Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2010 18:05 - Загадките на полицая Петров
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 7506 Коментари: 41 Гласове:
24

Последна промяна: 03.09.2010 10:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Пътувам с колата, карам над ограничението. Ама жената е в болница, трябва да ида колкото се може по-бързо. Обещал съм, казал съм точен час на пристигане и затова натискам педала. Нищо страшно не се е случило с жена ми, просто ще ражда в близко време, да ви успокоя. Обаче, както става по филмите, хоп, полицай се показва на платното, вдига палка и аз, ща не ща, спирам. Какво да правя? Не мога да мина през него, нали?
     – Сержант Петров, документите за проверка – бавно казва полицаят.
     – Ето ги – подавам му ги аз културно. Както знаете, аз съм възпитан човек.
     – Има ограничение 50 километра, ти се движиш със 62. Ще пишем акт.
      Да си призная, не обичам актовете. Не обичам и нарушенията, но както споменах, жена, болница и предстоящо раждане са достатъчно добра причина за всеки нормален човек да подкара личното си превозно средство малко по-бързо. И понеже съм доста симпатичен, пускам в действие страхотната си усмивка и казвам, почти разплакан:
      – Моля ви, господин полицай, жена ми е в болницата, бременна, затова бързам. Не може ли да измислим нещо?
     Така е, прави сте, „не може ли да измислим нещо” е едно от най-баналните изречения в света на комуникацията между полицай и шофьор, но друго не ми дойде в онзи момент.
    – Жена ти ще ражда? Ама така кажи бе. Няма проблем. – казва ченгето и се усмихва. Усещам как усмивката му решава изведнъж всичките ми моментни проблеми, свеждащи се до спестяването на един акт за нарушение.
    – Значи, сега ще ти задам една логическа загадка и ако я отгатнеш, пускам те.
      – Добре – примирявам се аз, какво да правя. И очаквам присъдата си.
     – Значи – започва полицаят – влизаш в тунел. И виждаш две светлини срещу теб. Какво най-вероятно е това?
      – Това най-вероятно е лека кола, господин полицай – отгатвам аз, пращайки по дяволите всички съмнения за ужасно трудна загадка, която е можело да ми бъде зададена. Въздъхвам облекчено и го поглеждам.
      – Да, кола е – започва полицаят и от тона му усещам как съмненията се връщат обратно със скоростта на влакa „Стрела” – но КАКВА кола е? – натъртва леко моят душманин и ми намигва. – „Мерцедес” ли е, „Опел” ли е, „Форд” ли е?
      – Е, не знам каква марка е – казвам аз обречено.
      – Е, значи, ще пишем акт.
      – Добре де, не може ли все пак да се измисли нещо? – пак се моля аз, надявайки се на подкрепа свише, дето се казва. Полицаят ме поглежда и връща обратно всички листа, които е започнал да вади от някаква синя папка с надпис „Пътна полиция”.
      – Задавам ти още една логическа загадка. Ако отгатнеш, заминаваш при жена си. – Кимам аз, утвърдително, даже се сещам, че е можело да ме накара да му изпея и хита „Нашата полиция” върху капака на служебната му кола, че и да го изтанцувам и той започва – Влизаш в тунел, срещу тебе една светлина. Какво е това най-вероятно?
      – Това, най-вероятно е мотор – отговарям бързо аз и включвам двигателя.
      – Чакай, чакай – пак бавно ми казва ченгето и някак усещам виртуално приятелско потупване по рамото. – То, че е мотор, мотор е, ама КАКЪВ мотор? „Сузуки” ли е, „Ямаха” ли е, „Хонда” ли е, „Кавазаки”?
      И усещането за приятелско потупване по рамото се превръща в нещо като бавно прокарване на нож по гърба ми на път за вратните ми жили.
      – Ами, не знам – казвам аз. И пак дълбоко въздъхвам.
      – Е, значи ще пишем акт.
     – Ами пишете – щото не ми се играе повече на „не може ли да измислим нещо”! И аз имам нерви!
      Полицаят пише известно време, подписвам аз, и тръгвам. Виждам го в огледалото как си намества фуражката и спирам. Отварям стъклото.
      – Абе, старши, може ли и аз да ти задам една... логическа загадка?
     – Давай – казва той и се запътва към мен. Явно му е скучно, трафикът е малък, разбираемо е.
     – Ами, старши, значи, караш по Околовръстното и срещу тебе виждаш да приближава една жена. И да ти маха. Силно изрусена, силно гримирана, с много къса пола и с мрежест чорапогащник на големи дупки. Тя, каква най-вероятно е?
      Служителят на реда мисли известно време, почесва се по главата, а аз запалвам двигателя.
      – Значи, тя най-вероятно е проститутка.
     – Точно така, господин полицай, браво – хваля аз ченгето и почти отпускам съединителя. – Обаче КАКВА е тя все пак? Майка ти ли е, жена ти ли е, сестра ти ли е?
      И потеглям с мръсна газ.


Това е любимият ми виц в последно време. Беше удоволствие за мен да го преразкажа като малък разказ. Надявам се, да ви е харесал. :)))






Гласувай:
24



1. анонимен - За каква жена става въпрос, като от ...
02.09.2010 18:26
За каква жена става въпрос, като от сто метра си личи, че си гейзер?
цитирай
2. ianchefff - ами
02.09.2010 18:28
за твоята бе, майна. Явно не си разбрал, че от доста време си обзаведен с рога.
Извинявай, че го научаваш по този начин.
цитирай
3. cefulesteven - Много е здрав:D
02.09.2010 18:35
Много е здрав:D
цитирай
4. анонимен - Сладък живот
02.09.2010 19:03
Изкефи ме вицът много. Не го знаех. :)
цитирай
5. martito - :))))))))))))))))))))))
02.09.2010 19:12
Умник!:)))
цитирай
6. ianchefff - stef,
02.09.2010 19:24
нали? Разправям го наляво и надясно, ма си викам, дай и така да се разпространи.
:)))
цитирай
7. ianchefff - анонимен 4,
02.09.2010 19:24
ето, вече го знаеш.
:))
цитирай
8. ianchefff - марти,
02.09.2010 19:25
разбира се, да, да.
:)))))))
цитирай
9. lado - Янчев, ако нямах уши, усмивката ми ...
02.09.2010 20:29
Янчев, ако нямах уши, усмивката ми щеше да се срещне на тила ми!
:)))))))))))))))))))
Поздрави!
цитирай
10. flyco - :)
02.09.2010 20:47
Абе и ти едни вицове знаеш! :) Хилих се с глас.
цитирай
11. flyco - :)
02.09.2010 20:49
А, и да ти кажа, пак те препращам във фейса!
цитирай
12. ianchefff - lado,
02.09.2010 21:05
т'ва е целта!
:)))
цитирай
13. ianchefff - фли,
02.09.2010 21:06
каквото решиш, това направи.
:)))))))))))
цитирай
14. kapito - Янч,
02.09.2010 21:23
и аз се посмях от сърце.
Обаче една забележка имам.
Хубав е, значи, вица.... ама само един !
:)
цитирай
15. ianchefff - kapi,
02.09.2010 21:56
ами ти си забелязвай, ама това е положението.
;))))))))
цитирай
16. kapito - еееееее
02.09.2010 21:59
много си стиснат!
:)
цитирай
17. ianchefff - kapi,
02.09.2010 22:10
споко е, шегувам се. Ше има и други.
:)))
цитирай
18. kapito - ммммммммммммммммммммммммммм...
02.09.2010 22:14
мммммммммммммммммммммммммммммммммм
доволна съм :)
цитирай
19. ianchefff - то,
02.09.2010 22:29
остана и да не си!!!
:)))))
цитирай
20. gothic - Като истински бУлгар, ще кажа че го ...
02.09.2010 22:52
Като истински бУлгар, ще кажа че го знам по друг начин, с радиоводещ. Ама тази версия е ВЕЛИКА!!! Тенкс, Янчеффф :)))))
цитирай
21. ianchefff - got,
02.09.2010 23:42
т';ва "аз го знам по друг начин" е велика реплика :))))
Поздрави.
:)))
цитирай
22. анонимен - :-)
03.09.2010 07:18
Написал си го чудесно :-)
цитирай
23. ady - Добро утро
03.09.2010 08:48
Благодаря за чудесния виц. Усмихна ме:) Весел петък ти пожелавам:)
цитирай
24. ianchefff - ady,
03.09.2010 09:55
моля, пак заповядай.
Весел ще е.
:))))))))
цитирай
25. анонимен - ianchefff, а знаеш ли вица, дето ...
03.09.2010 10:37
ianchefff, а знаеш ли вица , дето един сержант трябва да обясни на шефа си, що е то логика (вица с аквариума)? много обичам да го разправям на полицаи, а някои от тях дори го разбират...
цитирай
26. ianchefff - то
03.09.2010 10:44
и сред полицаите има умни копелета.
:)))
цитирай
27. rpatel - Ами така е то. Понякога на Ушевите им ...
03.09.2010 11:09
Ами така е то. Понякога на Ушевите им е толкова скучно, че се напъват да се правят на оригинални. :-)) Е, аз не съм шофьор, обаче доста съм пътувала, та просто няма начин да не попаднеш поне веднъж на подобен индивид.
цитирай
28. osi4kata - хехех,
03.09.2010 11:23
добре си го подредил :))).

Подсети ме за един подобен виц.

Съпруга е недоволна от съпруга си, който прекарва много време с приятели и иска обяснение. Настойчиво... Той И отговаря, че с приятелите имат много теми за разговор, които с нея не могат да имат. Като например - мръсници.
Жената, готова на всичко да задържи благоверния край себе си, веднага взема нещата в свои ръце:

- Добре, скъпи! Да си говорим за мръсници! Как е майка ти?

Весел ден, янчев! Поздрави!
цитирай
29. vmir - Този път не си прав, Янчев!
03.09.2010 11:26
Щом един път си използвал знаеш коя фраза, човекът е действал съвсем коректно и последователно, и нямаш право да се гавриш с него, че е постъпил според закона.
Имах подобен случай, и ако щеш вярвай, бях, на всичкото отгоре и без всякакви документи, но полицията ме пусна бързо на юнашко доверие, само ме предупреди да престана да карам като луд. И при други по-маловажни случаи се е получавало същото, стига човек да не се прави на отворко, полицаите са си нормални хора, или поне, като останалите.

Право да ти кажа, и аз на негово място бих постъпил като него - че нали ти правиш предложението, откъде следва, че полицая трябва да го измисли, и то - в твоя полза? А, на твое място, бих отговорил на полицая: "Щом няма проблем, може ли с Вашата протекция да продължа да се придвижвам още по-бързо?". Малко нахално, но съвсем в контекста, не е ли?
цитирай
30. ianchefff - рпател,
03.09.2010 11:34
:)
цитирай
31. ianchefff - ос,
03.09.2010 11:35
благодаря за вица.
поздрави и на тебе.
:))))))))))
цитирай
32. ianchefff - vmir,
03.09.2010 11:37
обяснявам подробно: това е разказ, ползващ за основа един виц.
Нищо повече.
Ти откъде реши, че аз съм го преживял това нещо?
:)))
цитирай
33. анонимен - Eй тука са му направили и видеова...
03.09.2010 11:53
Eй тука са му направили и видеовариант , голям смех си е вица :)))

http://vbox7.com/play:3fd9a8b1


а при теб , от един виц да направиш цял разказ - бравос , бравос
цитирай
34. ianchefff - :)
03.09.2010 11:55
мерси, мерси.
:)
цитирай
35. vmir - 32. ianchefff,
03.09.2010 12:00
ianchefff написа:
обяснявам подробно: това е разказ, ползващ за основа един виц.
Нищо повече.
Ти откъде реши, че аз съм го преживял това нещо?
:)))


Добре де, случва се и не като виц. Пък и дори за виц да го приемем, няма ли да е по-готин моя вариант? А, след като поискаме нахално от полицая да продължим още по-бързо, онзи да отговори: Ама, разбира се, даже ще ви осигуря полицейски ескорт, за да се придвижите по-бързо до родилния дом, обаче, ще направите ли полицая кръстник на бебето?
Или, нагласата за смях не е в такава насока? Не критикувам версията ти, просто питам, защото ценя мнението ти.
цитирай
36. ianchefff - vmir,
03.09.2010 12:09
представяш ли си, полицай кръстник на бебето?
Ужас, ужас.
:)))))))))))
цитирай
37. vmir - 35. ianchefff,
03.09.2010 12:41
ianchefff написа:
представяш ли си, полицай кръстник на бебето?
Ужас, ужас.
:)))))))))))


Добре, де, майтап е. Човекът просто връща топката, за да няма тържество на злоупотребата. Пречи ли да му кажеш, че по тези въпроси ще говорите след раждането... (ама това не е смешно).

А по-добре ли е да остане сираче, защото баща му е бързал за раждането му? Ужас, ужас.
:)))))))))))

p.s. Между другото, на едни избори бях в избирателна комисия, и единия от охраняващите полицаи събра очите на всички членове на комисията, като ни реши без остатък всички кръстословици, с които безуспешно се мъчехме. От тогава никога не свързвам полицията с представата за ограниченост или глупост...

И защо ми затри коментара, след като ти навява асоциации поне на черен хумор? О, Боже, на мен ли само ми се случват и дори намирам за щастливи неща, които на другите изглеждат като черен хумор? Като капак, май остава да ме вземеш и за полицай, което няма нищо общо с реалността.
цитирай
38. ianchefff - vmir,
03.09.2010 13:01
стига обяснения, майна.
Ако съм ти затрил нещо, извинявай, не е нарочно.
И аз обичам черния хумор, а това да те взема за полицай също е яко.
Но не съм те вземал за полицай. :)))
Освен това и аз не смятам, че всички полицаи са говеда. При тях е същото както и при докторите, учителите, военните, проститутките, чиновниците и т.н.
Навсякъде има тъпаци и умни хора.
Свят, ко да се прай.
Поздрави.
:)))))))
цитирай
39. vmir - 38. ianchefff,
03.09.2010 15:27
ianchefff написа:
стига обяснения, майна.
Ако съм ти затрил нещо, извинявай, не е нарочно.
И аз обичам черния хумор, а това да те взема за полицай също е яко.
Но не съм те вземал за полицай. :)))
Освен това и аз не смятам, че всички полицаи са говеда. При тях е същото както и при докторите, учителите, военните, проститутките, чиновниците и т.н.
Навсякъде има тъпаци и умни хора.
Свят, ко да се прай.
Поздрави.
:)))))))


Сега всичко е наред, благодаря. Разбрах те, но те предизвиках да го кажеш черно на бяло, щото тълкуванията се търкулнаха само в обратната посока. Иначе напълно съм съгласен с теб, черния хумор е не по-малко забавен, например, ако полицията впрегне ресурса си да те пази докато я прецакваш, ама само ти се е струвало, че я прецакваш.
Поздрави.
:)))))))
цитирай
40. анонимен - Van
04.09.2010 10:42
Тоя виц ми е един от любимите. Друг, също така обичан (спомням си го винаги, когато видя Корнелия Нинова по тв-то) е за бабата, обясняваща на приятелки на кого е кръстена внучката и Корнелия:
- 'Ми, на мен и на сватята. Аз нали съм Нина, а сватята- курва.
цитирай
41. ianchefff - Van,
04.09.2010 11:13
нищо не мога да поправя. Не знам как става. Но няма значение, вицът ти е добър.
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4627692
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031