Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2007 13:05 - Истинското писмо на ДЖОРДЖ БУШ до СЕРГЕЙ СТАНИШЕВ
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 2791 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 20.07.2007 13:10


            Драги ми Смехурко, когато излетяхме с “Еърфорс 1” от България, за малко щяхме да се разбием в планината, защото самолетът се тресеше от моя смях. Ти беше най-веселото нещо, което видях във вашата грейт кънтри. Цяла седмица след това се чувствах щастлив. Не изпратих нито един отряд с морски пехотинци да умиротворяват някой пореден заблуден народ. От това загубих няколко милиарда, но си струва. Ти си наистина много забавен човек.Както и повечето от вашите политици.             Какво става с вашия цар? Чувам, че бил покерджия и тарикат? Аз също обичам покера. Уреди ми, моля те, една среща с него, че скоро не съм играл. Кажи му, че не се давам лесно, а и шести американски флот ми помага. 
             Майтап, бе. 
             Поздрави го и за това, дето изложиха роклята на дъщеря му в музея. И че получи орден, без да е направил нещо. Изложете и моето писмо там. Хартията нарочно е състарена. Това символизира епохата, в която е писана нашата конституция. Вие ще си имате такава, когато Ал Кайда се саморазпусне, а Осама се разкае и се самоубие.
           С теб се разбирахме чудесно. Аз не говоря български, но ти пък говореше перфектно руски. А покрай моите тайни агенти в КГБ, преводачи от руски, дал Господ. Всичко беше Оукей. Извини ме за грозния почерк. Заради националната сигурност го написах така лошо и с правописни грешки. Писмото го получаваш със закъснение, защото от Сикрет сървиз искаха да са сигурни, че няма да има възможност, то да бъде фалшифицирано и ти, драги мой, да получиш фалшификат. И да ми се разсърдиш и аз да ти пращам мутри. В смисъл, морската пехота. Евентуално и няколко бомбардировача. 
             Яко, а?
            Ти наистина си ми скъп, защото твърде много трябваше да се направи, за да може тия идиоти от Европейския съюз да се съгласят да ви приемат без да мърморят. Все пак, вие сте стратегически партньор за нас. Да, вярно е, че сте много зле, но то, кой няма проблеми в днешно време? Дори тия фолкс, иракчаните, още не можем да ги демократизираме успешно. 
             Разчитам на вас и за войната с Иран, която все някога ще започне. Това не го казвай на Джордж, че ще вземе да се притесни човекът, а скоро навърши 50 години. Не се страхувай, жертвите от ваша страна ще бъдат малки. В рамките на статистическата грешка, а то е все едно нищо. Тогава ще ти напиша друго писмо, за да ти разясня как тълпата да вярва на някого, макар да е тъп като задник. Е, в замяна ще трябва да разположим още няколко бази на ваша територия, но тя и без това ви е вповече и не знаете какво да я правите. Това е шегичка, скъпи мой. Не се връзвай, ние, американския народ сме големи шегаджии. Виж само с Ирак какво направихме. За Виетнам да не говорим.
Понеже си много близък до моето патриотично сърце, а ние, хората на мисълта се надушваме от километри, нали, не мога да не ти кажа, че имаш една много симпатична усмивчица. По някакъв странен начин е секси, спор няма. Жалко, че съм Буш, а не Бушка.             Да ти кажа, моите гуд гайс от Сикрет сървис бяха много ядосани на вашите пикльовци от НСО. За малко да отнесат няколко демократични шамара.             Между другото, щях да започна писмото с мили Серж, но моите съветници ме поправиха навреме. “Мили”, било малко гейско, а Серж пък било съветско. Т.е. руско, ама то е все едно.             Разбрах, че някакъв индиец е купил Кремиковци и имате проблеми и с него. Искаш ли от утре да няма Кремиковци? 
            Джийзъс, шегувам се.
Целувам те, по гордото европейско чело. Вечно твой, поне до следващата война, Буш.

(original version)
(за 168 часа)


Тагове:   писмо,   Станишев,


Гласувай:
0



1. bibeto - ха
20.07.2007 13:12
всички са един дол дренки
цитирай
2. ianiv - Срджо из дъ бест.
20.07.2007 13:47
Буш явно е идиот, щом не го разбира.
:(
А ти как се сдоби с този документ?
цитирай
3. ianchefff - Имам приятели
20.07.2007 13:49
фром Сикрет сървис.

:))
цитирай
4. paoleta - Е, пак си дОбър, дума да няма:) Ев...
24.07.2007 02:20
Е, пак си дОбър, дума да няма:) Евала, харесва ми, ама много. :)
цитирай
5. ianchefff - паолета,
24.07.2007 09:52
благодаря ти.
Радвам се.
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4627405
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031