Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2011 14:32 - Грешката на норвежкия убиец!
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 19543 Коментари: 52 Гласове:
8

Последна промяна: 29.07.2011 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Веднага ви я казвам, без да ви губя времето, понеже знам, че повечето сте на работа.
Значи, според мен, норвежеца Андерс Брейвик, лудият убиец, нещо се е объркал.
Не трябваше да стреля по децата на онзи остров.
И да се поти излишно да хвърля бомби пред правителствени сгради.
Сякаш по-добре би било за целия свят да се качи на Бузлуджа.
Тия дни там се събира бая паплач. Дето за 20 години така и не разбра за какво иде реч. А чьом идьот реч, да им го кажа на по-разбираем за тях език.
Така си мисля просто, не че нещо.
Хайде живи и здрави.
Както винаги съм абсолютно и безусловно прав.





Гласувай:
35



1. haralanov - Хм...
29.07.2011 14:42
Нeдей така,че току виж станал сакатлък на Бузлуджа и...Ще те дръпнат за подбудителство..:)
цитирай
2. geicho - Нeдей така, че току виж станал са...
29.07.2011 14:45
haralanov написа:
Нeдей така,че току виж станал сакатлък на Бузлуджа и...Ще те дръпнат за подбудителство..:)

Не си прав. Според мен говори разумно и умерено. Не могат да го обвинят.
цитирай
3. ianchefff - karam,
29.07.2011 14:46
:)))
цитирай
4. ianchefff - haralanov,
29.07.2011 14:47
няма начин, вече е заловен и т.н.
;)
цитирай
5. ianchefff - геицхо,
29.07.2011 14:47
не си ми отговорил на въпроса от вчера, ах тиии...
цитирай
6. divna8 - "Не пожелавай на друг това, ...
29.07.2011 14:49
"Не пожелавай на друг това, което не желаеш за себе си!!!"

Дано усещате кога преминавате определени граници...
Партийните противопоставяния не са животът - те само отклоняват погледите от него...

С уважение: Дима/Дивна8
цитирай
7. ianchefff - divna8,
29.07.2011 14:52
приеми го в кръга на шегата. Петък е все пак. :)))
цитирай
8. browse - Морален инвалид!
29.07.2011 14:52
С тази трагедия ли намери да се шегуваш?!
цитирай
9. divna8 - 8. ianchefff - divna8, 14:52 п...
29.07.2011 14:54
8. ianchefff - divna8,
14:52
приеми го в кръга на шегата. Петък е все пак. :)))
*******************************************

Не се шегувам с кръвта на невинно загинали!!!

Пожеланието ти не мога да приема за шега...
Не бих коментирала, ако не те уважавах!
Приятелите са като враговете - казват истината в очите!

Хубав ден, Янчев :)
цитирай
10. ianchefff - бровсе,
29.07.2011 14:55
с тази трагедия не се шегувам.
За друго става дума.
цитирай
11. ianchefff - дивна,
29.07.2011 14:57
с норвежката трагедия не съм си и помисля да се шегувам, опазил ме Господ.
Шегата е свързана с Бузлуджа, социализма, социалистите и т.н. Явно не съм се представил добре, след като трябва да се обяснявам, но никой не е идеален.
цитирай
12. divna8 - 11. ianchefff - дивна, 14:57с ...
29.07.2011 15:12
11. ianchefff - дивна,
14:57
с норвежката трагедия не съм си и помисля да се шегувам, опазил ме Господ.
Шегата е свързана с Бузлуджа, социализма, социалистите и т.н. Явно не съм се представил добре, след като трябва да се обяснявам, но никой не е идеален.
******************************************************************

Много добре разбрах с кого се "шегуваш", приятелю...

Тъжното в случая е, че много хора са заблудени в партийните си пристрастия - включително и ти! Трябва ли това да води до, дори и "шеговито", пожелаване на трагедия?! Не ме вълнува нито една партия, в която човешкия фактор се свежда до изборните бройки...
И не зная такава, която да се интересува от човека като човек!
Та... затова реагирам толкова сериозно на "несериозната" ти шега...
Твой избор е с какво ще се шегуваш и как! Но животът на хората и пожелаването на трагедия - това вече преминава границите. И се превръща в грозна шега...

Някой се е шегувал и с норвежеца, подчертавайки какъв герой ще бъде, ако го направи... Надъхвал го е, шегувайки се...

Господи, прости им...

Извини ме, ако помрачих петъка ти... Но не се шегувам!!!
цитирай
13. rustam - "...Андерс Брейвик, лудияТ убиец"
29.07.2011 15:39
е правилно да се напише на български.
Но явно, с падежите в руския език се справяш значително по-добре от българската граматика.
цитирай
14. vmir - Паплачта на Бузлуджа ще чества рождения ден на комунистическата партия,
29.07.2011 15:56
за да демонстрира, че "и идеите и мечтите са същите" както на бандюгите и разбойниците, които с оръжието, обучението и указанията по радиото от СССР, са водили терористична война срещу България.
цитирай
15. ianchefff - rustame, ajde
29.07.2011 16:14
у лево батка.
Това добре ли го написах?
цитирай
16. rustam - Да, педалче - добре си го написал.
29.07.2011 16:21
и у лево, и у десно - ще ти го натикам в дупето тесно.
по-добре е,мисля. Даже има рима.
цитирай
17. lado - Янч, натопен си! По правилно казано ...
29.07.2011 16:36
Янч, натопен си! По правилно казано - издаден си на админите от комисар Брови всё...Още по-точно - донесение . Говорит Информбюро ! Жди трибунала!
Та какво искали комунетата да празнуват? Това не е ли в разрез със закона ?

Закон за обявяване на комунистическия режим в България за престъпен

Обн., “Държавен вестник”, бр.37 от 05.05.2000 г.

Чл. 1.
( 1) Българската комунистическа партия ( тогава именуваща се Българска работническа партия/комунисти/ ) идва на власт на 9 септември 1944 с помощта на чужда сила, обявила война на България, и в нарушение на действащата Търновска конституция.

( 2) Българската комунистическа партия е отговорна за управлението на държавата във времето от 9 септември 1944 до 10 ноември 1989, довело страната до национална катастрофа.

Чл.2.
( 1) Ръководствата и ръководните дейци на Българската комунистическа партия са отговорни за:

1. целенасоченото и преднамереното унищожаване на традиционните ценности на европейската цивилизация;
2. съзнателното нарушаване на основните човешки права и свободи;
3. безпрецедентната разправа с народните представители от ХХV Народно събрание и всички невинно осъдени от така наречения “Народен съд”;
4.моралния и икономически упадък на държавата;
5. установяването на централизирано директивно управление на икономиката, довело я до разруха;
6. погазването и отмяната на традиционни принципи на правото на собственост;
7. рушенето на моралните ценности на народа и посегателството срещу религиозните му свободи;
8. провеждането на непрекъснат терор срещу несъгласните със системата на управление и срещу цели групи от населението;
9. злоупотребата с възпитанието, образованието, науката и културата за политически и идеологически цели, включително мотивиране и оправдание на изборенито по-горе действия;
10. безогледното унищожаване на природата.

( 2) Комунистическият режим е отговорен за това, че:

1. отнемаше на гражданите всяка възможност за свободна изява на политическата воля, като ги принуждаваше да крият своята преценка за положението в страната и ги принуждаваше да изразят публично съгласие за факти и обстоятелства с пълното съзнание за тяхната невярност и дори това, че те представляват престъпления; това то постигаше чрез преследване и заплахи от преследване към отделната личност, нейното семейство и близки;
2. системно нарушаваше основните човешки права, като потискаше и цели групи от населението, обособени по политически, социален, религиозен или етнически признак, въпреки че Народна република България още през 1970 се присъедини към международни актове по правата на човека;
3. нарушаваше основните принципи на демократичната и правова държава, международните договори и действащите закони, като с това поставяше интересите на комунистическата партия и нейните представители над закона;
4. при преследванията срещу гражданите използваше всички възможности на властта, като:
а) екзекуции, нечовешки затворнически режим, лагери за принудителен труд, мъчения, подлагане на жестоки насилия
б) освидетелстване или настаняване в психиатрични заведения, като средство за политически репресии;
в ) лишаване от право на собственост
г) възпрепятстване и забрана за получаване на образование и упражняване на професия;
д) възпрепятстване на свободното движение във и извън страната;
e) лишаване от гражданство;
5. безнаказано се извършваха престъпление и се предоставяха незаконни предимства на лица, които вземаха участие в престъпления и преследвания на други лица;
6. подчиняваше интересите на страната на чужда държава до степен на обезличаване на националното достойнство и практическа загуба на държавен суверенитет.

Чл.3
(1) Посочените в чл. 1 и 2 обстоятелства дават основание да се обяви комунистическият режим в България от 9 септември 1944 до 10 ноември 1989 за престъпен.
(2) Българската комунистическа партия е била престъпна организация , подобно на други организации, основаващи се на нейната идеология, които в дейността си са били насочени към потъпкване на човешките права и демократичната система.

Чл. 4.
Всички действия на лица, които през посочения период са били насочени към съпротива и отхвърляне на комунистическия режим и неговата идеология, са справедливи, морално оправдани и достойни за почит.

цитирай
18. lado - Та да го извадя от контекста, ако някой не го е видял...
29.07.2011 16:40
Чл.3
(1) Посочените в чл. 1 и 2 обстоятелства дават основание да се обяви комунистическият режим в България от 9 септември 1944 до 10 ноември 1989 за престъпен.

Кво праим, ако някой започне пропаганда или честване на престъпления!?
цитирай
19. froyd - и у лево, и у десно - ще ти го натикам в ...
29.07.2011 17:19
rustam написа:
и у лево, и у десно - ще ти го натикам в дупето тесно.
по-добре е,мисля. Даже има рима.

Не бих казал, че е тесно.
цитирай
20. ianchefff - vmir,
29.07.2011 18:06
икзактли, майна. :)
цитирай
21. ianchefff - рустам4о,
29.07.2011 18:07
не те отчитам, баце. Няма те на картата, ако ме разбираш.
цитирай
22. ianchefff - ладо,
29.07.2011 18:09
този закон явно никой не го е чел.
Не го е отчел, разбрал, за прилагане пък изобщо няма какво да се говори.

Това всъщност е и идеята на това, което написах, а виж хората как са ме разбрали. Погрешно. Явно трябва да си посипя главата със сол.
Ма няма да го направя, за да имам довечера за салатката. ;)))

Поздрави.
цитирай
23. ianchefff - дивна,
29.07.2011 18:15
като цяло съм съгласен с теб. Съгласен съм, че човек не бива да се подиграва с една трагедия. С това съм съгласен.
Но аз не се подигравам на норвежците, в никакъв случай нямам това за цел. На lado писах току-що каква е целта на занятието. Че 45 години БКП се подиграва с хората, после БСП и производните й се подиграваха и продължават да се гаврят с хората.
И закон за обявяване на комунистическия режим в България за престъпен вече има, ама никой не го отчита.

Я ми кажи, divna8, БКП колко човека избиха, колко човека затриха, на колко опропастиха семействата?
На колко зачерниха дните им, понеже не са правилно класово ориентирани?
На колко изтриха бъдещето им, изгориха мечтите им, потъпкаха достойството им?
Какъв е отговорът: десетки, даже стотици хиляди. Да не кажа на цял един народ.
Сама си направи сравненията и изводите.
цитирай
24. vmir - 20. ianchefff,
29.07.2011 18:44
ianchefff написа:
икзактли, майна. :)


Икзалти, икзалти, ма той и норвежецът ту плачел, ту се радвал докато трепел наред. На всичкото отгоре се оказва, че сме имали и закон по въпроса. Браво на Ладо, не съм допускал, че може да бъде и адекватен.
цитирай
25. divna8 - 23. ianchefff - дивна, 18:15като ...
29.07.2011 18:49
23. ianchefff - дивна,
18:15
като цяло съм съгласен с теб. Съгласен съм, че човек не бива да се подиграва с една трагедия. С това съм съгласен.
Но аз не се подигравам на норвежците, в никакъв случай нямам това за цел. На lado писах току-що каква е целта на занятието. Че 45 години БКП се подиграва с хората, после БСП и производните й се подиграваха и продължават да се гаврят с хората.
И закон за обявяване на комунистическия режим в България за престъпен вече има, ама никой не го отчита.

Я ми кажи, divna8, БКП колко човека избиха, колко човека затриха, на колко опропастиха семействата?
На колко зачерниха дните им, понеже не са правилно класово ориентирани?
На колко изтриха бъдещето им, изгориха мечтите им, потъпкаха достойството им?
Какъв е отговорът: десетки, даже стотици хиляди. Да не кажа на цял един народ.
Сама си направи сравненията и изводите.
*********************************************************************

Прокламирайки - дори на шега! - атентант и масово убийство на Бузлуджа, кажи ми: с какво си по-различен от убийците на различните тогава???
Ти май също не разбираш: убиецът в Норвегия също като теб е взел присърце това, че различните от него не заслужават живот... И е убивал наред, невинни, за да обоснове тезата си...
Не ме вълнуват партийните ви пристрастия и шеги, но имайте уважение към ЖИВОТА на хората и правото им да бъдат различни. Какво ще се случи, ако всяка партия, която вземе властта започне да пропагандира убийство на инакомислещите?!
Не бъди като тези, които заклеймяваш, Янчев - това ти казвам с всичките си коментари досега! Тази "шега" те приравнява на тях...

цитирай
26. cefulesteven - И по време на парламентарен конт...
29.07.2011 19:39
И по време на парламентарен контрол, под надписа "съединението прави силата" да влезе няма да даде много погрешни изстрели. Даже със завързани очи.
цитирай
27. dobraduma - "27. 07 17:29 - Какво пише за ...
29.07.2011 20:27
"27.07 17:29 - Какво пише за България в манифеста си норвежкият масов убиец
Автор: alchemist Категория: Новини
Прочетен: 51 Коментари: 1 Гласове:
1



“Повечето от потиснатите балкански нации (сърби, гърци, румънци и българи) са източноправославни християни – като руснаците. Това не съвпада с британския интерес. По този начин Великобритания се обвързва с Турция и създава мита за мюсюлманската толерантност”, пише в своя манифест от 1500 страници на английски норвежкият екстремист Андерш Беринг, който уби 76 души и рани поне 90 в Осло.

Той споменава България в контекста на османското владичество и проникването на исляма в Европа в своя манифест, озаглавен “2083 – Европейска декларация на независимостта”. България е спомената в частта, наречена “Джихадът в модерната епоха”. В нея Брейвик описва действията на “Ислямската империя, тогава управлявана от османските турци”.

“Когато турците са режели главите, изнасилвали са жените и са крали децата на християните от Балканите – британците са нямали нищо против това – това е било израз на толерантност… Дотогава, докато руснаците не придобият влияние на Балканите”, пише Беринг, изследвайки отношенията между Великобритания и Русия през ХІХ в. и обяснява, че мястото, където се пресичат интересите на двете “суперсили”, е Балканският полуостров.

“В края на ХІХ век напрежението в европейските субекти на империята излиза наяве, когато османското правителство избива 30 000 българи през 1876 г., както се твърди заради въстание срещу османското господство. След западната намеса, която води до независимостта на България, османското правителство и мюсюлманските му субекти са все по-загрижени за други немюсюлмански групи, които търсят независимост.”

До момента за екстремиста масов убиец се изясни, че е бил масон, поклонник на рицарите и кръстоносните походи, изповядва крайнодесни политически възгледи.

По БТА

Източник: http://e-vestnik.bg"
цитирай
28. ianchefff - saadi,
29.07.2011 21:27
теб също те няма на картата, пич.
Някак прозрачен си. ;)))
цитирай
29. wasteland - Хич да не ти пука пич. . . Тези отрепки ...
29.07.2011 21:51
Хич да не ти пука пич... Тези отрепки дето ще се събират утре там, особено на трибуната наистина си заслужават "норвежкия убиец" да ми отиде на официално посещение...

Капка съчувствие и съпричастност нямам към идиотите докарали държавата до положение в което просто ще изчезнем като нация !

А и какво се вълнуват толкова тук ?
Нали тероризма го измислиха точно военното крило на БКП ?
Аз ли взривих църквата с цивилни хора ?
Аз ли избих народни представители и интелигенция през 1944-та ?

Сега защо да ми е мъчно за Станишевци, Овчаровци, Петковци и доста други идиоти докарали държавата до турския кенеф с който много правилно ни оприличи оня чех...
цитирай
30. wasteland - И поздрав за всички симпатизиращи ...
29.07.2011 21:52
И поздрав за всички симпатизиращи на червените кхмери дето утре ще празнуват създаването на терористичната си организация !!!

http://prikachi.com/images/425/3623425D.jpg
цитирай
31. megafon - За съжаление
29.07.2011 22:50
си прав. Срещу комунистите, че човек трябва да се бори чрез комунистически методи, а те са разстрел. Историята го показала и все още хората помнят как техните роднини са ги разстрелвали.
цитирай
32. saadi - Янч , казаха ми , че след като си ми изтрил коментара ,
30.07.2011 00:50
си изтанцувал радостния танц на джуджетата победители .
Вярно ли е ?
цитирай
33. alexanderherzdorf - Решение на ОССЕ - Европа
30.07.2011 02:45
Решение на ОССЕ - Европа:

Това решение доказва че СССР /Россия по престъпления е наравно с Нацизма във Германия и при това положение понятието комунист-антифашист се обезмисля дори по лошо става съпричастник. Също означава че България е била подложена на геноцид и репресии в съучастие с БКП и носеща същата отговорност.
Изводите са:
1. Россия трябва да се извини на България за геноцида 1944 г. - 1989 г. Същото се отнася и за БСП/БКП/
2. Всички паметници на съветската армия и "антифашисти" в България да бъдат премахнати като унижаващи самочувствието на Българите.
3. Россия дължи обезщетения на Република България за извършените злодеяния в огромен размер /1 350 милиарда евро/ за 45 годишна колонизация на България и подържане на тоталитарен режим.
4. Пълна забрана на БСП/БКП/ и сродни тоталитарни партии завинаги.
5.Премахване на всички военни и цивилви отличия и облагите от тях свързани с действията на Съветската армия и подръжниците им в България.
6. Обявяване така нареченото "Партизанско движение" в България до 9.09.1944 г. за ПРЕСТЪПНО и Терористична организация подържано от Съветската армия.
7. Обявяване на съветските агенти в България за престъпници и терористи и изгонването им.
8. Намаляване присъствието на Руска дипломатическа общност до минимум само в София и закриване на такива в други градове. Само представителна роля на Россия в Столицата София.
цитирай
34. namerime - Наистина
30.07.2011 03:29
АБСОЛЮТНО И БЕЗУСЛОВНО ПРАВ!!!!!!!!!!!!!
цитирай
35. nicodima - Янч, те нас ни гърмят на всяка крачка, а ти искаш да излезем от ситуацията с палиативни мерки...
30.07.2011 08:23
То бацилът на комунизма е като вируса на ебола - лесно прихваща. Само като чуеш, че ти ще си лежиш, другият ще работи и ще разпределят по равно...
После Бузлуджа ще стане паметник на две събития и ще си честват там до гроб! Видя ли какъв вой нададоха вчера за петолъчката?
цитирай
36. bloger - Товарищи от свех стран, соединяйтесь! Есть водка для всех!
30.07.2011 08:28
Отличен образец за мислене по комунистически.
Понеже куцаме в нормалния начин на мислене и изява - няма друг вариант освен в рецидива на родилните
петна(по маркса).
Колкото и да го обръщаш на майтап и в рамките на атавистичната фобия за изтребване на другоячемислещите -
не може да се отрече, че трудно се трият комунистическите нагони.
Е за това не можем да мръднем нито крачка напред вече 20 години - защото мислим и действуваме в рамките
на насадените ни от болшевиците рефлекси - да убиваме...
Не защитавам комунягите - напротив, но май в началото на прехода се канехме да бъдем различни от тях?

Правилно ти го е казала 25. divna8.

Янчев мислех, че си умен пич!
цитирай
37. veshter - Категорично подкрепям Янчев
30.07.2011 10:02
Бузлуджа е срам и позор за България.
цитирай
38. cefulesteven - Отличен образец за мислене по ко...
30.07.2011 11:31
bloger написа:
Отличен образец за мислене по комунистически.
Понеже куцаме в нормалния начин на мислене и изява - няма друг вариант освен в рецидива на родилните
петна(по маркса).
Колкото и да го обръщаш на майтап и в рамките на атавистичната фобия за изтребване на другоячемислещите -
не може да се отрече, че трудно се трият комунистическите нагони.
Е за това не можем да мръднем нито крачка напред вече 20 години - защото мислим и действуваме в рамките
на насадените ни от болшевиците рефлекси - да убиваме...
Не защитавам комунягите - напротив, но май в началото на прехода се канехме да бъдем различни от тях?

Правилно ти го е казала 25. divna8.

Янчев мислех, че си умен пич!



Аз пък от реакциите ви се уверих нещо, в което всъщност отдавна бях сигурен:

Защо в България никога няма да се снима филм като "Гадни копИлета"
Защо в България никога няма да се напише книга като "Параграф 22"
Защо в България, креативни и изпълнени с вдъхновение художници правят пърформансите си, криейки се, като хулигани, както стана с "Паметника на Съветската армия"

В крайна сметка изкуството не е един огромен лозунг, нито реч. И една черна шега си има различен от пропагандиране, смисъл. Иначе имам приятели, които ще са били на Бузлуджа, имам от всички политически сили/без ДПС/, независимо дали споделям или не, възгледите им. И смятам да им покажа постинга, като се видим. Сигурен съм, че и те ще се засмеят, както аз.

цитирай
39. darcy - Янчефф,
30.07.2011 12:34
хванете се с блогера мегафон двамцата и се организирайте - единия да ходи да оножда и убива пропаднали момичета по парковете, а другия да ходи да стреля с дум-дум по червените бабички. Така посланието ви няма да остане само в блога.
цитирай
40. darktales - Брех, какви юнаци имало, мамини ...
30.07.2011 13:22
Брех, какви юнаци имало, мамини сладки!

Вие продължавайте да им се продавате за жълти стотинки, пък после чакайте някой да дойде на бял кон да ви освободи.

Ако се беше появил такъв идиот на Бузлуджа, щеше да падне гръмнат от няколко посоки, още преди да си го покаже.

Комунистите не са чак такива глупаци, иначе нямаше да ви държат все още за топките. И да ви оставят само възможността да се чувствате свободни, пишейки идиотщини.
цитирай
41. vmir - Паплачта на Бузлуджа се събира да славослови "героичното" терористично минало,
30.07.2011 13:43
да скърца със зъби, че "загниващият" капитализъм не й позволява да извади пак ръждясалите ножове и да си обещаят да ги държат наточени за в случай, че някой лумпен им се върже на всезнайковщините, пък си няма с какво да трепе...

Правилно си казал, че по-добре терористичните мозъци, отколкото детските, ама що ли на някои им се иска терористичната сган да е в безопасност, а да го отнасят децата? Сега ще ми викнат, че са пацифисти, и затова толкова милеят за живота на прекланящите се пред тероризма. Че да разпуснем затворите, бе щом сте такива големи пацифисти, те, рецидивистите на свобода ще станат кротки като божи кравички...
цитирай
42. swanlake - Леле Янчев колко критика си отне...
30.07.2011 13:45
Леле Янчев колко критика си отнесъл...аз обаче мисля,че си сбъркал само мястото ,което си посочил-не е Бузлуджа,въпреки че и там не са читави.
И да продължа още малко разсъждението си-непонятно ми е как хората са толкова праволинейни в коментарите си тук,а са толкова мълчаливи когато ги водят като овце и ги обричаг на гибел без да ги стрелят?!? Ясно е ,че сравнението което правиш е в кръга на шегата и няма за цел да се изгаври със загинали хора. А да напомни за дереджето българско.А то никак не е добро да ви кажа - в случай че не забелязвате. Така мисля аз-съвсем лично и неангажиращо мнение.
цитирай
43. vmir - 43. swanlake,
30.07.2011 13:58
swanlake написа:
Ясно е ,че сравнението което правиш е в кръга на шегата и няма за цел да се изгаври със загинали хора. А да напомни за дереджето българско.А то никак не е добро да ви кажа - в случай че не забелязвате. Така мисля аз-съвсем лично и неангажиращо мнение.


Споко де, знаем! Кво сега, да вадим пищовите и да се изпозастреляме ли? Може ли да има добро дередже там, където палят звезди и славословят терористи в името на "равенството"???

Честването на организация, обявена от закона за терористична, е политика на игнориране на закона, а партия, провеждаща такава политика, е източник на беззакония, защото сама се поставя над закона.
цитирай
44. анонимен - Шегата е груба и безвкусна,
30.07.2011 14:26
но идеята е абсолютно точна.
БСП не е българска партия. За нея руското стои на първо място. Наследница е на една престъпна организация -БКП.
Единствното хубаво, което Доган направи, бе Закон за забрана на БКП.
Кво стана с тоя закон бе?
цитирай
45. screamsinbulgaria - Не си прав!
30.07.2011 14:33
ИнчооооУ! Не си винаги прав! Прав си само когато пикаеш! Дай боже да не греша! ИНаче и аз мразя комунягите! Ама какво сега, да ги резстреляме ли!? Ти си бил по луд и от норвежкия психар!
цитирай
46. vmir - 46. screamsinbulgaria,
30.07.2011 14:57
screamsinbulgaria написа:
ИнчооооУ! Не си винаги прав! Прав си само когато пикаеш! Дай боже да не греша! ИНаче и аз мразя комунягите! Ама какво сега, да ги резстреляме ли!? Ти си бил по луд и от норвежкия психар!


А стига, бе! Човекът прави сравнение, а тука му приписвате кръвожадност. Признаваме или не, човешкото съществуване е преди всичко поредица от избори, отричането на които го превръща в навик. Естествено и полезно е да се запита човек кой от кой е по-важен, по-невинен, по-справедлив. Иначе някой хитрец ще палне една звезда на някой планински връх и някой лумпен, ще реши, че еди кой си му е виновен, че не живее с възможностите на западноевропеец, и като запали една банка и убие чиновници, ще спаси държавата си.

Правилно поставя въпроса Янчев, нека да знаем кой от кого е по-важен, стига сме слушали левашки призиви за насилие, а дори и намек за санкционирането им, да набеждаваме за лудост! Ако някой подпали държавата ни, това няма да са други, освен леви неграмотни лумпени, нахъсвани непрекъснато, че само те знаят решението. Кой ще отговаря тогава за тъпоумието им, че са забравили да се запитат какво ще се прави след палежите им, освен да се овластят онези, които ги насъскват и видиотяват?

А да видим, ако ви срещне тежко въоръжен терорист и ви запита за пътя, в детската градина ли ще го пратите с картечницата и бомбите, или в клуба на дъртите меркантилни политикани?
цитирай
47. sorry - Грешката на Норв. убиец е,
30.07.2011 15:34
че не те е треснал теб, за да не се излагаш! Шегичка :-)
цитирай
48. luciffer - Янчев. Има два вида закони...
30.07.2011 15:38
правови и НЕправови. Първите защитават обществото и наказват нарушителите според приетите от него правни норми без да противоречат на общоприетите международни. Вторите наказват без съд и присъда нарушителите на частни интереси. И двата вида закони съществуват съвместно във всяко цивилизовано общество. Вторият вид закони действат на принципа "око за око, зъб за зъб".
Не става въпрос дали трябва да уважаваме Живота или да отмъщаваме заради Живот. Не може един човек или група хора да решават съдбата на друг човек или на други хора за това, че те са извършили ужасни престъпления. Има прокурори, съдии, адвокати, които преценяват какво е престъплението и какво трябва дъ бъде съответното наказание. С други думи наказанието се определя от Правовите закони. В противен случай обществото и държавата ги грози анархия и разпад. Дотук добре, но ако правовите закони не се спазват? Имаше един американски филм, не си спомням заглавието му, и там група ченгета решават самосиндикално да се разправят тайно с явни престъпници и убийци, по една или друга причини оправдани от съда. И какво? разкриха ченгетата и ги осъдиха за нарушаване на "законите на страната". Коментарите и изводите - всеки да си прави сам...
Прав си Янчев, но не безусловно! :)))

цитирай
49. ianchefff - sorry,
30.07.2011 17:14
има 1 култова реклама на мерцедес в края, на която се казва "сори".
Та и аз това ти казвам: сорри.
:)))
цитирай
50. wasteland - Боже каква любов към комунистите ...
31.07.2011 02:09
Боже каква любов към комунистите струи от тоя блог в частта му с коментарите :)

Щеше да е много яко обаче и от комунистите да струи такава любов към народа :)

За съжаление струят само комисиони в джобовете им...


На тази поляна имаше 30 000 лумпени - нищо друго :)

Виж обаче - тук в този блог има и хора с претенции, които обаче поставят идиотщините на комунистите на пиедестал. Кофти тръпка за България... Няя са оправим...

И ако тук не е възможно да се напише книга като "Параграф 22", макар, че ние всички живеем в такъв, или да се направи филм като "Гадни копИлета", то филма "Идиокрация" май е сниман за нашите ширини...

Може да има по-гадни народи, по-бедни, по-нещастни, но по-прост народ от българския - няма....
Щом 22 години след "падането" на "комунизма" все още се правят чествания на партията докарала моралния и физически упадък на нацията, гарнирани с преклонение пред паметници на армии-окупаторки - нямам повече определения...

Да - на България и трябват не един, а много "норвежки убийци", които да направят от този кенеф - държава...
И трибуната на Бузлуджа би бил достоен старт за такава кампания...

Другото са простотии от комунистически селски вечеринки.
цитирай
51. bamby13 - баси Янч! за времето в което не съм ...
04.08.2011 15:16
баси Янч! за времето в което не съм влизала в блог.бг се напълнило с рублофили и комуноиди. Жалко! Едно време интернет беше свободна от тях зона. да се пържат в пъклото, дано! И винаги се потрисам как нетолерантните призовават към толерантност и се държат като щипани моми.
Измекиари!
цитирай
52. bamby13 - специален поздрав за другарите и защитниците им
04.08.2011 15:20
http://www.youtube.com/watch?v=Zk8WONt9C8g&feature=player_embedded
цитирай
53. borjanmljakov - Да не ядосваме янчо, че току виж постнал някое клипче на бон джоуви!
16.02.2012 14:27
.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4626400
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031