Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02 00:11 - "Прочетох писмата ти от Пастух
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1949 Коментари: 22 Гласове:
43

Последна промяна: 25.02 17:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
и разбрах какво пишеш."
Благодаря ти, Санде!
                          
                              
      С тези думи съм завършила постинга за книгата "ПИСМА ОТ ПАСТУХ /която аз за себе си нарокох "ВРЕМЕ"/ на Сашо Горов - sande.
Прочетох го преди малко. Прочетох всички коментари, които са написали хора, прочели книгата му с писма от Пастух.
Вероятно много от приятелите и почитателите на творчеството на Санде ще пожелаят да прочетат собствените си думи за него, а те са все добри и от сърце написани, искрени и с възхищение.
Съжалявам, че не мога да изпратя линк, но ще напиша датата - 26.11.2015 година. 
Има клипове, които са инспирирани от прочетеното. 

                                 image


Тагове:   Благодаря,   Пастух,   писма,   санде,


Гласувай:
43



1. katan - Светъл да е споменът за САНДЕ!
25.02 12:17
В последните години пиша изключително рядко - не само постинги, но и коментари.
Исках първият ми пост за тази година да е свеж, приятен, дори забавен.
Така се случи, че не е. Въпреки всичко, ако прочетете поста от 26.11.2015 г. ще се убедите, че написаното е светло, приятно и много забавно.
Препоръчам ви да прочетете всичко в блога на sande и ще разберете защо мисля така.
Има от всичко. Плакала съм, усмихвала съм се и съм се смяла от сърце на историите разказани топло, затрогващо и винаги с доза хумор.
Мислила съм, че тъгата, носталгията са ме превзели и изведнъж - усмивка, смях...
Прочетете разказите на Санде.
цитирай
2. emi1ts - Благодаря мила Катя
25.02 14:42
за препоръката!Непременно ще погледна творчеството му!Личност считана от теб за ценен приятел .Дано успеят да се включат и други негови приятели.
Светла му памет!
цитирай
3. shtaparov - Бог да го прости и вечна ми памет!. . .
25.02 15:49
Бог да го прости и вечна ми памет!...
цитирай
4. katan - emi1ts - Санде е голям човек, с широка душа!
25.02 16:17
Той е човекът, с когото съм си писала най-много на ЛС.
При него няма фалш.Топла, отзивчива родолюбива и щедра личност.
Умишлено пиша за него в сегашно време.
Днес е трият ден от момента, в който научих, че си е отишъл. Тихо за нас преди да научим и много тежко след това.

Благодаря ти, Еми, че го почете и ти!

Благодаря и за пожеланията!
цитирай
5. katan - Shtaparov - Бог да го прости!
25.02 16:21
Човек е жив, докато поне един човек го помни.
А ние го помним и ще го помним!
Досега четох блога му.
цитирай
6. katan - donchevav - Здравей, Венетче!
25.02 19:24
Добри думи си написала за нашия Санде и днес, както и преди повече от осем години. Всяка написана от теб дума му приляга. Може да се пише още много за него, но мъката натежава.
Днес цял ден чета всичко, публикувано в блога му.
Бях решила да не чета книгата му тези дни, но не се стърпях и я взех. След посвещението и накрая "...приятелски дар" от Сашо Горов, подпис и дата не можах да я отворя. Запари ми в ръцете.
Рано е още. Нека мъката понамалее малко.
Сега ще чета от блога. Така разбрах и кога съм започнала да не пиша коментари.
Нека го помним все така с добро!

П.П. Докато пишех коментарът ти е "изчезнал".
цитирай
7. donchevav - Прочетох, Кате, припомних си. . . ...
25.02 19:26
Прочетох, Кате, припомних си...
Скъп приятел си е отишъл - и голям човек със сърце, отворено към доброто и светлото. Имам любим разказ от Санде - "Кактусът и Бисерка" от 17.11.2015г. Разказ за "силата на живота", както той не се уморяваше да ни повтаря в отговора на всеки коментар:
"Селцето бавно умира, а дребничкият кактус не се предава! Даже и когато хората не го разбират. Неистиво се противопоставя на смъртта! Става символ на неумиращия живот! Нима това не е възхитително, трогателно, велико!?"
Да почива в мир скъпият приятел Сашо Горов, да е светъл пътят на душата му!
Поклон!
цитирай
8. katan - Днес прочетох и " Кактусът и Бисерка"
25.02 19:36
Точно това си мислех, докато четях - за символа на неумиращия живот!
Да почива в мир нашият приятел Сашо Горов!
Нека духът му да е вечен!

От както разбрах скръбната вест в главата ми се върти една песен за белия и черния аист.
цитирай
9. donchevav - Всъщност, Кате, ти оставих два к...
25.02 20:54
Всъщност, Кате, ти оставих два коментара - първо след постинга от 27.11 2015 г.
и после този тук. Извинявай за объркването...
цитирай
10. katan - donchevav - Разбрах.
25.02 21:02
Не видях, че е за стария постинг.
Одобрих го и реших, докато чакам да се появи да ти отговоря.
Спокойна вечер, Венетче!
цитирай
11. sensation - Нека почива в мир!
25.02 22:18
Нека почива в мир!
цитирай
12. tota - Кате,
25.02 22:43
Нека да е жив споменът за Санде! Светла да е паметта му!
цитирай
13. kvg55 - katan,
25.02 22:44
Защо Санде вече не пише писма от Пастух?
цитирай
14. katan - sensasion - Бог да Го прости, Илче!
25.02 22:52
Светла да е паметта му!
цитирай
15. katan - tota - Ще го помним, Ати!
25.02 22:57
Така споменът за него ще е жив!
Светла му памет!
цитирай
16. katan - kvg55 - Защо ли?!?!?!
25.02 23:02
Санде е починал преди четири месеца от инсулт. На 15.10.2023 г.
Научихме преди три дни.
Мир на душата му!
цитирай
17. batogo - Мир на душата на този чист, честен, достоен борец за Свободата и Истината!
26.02 14:14
Санде беше и ще остане в паметта ми като един почтен, буден българин!
цитирай
18. katan - batogo - Такъв беше ...
26.02 20:20
Почтен, талантлив, буден, търпелив, отзивчив... и още много!
Мир на душата му и поклон пред паметта му!

цитирай
19. litatru - Здравей, Кате!
27.02 15:58
Много мило от твоя страна, че не забравяш приятелите си
и след кончината им.
МИР НА ПРАХА МУ!
Моля да напишеш наименованието на блога му,
за да го посетя и да се преклоня пред таланта и духа му.
В скоро време ще посетя и блога на Борн
със същите намерения.
С уважение!
Литатру
цитирай
20. katan - Здравей, Вили!
27.02 19:45
Мир на праха на Санде и на Стефан!
Бог да прости многото приятели, които вече не са тук!
Чета коменрари в блога ми. В много от постингите ми се налага да казвам: "Бог да те прости...и споменавам името.
Много лично прием всяка загуба. Всички са ми скъпи и от всеки имам някакъв спомен, който е само "наш".
Когато научих за Борн не повярвах. Съвсем наскоро си бяхме писали нещо.
За Санде имах лошо предчувствие, когато минавах покрай блога му.
Нещо ме възпираше да гласувам.
Не от скоро. Може би от година.
Бог да Ги прости - Санде и всички напуснали ни приятели!
Помним ви, приятели!
Поклон пред паметта ви!

Това е блога на Санде - sande.blog
Може би по-добре влез в постинга ми от 26.11.2015 год. Тук не се получава. Там ника излиза в синьо и можеш да влезеш спокойно.
Пожелавам ти да усетиш и се насладиш на творчеството му!
Хубава вечер, Вили!
цитирай
21. litatru - Здравей, Кате!
27.02 22:43
katan написа:
Мир на праха на Санде и на Стефан!
Бог да прости многото приятели, които вече не са тук!
Чета коменрари в блога ми. В много от постингите ми се налага да казвам: "Бог да те прости...и споменавам името.
Много лично прием всяка загуба. Всички са ми скъпи и от всеки имам някакъв спомен, който е само "наш".
Когато научих за Борн не повярвах. Съвсем наскоро си бяхме писали нещо.
За Санде имах лошо предчувствие, когато минавах покрай блога му.
Нещо ме възпираше да гласувам.
Не от скоро. Може би от година.
Бог да Ги прости - Санде и всички напуснали ни приятели!
Помним ви, приятели!
Поклон пред паметта ви!

Това е блога на Санде - sande
Може би по-добре влез в постинга ми от 26.11.2015 год. Тук не се получава. Там ника излиза в синьо и можеш да влезеш спокойно.
Пожелавам ти да усетиш и се насладиш на творчеството му!
Хубава вечер, Вили!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Благодаря! Ще дойда пак на насочващите ме адреси, но в дневно време!
Спокойна нощ!
цитирай
22. katan - Здравей, Вили!
28.02 18:00
Извини ме, че едва сега успях да прочета и отговоря на съобщението ти.
Надявам се да си се ориентирала и да си прочела няколко Писма от Пастух.
Дневното време почти отминава, но с Божията помощ и утре е ден.
Хубава и спокойна вечер ти пожелавам!

P. S. sande - пробвай!
Успех!

П.П. Виждам за пореден път, че след blog не излиза bg.
Сложи го като търсиш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5690119
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196430
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930