая какво? Какво ли? Пак салатка и ракийка на масата. Е, това. И Славиту, и Азис. И останалите. И всичко се забравя. Както се забрави пожарът във влака, наводненията в Цар Калоян и всичко останало.
А къде, между другото, се изпари социалната насоченост на нашия президент? Или не се е изпарила? Той все още е социално насочен, ама ние не го разбираме. Ми да, така ще да е. Гоце е социално отговорен индивид, всички негови близки се чувстват социално и емоционално задоволени. То пък не може всички да са доволни. Поне да почнем с най-близките!
Обаче се сещам, че, когато на власт са комунисти, държавата получава нокаут от червения юмрук на партията кърмилница и започваме отначало. Никой не се замисля затова. Спирам дотук, че пак Костов ще е виновен, а не ми е направил нищо лошо човекът...
Но, от друга страна, за десет години трябваше да усвоим поетапно няколко милиарда евро, а сега започваме и да връщаме. Т.е. усвоили сме ги, ама не сме разбрали. Е, важното е, че са усвоени. Усвояване, усвояване, усвояване. Да усвоим парите за петилетката за три години. Браво.
Тя, Меглена, като бивш кадър на Партията, ще се справи и с това предизвикателство. Нали сега е модерно да се казва “приемам го като предизвикателство”. Примерно Николайчо Василев се предизвикваше на няколко пъти като министър. И все успешно. Както и останалите от управляващите в последно време. Те и обикновените хора всеки ден са пред предизвикателството – оцеляване, ама това е друга тема.
Какво се оказва всъщност: Стойков ще съди ОЛАФ, че са го натопили без да го питат. Президентът брои доклади, премиерът говори за пилешки бутченца и консерви в парламента, министърът на отбраната не е виновен, че гърмят бомби, министърът на транспорта не е виновен, че влакове се подпалват като факли, министърът на регионалното развитие и благоустройството не е виновен за магистрала “Тракия”, а един икономист от ДПС снощи ми обясни по телевизора, че не бива да се надявам, за всичките пари от европейските фондове. Било погрешно да си мисля, че те са наши пари. Тц. Не били наши. Европейски били. Т.е. следва, че ние не сме европейци, а аборигени, тип слуги.
Явно пак ни вземат за калинки-малинки, разказвайки ни приказки, комедии и анекдоти. А ние ги слушаме и им се радваме. Ние, слугите-аборигени на тези, които трябва да са в затвора. Или поне да си подадат оставките, немедлено. Казвам “немедлено”, за да съм в тон с образованието на премиера, че да ме разбере.
Явно, след като продължаваме да се радваме на приказки, сме все още деца. И трябва да пораснем. Крайно време е.
За финални думички, ще напиша ето това: Достойнството е непознато за комунистите, но ти можеш да се справиш Гоце, аз вярвам в теб. Върни парите и си отиди с достойнство.
Лъжат ни политиците. Лъжат ни и от радиото, от телевизията, от вестниците.
Най-тлъстите лъжи са от рекламите... Но поне знаем, че ни лъжат и някой е платил на други, за да ни излъжат по-добре.
Вчера слушах Неделя 150. Пак лъжи.
Багера
Не Костов е виновен за всичко , което изброяваш , а АЗ !Да , АЗ , но е много дълго за обясняване ...
И тази комедия , за която пишеш щеше да е доста забавна , ако всички НИЕ не участвахме с трагични роли ...
Поздрави
21.07.2008 14:25
21.07.2008 14:27
21.07.2008 14:37
Два глиста виждат бял свят и детето възкликва:
- Еххх тате, виж колко красиво синьо небе, пък ние пак в тая черна дупка трябва да се наврем...
- Какво да правиш сине - родина!
точки, точки, точки.....след точките следва, че същата тая даскалица дава частни уроци и ред други извънкласни дейности
та тъй другарки червени даскалици, като приказвате глупостите, давайте си сметка пред кого ги говорите!
Така че, не ми прави елементарни заключения и сравнения между Костов и Ко и сегашните дръвници.
диж,
ще трябва да ме спасявате;-)))
Светът е сцена. Иначе хубавата тема тук, както се оказва за някои - също.
***
п.п. Всъщност, по отношение на коментар 9 сравненията са много весели. Навремето - по времето на Костов - България водеше преговори да не бъде разглеждана в пакет с Румъния, тъй като румънците се забавяха и ни пречеха да дръпнем напред. Сега, осем-девет години по-късно благодарение на Първанов, Доган, Сакскобургготски и Станишев румънците не само ни настигнаха, но и ни задминаха като малка гара. Сега те получават почти пълно одобрение, а ние се излагаме като бандити и като крадци на бюджетни средства в размер на милиони и милиарди евро.
21.07.2008 16:08
Направи ми впечатление миналата седмица - слушах Гоце по ТВто случайно, репликата - "А от опозицията да не знаят много, защото да не стане лошо". Тъй че взаимно си знаят бакиите и не им отърва да се халосат серизно, само лаят... Привържениек съм на теорията "Всички са маскари"... На следвщаите избори ще трябва да преценя кой ще краде най малко, а не кой ми харесва най-много за нещо. Бахт държавата бих добавил.
анонимен,
е аз пък не съм привърженик на теорията "всички са маскари".
Ти маскара ли си? Ти си знаеш.
Аз не смятам, че съм маскара. както и много други не смятам, че са маскари. Не визирам в случая Костов.
И като чуя "Костов" не казвам алелуия. Но казвам "браво" за много неща.
Докато не се сещам нито едно нещо, което е направил Първанов и за което да му кажа "браво".
Ти сещаш ли се?
Анонимен 9
Бъркаш. За какво да те насмита човек, като ти сам си се насмел. Накъде повече?
Чист пиар било кое - изпреварването на Румъния през 2000 година ли? Чуваш ли се изобщо? Като не можеш да кажеш нищо срещу фактите, поне си мълчи. По-достойно е.
За теорията ти, че "всички са маскари" - това всъщност е теорията на Алековия Бай Ганьо, нали знаеш? Аз не страдам от това, че ти възприемаш толкова сърдечно за себе си байганьовата теория, която първановците ти пробутват успешно вече толкова много години. Да си жив и здрав.
21.07.2008 17:26
***
Мето, много прости хора са това, седесарите, да знаеш. Много прости и долнопробни. Един куп държавни неща станаха частни по времето на Костов и по време на управлението на СДС, от което седесарите днес толкова долнопробно се разграничавате.
Никой не казва, че и другите не са крали като бесни - въпросът е, че очакванията на хората за другите са точно такива. Но точно онези, които идваха да ги сменят завинаги и обещаваха да направят една различна България, нямаха право да правят като лошите.
И между другото, освен че е виновен, Костов е и противен. Две в едно. Неочаквано лоша комбинация.
Трето, съвсем не по-малко важно, е че всички са длъжни да спазват поуките от оня виц за врабчето, зимата, кравата, лайното и лисицата: "когато си насран - не чуруликай". А Костов е насран. И то яко. Мирише. И когато се опитва да го забърше от себе си, убеден, че след години то вече не е мръсно, само маха засъхналата му коричка и открива следващия влажен слой, който смърди все така лошо, както и преди 7 години. Единственото спасение за демократичната идея е този човек да млъкне и да изчезне завинаги от очите на хората, пък защо не - и от България.
Разбира се, не по-малко важено е да млъкнат и всичките му почитатели, които непрекъснато го размахват като знаме на антикомунизма. Само се дискредитирате, господа! Всеки опит да сложите най-отгоре в щайгата този изгнил политически зарзават и да го представяте като качествена и продаваема стока, само кара хората да бягат от вашата сергия и да отиват на съседните, независимо че знаят, че там само отгоре са наредени прилично изглеждащи плодове и зеленчуци, а като си купят едно кило от тях, продавачът ще им загребе от дълбокото, където е само гнилоч.
Хай със здраве.
Да те питам в какво Костов е виновен?
И имам една "задължителна" молба. Да не цитираш вестник "Труд" и агент Димитър, пардон, Кеворк Кеворкян...
;-)
А т.н. и.д. Президент наистина е за обсъждане. Интервюто му е отвратително. Досега все си мислех, че има някаква скрита позиция, но днешните му изцепки в 24часа прилягат повече на ущипан селски кмет, нежели на държавен глава.
Това, че Чорни е изгонил Костов, може да е или за парлама, или заради нещо, за което не са се разбрали. Излишно е да гадаем - пък и днес Чорни не е в България само физически - иначе не мисля, че си е изпуснал и една от позициите. Искаш да се правим, че сме наивни ли?
Имало едно време през девет планини в десета, през девет гори в десета, през девет реки на десета, през девет морета на десето - една чудна страна, Абурдистан. В Абсурдистан всичко течало наопаки, реките понякога преливали и заливали земята, горите често били изсичани и пожари ги изпепелявали, морето понякога изхвърляло боклуци, но- в Абсурдистан най-големите боклуци били тия, дето го управлявали по техен си, боклучарско-абсурдистански начин.
Аз ще добавя, че всичките глупости за фондация "Бъдеще за България" се оказаха кьорфишеци.
Не ми говори и за Кремиковци - фалирало предприятие и невъзможно да бъде продадено символично за повече от един лев, тъй като дължи милиони.
БГА Балкан - подобна история.
Сега остава да ми цитираш и "разследванията" на Богомил Бонев и всичко ще е наред.
Колкото до това, че Костов бил "противен" - тук минаваш една граница, ако не си забелязал. Освен границата има и още нещо - погледни се в огледалото, да, ти, същият. Виж се, и тогава говори за останалите колко били противни. Извинявай, че ти пиша това, не ми е приятно, но ти просто си го просиш.
В крайна сметка в целият ти коментар 23 ти не казваш нищо конкретно, нито за любимата ти тема "Костов", нито пък по темата на конкретния постинг на Янчев. В 25 изреждаш неща от библиотеката на Валерия Велева, нищо конкретно, а в коментар 28 ... ще те цитирам, за да ти светне. Твърдиш буквално следното:
"Това, че Чорни е изгонил Костов, може да е или за парлама, или заради нещо, за което не са се разбрали", точка. Чорни, казваш, е изгонил Костов. Всъщност, Костов изгони Чорни ... ммне, чакай, че и аз се обърках вече! Корни изгони Чостов. Как беше? А най-накрая дойде горския, нали?
А заблудени-винаги ще има. Както с Че Гевара.
Колкото до конкретния случай, наистина е смешно да се оправдава някой с него. Но не съвсем.
По времето на Костов тарикатите разбраха, че преди с шестаците и комунистите, сетне с нашите, хляб винаги ще има. Когато имитираше пред балъците борба с тарикатите и отвоюване на държавата, всъщност той играеше с тях.
И стана все едно дали си ляв или десен, дали си бил мутра и ченге, или демократ. Стига да се отчиташ на властта. Даже точно такива бяха предпочитани!
Трябва да си много далеч от света, за да твърдиш че Костов не се е облагодетелствал от властта.
А ако имаш малко акъл, ще се попиташ как точно става тази работа.
С какви хора. Кой му помогна.
Защо уж непримиримата опозиция не извади очевидното, което се знае от стотици хиляди
Защото държавният апарат не може? Хайде де, не можел..
Само че, мен не ми се говори конкретно-първо, щото ганчовци от конкретика не отбират, тяхната вяра е циментирана в гърдите и бронебойни патрони за нея няма и
Второ, защото ако имахте малко акъл, простият извод е, че синьо-червената олигархия играе театър, в който за артисти, които говорят конкретно, им оставят ролята на Георги Стоев.
Че са болни мозъци.
Или пне за сега е така.
А че Чорни изгони Костов, това е абсолютен факт.
Нали така, thomas?
Или не е така?
А че нищо конкретно не казваш, то вече стана ясно. То не ти е и това идеята. Идеята на такива селяндури като теб е простичка - да се изговарят за стотен път кадесарските измислици за Костов, а да не се говори за убитите и недоубитите спонсори и съветници на Първанов, за многомилионните престъпления на Доган, за БТК и завлеченото от царя или за двамата братя по име Георги - Станишев и Велчев.
gantree, Костов не е виновен за това, че той няма да помирише власт - за това просто сам си е виновен. Но е виновен за това, че всички, считащи себе си за сини, няма да могат да го направят много дълго време. Виновен е дори и за това, че днес комунистите са на власт, както и за това, че Симеон си прибра Мусала.
Какво, смяташ, че Костов не е противен на почти всички хора ли? Или смяташ, че политика се прави само с идеи и ум (то пък едни идеи и ум при него, ама нейсе), а не и с излъчване и харизма? Ще ми говориш за това дали аз съм противен, когато аз се кандидатирам за някоя висша изборна длъжност и не спечеля. И то само ако те питат.
zemaria, браво за препратката към Вапцаров.
Ян, поздрави :)
Дайте да дадем
Костов трасирал евроатлантическото ни настояще?! Трасирал е бандитското ни настояще. А не е изключено и още да участва в него.
22.07.2008 00:14
Че ги изкара от дъното на виденовото блато...
Че оправи инфлацията...
Че мутрите си намериха мястото...
Да, прав си, това са все лоши неща. Много лоши.
Че никога не обеща цветя и рози, а тъкмо обратнотото - заради написаното дотук...
И още доста неща, които няма смисъл да ти ги изреждам.
А и хайде стига с тази простотия "всички са маскари". gan каза вече кой го използва това.
Не съм казвал, че Костов е просто човек. Не съм си и помислял, че е кристално чист. Но на фона на това, което неговото павителство направи, да ми подхвърляш глупости и нелепи сравнения е просто смешно.
В Шумен, там откъдето съм, има хора, които до ден днешен твърдят, че Костов е циганин, родом някво село в региона. Щото там някакви били вдигнали огромна къща и някой бил видял джипа на Костов наоколо. същите тези твърдяха, че на границата чакали влакове със 70 милиарда долара на Симеон. Не е грешка - 70 милиарда долара. Сигурно в 100 доларови банкноти.
И как пък никой не се сеща за другаря Жан?
За Беров?
днес например разбрах, че Костов бил виновен и за бомбите челопеченки, щото нещо по негово време бла бла...
В едно вече съм абсолютно сигурен - Костов е виновен и за ледниковия период.
Не просто съм сигурен, убеден съм.
И още нещо, което си повтарям, ей тъй, напук:
thomas,
за 19 години преход след любимия ти соц., е имало само 5 години и половина правителства, доминирани от СДС. Всички останали години е имало правителства на БСП или доминирани от БСП.
Защо нищо не казваш за това?
@sparhawk
О, йе? Няма значение какъв е Костов, щом сега говори верни неща? Няма такъв филм. Прочети си приказката за лъжливото овчарче, ако искаш да разбереш защо никой няма да го слуша, каквото и да говори.
@ianchefff
От какво блато ни е извадил Костов!? Стига сте си повтаряли тая мантра! В тоя момент и Бъгс Бъни щеше да ни извади от това блато, пък смятам, че и ти щеше да се справиш.
Оправил инфлацията? Как точно? И не беше ли Софиянски? Мутрите си намерили мястото? А мястото на Косьо се оказа при самия него? Е за какво да обещава цветя и рози - нали веднага ни ги е доставил - ето, вече сме в НАТО (ура, да живее) и в ЕС. Ама това не е станало по негово време? Е, голяма работа.
За другаря Жан наскоро се сетих. Една позната ме помоли да й хакна един PDF от негови лекции, за да можела да си го разпечата. Човекът се занимава с преподавателска дейност (преподава икономика в треторазредно висше учебно заведение, колкото и да звучи това абсурдно подобна кариера за подобна икономическа издънка). Но поне не се вре под прожекторите. Ще излезе, че все пак е по-умен от Костов.
Казах почти всичко за това защо от 19-те години след промяната само 5.5 са били с управление на СДС. Един от виновниците за това се казва Костов, другият - Софиянски. Сигурно с поддържаща роля може да се запише и безличният и завеян Филип Димитров. В този смисъл Костов на пръв поглед изглежда да държи "контролния пакет" от тези години. Ама това го дължи само на ужасния си предшественик - ако беше взел властта в нормална ситуация, а не при катастрофа, нямаше да изкара пълен мандат.
И така, нещата са малко обратни на тези, които вие си мислите: Костов дължи успеха си на провала на Виденов, а комунистите пък са на власт заради същия този негов "успех".
Нека не изместваме все пак темата на този пост - глупостите на др. Първанов.
Или и всички безумия на Първанов са заради злия Костов?
Така ще да е, че как иначе.
Мерси.
А ти, щом си мислиш, че и Бъгс Бъни можел да ни оправи, значи ти си живееш в анимационно филмче и всичко ти е наред.
Браво. Е, тази твоя мисъл уби поста, рибата и всичко останало.
Ама какво разбирам и аз...
прав си
и ме е срам
много ме срам
срам ме е че ми липсва смелост да взема пушката и да гърмя
срам ме е че имам възпитание
срам ме е че някогя в далечните години когато ме поканиха да вляза в партията на "ГОЦЕ" за мен беше едва ли не гордост
СРАМ МЕ Е ЧЕ "МОЯТА" ПАРТИЯ ДАВА ВЛАСТ НА "ДРУГАРИТЕ" КОИТО КРАДАТ
но живота продължава
и за да не ме е срам ще взема да хвана балкана
тя инак тая няма да я бъде
и пушките още седят и землянките..................
за Виденов недейте коментира
ако не знае нещо човек си мълчи
сега някой ще ме "размаже" ама просто да е на неглдущите
що се отнася за десните- ами те никога не са били десни щот са си наши
жалкото е че не са анархо инак малко кръв през 89 и щехме да сме наред..............
Тази сутрин гледах един коментар на Петър Стоянов- него не знам дали сте го споменали в коментарите- не ги четох всичките! Каза нещо, което мен ме впечатли и затова ви го споделям: трябва промяна в мисленето на опозиционните лидери, да се разделят със старото мислене и "да се жертват", за да дръпнем напред! Другото вярно беше, че според него навсякъде, абсолютно навсякъде цари шуробаджанащина, по всички етажи на властта, по държавни и частни фирми. Това в момента го изпитвам и аз на собствения си гръб. Заплахи, принуди,готови са на всичко комунистите, за да откраднат отвсякъде....Ама ние спим,ей от това най-много ме боли. Пишеш си ти, Янч, тук но ...и цензурата е тук и никой нищо не прави срещу това.
Поздрав,
Бъгс Бъни...
:)))))))))
От известно време и аз така гледам на повечето неща като на комедия... Наистина е супер забавно на моменти да гледаш целият този цирк. Щото мястото на стария го застроиха - добре, че поне ни пускат друг по ел. медии. Хм, те пък какви медии са - всъщност знам, какви са - каквото е и правителството...
Бюджетният излишък при най-ниските данъчни ставки в историята ни бил проблем? А защо да не е постижение? Защо да не показва, че направеният, наистина за съжаление точно от комунистите ход, е правилен и всъщност е стимулирал много хора да излязат на светло?
ОК, отричай колкото искаш Първанов - винаги ще си прав! Но го прави заради лошите неща, които върши, а не заради причините, поради които ги върши, които в твоята глава се свеждат винаги само до това, че е комунист. Ами не, както сам виждаш, изобщо не е нужно човек да бъде комунист, за да бъде лош.
И запомни едно - ако Костов беше правил повече добро, отколкото зло, щеше да спечели през 2001 година. Ако беше загубил само заради розовите обещания на Симеон, щеше да се върне на власт през 2005 година.
Всъщност Петър Стоянов го е казал много точно - единственият шанс на опозицията някога да получи отново властта, е най-напред да погребе политическите си трупове. Миришат.
За глупостите за 2001-ва година, които продължаваш да пишеш по адрес на Костов, дето бил загубил - СДС след изборите през 2001-ва година беше втора политическа сила в страната, и ОТКАЗА да влезе в следващото управление. И слава Богу, че го направи, защото иначе много полезни неща просто нямаше да се случат.
22.07.2008 13:24
22.07.2008 13:30
Излишък се наричат, защото са повече от предвидените. Да кажеш, че не са й нужни на държавата, е не нагло, а направо безотговорно. На държавата няма да и стигнат и 100 милиарда, за да заприлича по инфраструктура и качество на живота на западноевропейска.
Последният ти параграф не го разбрах... Какво казваш? Че понеже СДС е отказало да влезе, много полезни неща са се случили. Ами да, случили са се - ама не с тях. Защото ако тогава бяха втора политическа сила, вече не са и пета. Направо може да се каже, че ги няма. Това за полезно нещо ли го броиш?
За излишъка пък няма смисъл да разговаряме. То, каквото трябва да стане, вече се случва. Гледай от утре, и мисли много, ама не за Костов, че това те дърпа назад към неща, които още дори не ги разбираш.
На немският си приятел-инженер му кажи най-приятелски, че не му трябва беля на главата, все още. Нека да си седи в Германия, и да слуша добре какво върви в новините. Като чуе, че един Васко са го гръмнали и че комунистите губят следващите избори - нека тогава да заповяда.
От ясно по-ясно е, че в България всяка стъпка напред от 20-тина години насам се е случила благодарение на този политик, който предизвиква толкова гняв у теб. Кое те гневи? Че изправи икономиката на крака (а помня как във виденово време колабирах след 3-часово висене на опашка за парче масло)? Че нон стоп се отчиташе за всяко свое действие в парламента и непрекъснато отговаряше на въпроси в телевизиите? Че се нагърби с трудността по приватизацията? Нечестно е да споменаваш корупция, при положение, че Костов се изправи лично срещу корумпираните в правителството. Впрочем той подготви почвата за влизане в ЕС и НАТО, а твоите хора сега *** на метеното.
Не, колкото и да настояваш, няма да "го забравим и погребем символично", по простата причина, че той (май вече единствен) продължава да воюва от почтената страна на барикадата. Не му липсват смелост, достойнство и качества. И не е взел нищо. Нито от теб, нито от който и да било друг. Дал е само! Това е положението! Не проумявам как не го разбираш.
Янчев, браво за поста!
22.07.2008 17:51
Вие вярвате ли, че Костов не е крал по време на управлението си, че не се е облагодетелствал от него?
Отговорете ми с да или не, моля.
Колко други мислите така? Нека ви чуя поименно, да декларирате:
Да, аз мисля, че Костов не само не е крал, а даже се е борил срещу корупцията?
Я да видим?
Съжалявам, анонимен 85, но името Бъгс Бъни вече е заето.
Измислете си ново...
Томас, ти търсиш Костов с ума си и затова няма да го намериш. Той не се разбира, той живее в сърцата ни. Не се анализира, не се умува върху него-той е правата на началото и края, той е Светът, същината и смисъла. Остави тази намяра вервай ми, този разговор съм го слушал десет години. Нито ще убедиш някой, нито иска някой да бъде убеждаван. Няма сила, аргумент или нещо, което да противопоставиш на този, който нито вижда, нито чува, нито иска да види и чуе.
А и него или тях да убедиш, винаги ще има нови и нови деца на Свирача от Хамелин.
Остави тази работа, върви пий една бира.
Апропо, Янч, ти мислиш ли, че Костов е чист?
Между другото, аз вече истински се забавлявам, като те чета :) Като си спомня, как съм ти се чудил и съм се ядосвал ... какъв будала съм бил.
А като споменах за картофите ... на теб колко ти е килото?
22.07.2008 19:45
Ето как БСП смята да привлича привърженици.За това Томас се радва на бюджетния излишак.Много пари са това.С тях всичко може да се купи.В това число и следващите избори.След което Томас ще бъде безкраайно щастлив и ще показва среден пръст на костоваците,дето ограбиха държавата.И ще ни учи на морал.Това комунистите много го обичат.
Но все пак почвам да забелязвам някаква система... Като че ли за да вярваш в Костов (и в сините), е необходимо да имаш някаква склонност към това да вярваш и в други приказки...
И се надявам - нищо, че ги стискаш толкова силно - да ти се отворят очите.
22.07.2008 21:18
22.07.2008 21:59
ГОЛЯМ ГЪОН СУРАТ Е ТОЗИ ЧОВЕК- НАЙ - ГОЛЕМИЯТ.
Колко години минаха?
Забравихме "мерките" на Луканов (да го прости Бог!)
Забравихме Димитър Попов.
Слабият опит на Филип Димитров да прави политика, без да премахне смело мафията от длъжностите, които узурпира.
Беров се споменава мимоходом, а за Масларова мълчим, сякаш не е било.
Софиянски се скри и още чака да го забравим.
Виденов още не е в затвор...
Онази изплювка от Мадрид още не е екстрадирана.
Но Костов!
Костов това, той онова...
Важното е да се очернят тези, които действително направиха нещо и за Държавата, за да може в сивотата да се крият всички крадци, влезли в политиката, за да си понапълнят джобовете.
Как може да стоят там хора, чийто агентурни имена и постове в ДС се пишат по вестниците и да ни казват кой трябвало и кой - не, да говори?
Гнус ме е вече от мене си, че не съм намерил сили да взема един "Калашников" и не съм тръгнал на гости на "политическия елит"....
...а стоя и се пеня над клавиатурата.
Гадно е някак си...
Асен.
А Костов, при положение, че знае колко е черен на всички (и нямам предвид цвета на кожата му), продължава да говори, да се прави на силен и чист и това неизбежно дразни хората. И не, много бъркаш - никакви мафиоти не го плюят. Най-вече всички нормални хора, които тогава вярваха на чистите му намерения, а после видяха какво стана.
Но впрочем всички политици са обречени да са такива. Влизането в политиката вече не става просто с пари, а даже с много пари. Влизащият трябва да ги вложи, защото иначе никога няма да се пребори с тези, които са готови да ги дадат. Вариантите за влагане са два - или ще даваш свои собствени пари, или някой друг ще ти ги предостави. Много ясно, че след като един път са вложени, парите после трябва да се избият, независимо кой от двата варианта се е разиграл. Дори и "оная изплювка от Мадрид" не влезе в политиката за друго, освен за да си уреди имотните дела, които многократно компенсираха вложенията по създаването на нужния имидж за спечелването на симпатиите на достатъчен процент от българите.
А, и какво още каза? Че не го интересувало какво говорят за тях, те вече не слушали. Е няма що - отрицанието на действителността е най-важната стъпка по пътя към капсуловането.
Кажи за Виденов, за Луканов?
Или те са от тези, които се скриха, а?
За Беров?
Кажи и за Масларова? Да, точно за Масларова, а не за Инджова?
Омръзва вече да ти се четат глупостите, между другото.
Вече дори не е интересно.
Мерси.
Няма да те питам кой е по-умен и почтен, защото знам отговора.
Апропо, виж какво казва г-н Димитър Бъчваров за думите на Първанов от понеделник тук
http://dsb.bg/display.php?sub=news_1&open_news=3497
Нищо, дано намериш време. Чисто технически става дума за не повече от две минути.
:-)
Няма нужда да се държиш като котка в ъгъла. Нищо няма да спечелиш от това, а лично за мен ще е достатъчно дори само да знам, че и ти започваш да се чувстваш ощетен от хората, които все още се опитваш безуспешно да защитиш. Те не делят никого на свои и чужди, и вредят на всички поравно. Колкото на мен, толкова и на теб. Само че аз и другите момчета и момичета тук го виждаме и се възмущаваме, а ти - не. Защото бързаш в другата посока, надолу.
Абе от над 113 коментара как няма и 3 по темата? Що не вземете първо да прочетете мислите на Янчев и да коментирате тях, а не външния вид на Костов и Томас?
И пак поглеж ...
Дий, воле , дий !"
Моля да ме извините за неточния цитат на Яворов , но цитирам по памет .
Ех , воле , воле ...
ЛЪЖА ДЕ-ХАХАХАХАХА
02.08.2008 13:55
2. Повече няма да правя секс!
3. Съвестен гражданин
4. ЦЕНАТА НА ПРЪДНЯТА
5. СКЪПИ, БОЙКО...
6. ianchefff's BEST OF
7. The Best of MUSIC
8. АГИТ. ПРОП.
9. СИЛВИЯ:Gold Collection
10. Моята книга.
11. so fucking what?
12. Just Яна
13. Новата тя!
14. Мария Николова
15. ОСТРИЛКА!!!
16. еxtremecentrepoint
17. 1968
18. нямаме пари скъпа, но имаме дъжд
19. Една от най-великите фантастични истории, разказвани някога...
20. Фолклорна формация "НАШЕНЦИ"
21. ОСВОБОЖДЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
22. “ГАЛЕРИЯ” НА КИЧА
23. Йорданка Фандъкова преборва законите на физиката
24. Писмо до бате Слави Трифонов - Ракетата
25. ИСТОРИЯ ЗА ФЛИРТ, КАФЕ И ОЩЕ НЕЩО...
26. Лесни пари за Вероника
27. СИНЯТА КОАЛИЦИЯ
28. ПРОШКО