Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2008 17:21 - Кучето идиот.
Автор: azsymtoi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9743 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кучето на съседите е идиот. Куче- идиот. Аф-аф-аф-аф. Като часовник. На всяка секунда по едно “аф”. Скъса ми нервите защото лаеше точно толкова дълго колкото и един часовник беше способен да цъка. След смяна на дограмата и саниране със дебели стиропори вече почти не го чувах идиота му с идиот. Обаче идиотстването продължи в друга насока. Прескачаше, подмушваше се, заобикаляше оградите и все при нашето куче се кьофкаше да го дразни. Хорова капела “Станислав Обретенов” изпълнява концерт за две кучета без оркестър с подчертани фалцетни елементи и леки извивки в стил “чалгата не ми е непозната”. Скъсаха ме нервите. Излизах. Виках, виках и нищо. Съседите от другата страна си помислиха, че съм дал фира и аз да лая с помиярите. Купих си въздушна пушка. От тия... китайските дето са по 25 лв на Илиянци. Пат- кют, пат- кют и нищо. Кучето- идиот избяга без видими поражения, но моят помияр беше получил една сачма в гъза. С кански писъци и лай се намъкна в колибата и в следващите четири часа не си показа носа навън. Реших да го разсея от неприятностите и му занесох една бедрена кост завършваща с хрущялче от пилешкото ми бутче от снощи. Подуши, схруска, облиза се и се нахака пак в колибата. Изрод! Поогледах си пушката да видя защо не съм уцелил правилния помияр. Ми как ще го уцеля?! Тая цев беше толкова крива, че чак се чудя как на себе си не съм пуснал една сачма. Така е с пушките от 25 лв. На другия ден пак бях събуден от хоровата капела на идиотите. Аф-аф-аф-аф. Ще откача! Излизам подготвен. Камък, лопата, пушката с вече изправената с чук цев, нож, вилица (странно защо!!!) и цял дълъг списък с псувни. След съответното използване на набора от речитативни обиди и неточно хвърляне на нож и вилица (защо ли!!!) побягнах с лопатата след съседското куче- идиот. Аз бягам, то бяга. То бяга, аз не мога защото се уморих. Вдигнах вече изправената пушка, прицелих се внимателно в заден ляв крайник и праз. Прикладът на пушката се разцепи и от някъде хвръкна пружина. За пружината разбрах по- късно в болницата, където я извадиха от окото ми. Жената всеки ден ме известяваше по жисиема за състоянието на кучето- идиот. По принцип пак не го бях уцелил и затова то си отмъщаваше докато ме няма. Изровило всички цветя, изпохапало патките в паткаджийницата дето бях сковал, заразило нашето куче с бълхи и най- нагло всяка сутрин идвало и се изаквало безцеремонно на черджето пред вратата. Само чаках момента да ме пуснат от болницата. Пуснаха ме. Прибрах се вкъщи, настъпих разбира се мината пред вратата. Извадих едно кило кайма от хладилника и я примесих с отрова за плъхове. Направих хубави кюфтенца и ги занесох при дупката в оградата дето минаваше помиярът му неден. На другият ден през плътно затворената дограма дочух лай. Хорът ми се стори непълен. Само един глас отекваше в пространството. Гласът на кучето- идиот. Излезнах на двора и видях покъртителна гледка. Кучето- идиот се беше погрижило моето куче да не умре от глад и му беше домъкнало кюфтенца. Сега моето куче не беше умряло от глад, а от отравяне, а другото идиотче виеше от радост, че вече нямаше конкуренция в надлайването по нищото. Затръшнах вратата след себе си и погледнах през прозореца сломен от загубата на тази битка. Кучето на съседите се приближи и се изсра на черджето ми. Побеснях. Излезнах пак с лопата в ръка. Отидох до вратата на съседа и звъннах. Съседът отвори. Праснах го в междуочието и го проснах на стълбите. Обърнах се, погледнах доволно учудения поглед на помияра. Захилих се. Свалих си гащите точно на черджето на съседа и клекнах. Бях загубил битката, но спечелих войната.



Гласувай:
0



1. albizia - Ти ме уби от смях! Благодаря :)
15.09.2008 18:07
Ти ме уби от смях! Благодаря :)
цитирай
2. drill - :))))))
16.09.2008 07:59
Все едно прочетох сценарий на Федерико Витал, за поредния епизод от идиотската анимационна поредица "LAVA LAVA"....хаа хаа! Яко е!
цитирай
3. gamina - :D
16.09.2008 12:29
муахаххахаа :) Задавих се с меденката от смях бреееее :D
цитирай
4. azsymtoi - ***
16.09.2008 12:54
Дрил, има още по идиотска поредица на Витал. "Гуано". Мале това каква кретения е! Благодаря, че ме сравняваш с този френски гений на анимацията!
цитирай
5. zezo - Ха ха
16.09.2008 13:29
Страхотно. Само че защо кучето да е идиот? Аз останах с впечатление, че е съвършения тарикат :)
цитирай
6. анонимен - Хаха,
16.09.2008 15:46
Правилно съм познала, ти си pain in the ass:)))
А така написано, звучи почти като по Чудомир..те в неговите разкази само чешити, скици и образи:)))
цитирай
7. azsymtoi - ***
16.09.2008 15:59
Хм! Забелязвам, че има почитатели на Чудомир. Браво! Колко е трудно в днешно време да намериш някой, който е чел Чудомир, Шекли, Вийон и т.н. По- лесно би било да срещнеш Дядо Мраз :))))))) И това "ла" в края на третата дума също ме озадачи! Защо си анонимна? Прасни една регистрация па пиши, па бриши.
цитирай
8. анонимен - И мен леко ме стресно това "...
17.09.2008 12:08
И мен леко ме стресно това "баце", но реших да не му отдавам чак такова значение:)
Регистрацията не е проблем, въпросът е дали има за какво да пиша. От друга страна, тук има автори, които чета с удоволствие.
цитирай
9. azsymtoi - ***
17.09.2008 15:52
Щом те влече. Чети и те така.
цитирай
10. publi4ita - ХАХАХАХАХХАХАХХххахахахахХХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХХАХ
21.01.2009 09:27
ОТКОГА ОТКОГААААААААААААААААААААААААААААААА
ГО ЧАКАААААААААААААААМ
....този си смях...:)

МНОГ МНОГО
МНОГАЯ ЛЕТА
ЗА ПОСТА !! ХАХАХА пиша дивотии по често по навик отколкото график хаха Ю..:П
цитирай
11. publi4ita - по график
21.01.2009 09:30
:) де

ако не аз кой ако не сега...
ѝѝѝѝѝЩЯХДАЗАБРАВЯ

да те попитам..кога?
!
цитирай
12. herrmamut - ===
20.09.2010 05:18
Автора, подритвам те в калния, плитък ров. Изгнивай по-бързо, че миришеш, скучляче...
цитирай
13. анонимен - zvlfrpz
30.10.2012 04:20
O2ptbr <a href="http://dedzpelnfgzb.com/">dedzpelnfgzb</a>, [url=http://bhclsvfetdnf.com/]bhclsvfetdnf[/url], [link=http://awbyhfgainqm.com/]awbyhfgainqm[/link], http://lpldaznpgmzd.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azsymtoi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109107
Постинги: 29
Коментари: 87
Гласове: 798
Архив