Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2007 14:42 - Скромен отговор на батко Серго
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 1609 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2007 14:49


         Батко Серго,

         Да ме прощаваш, ама не съм много съгласен с тебе. Извинявам се.          Не отидох на концерта на Джордж Майкъл, понеже имах работа. Аз отвреме на време работя, батко.          Освен това, какво против имаш педерасите? Може би си имал близки срещи от еди кой си вид с тях?          Сори. Приеми моето искрено съчувствие.          Батко Серго, мога да плюя по когото пожелая в моя личен блог. Сещаш ли се? Специално за Р. Овч. Пък мога да плюя с дни. Използвам думата “плюя”, понеже ти я  използва пръв.          Между другото, пиша ти бавно, защото знам, че четеш бавно.          Още нещо батко Серго, аз не държа моя блог да се чете от милиардите фенове на Слави. Моят блог е за тези, които харесват това, което пиша.          Казваш, че всеки си има трески за дялане. Значи ти също. Защо тогава така с лошо бе, батко Серго?          А, относно облеклото. Ами аз батко, си нямам разпрани панталони. И никога не съм имал. Не знам пропуск във възпитанието ми ли е това или нещо друго, но никога не съм и искал да имам такива.          И за твое съжаление батко, гърдите ми не са космати. Е, имам някакви косми, ама са малко. И не защото ги бръсна, както предполагам мислиш че е, ами защото такъв ми е гена. Ген, майна, дето вика един приятел.          Между другото батко, никога никой не съм агитирал да става “педерас”, както ти ги наричаш. Думичката, позволявам си да ти обясня, е “педераст”, ама това не е от значение, да не се ядосаш сега, да изперкаш и ти като Сл. Тр.? И не се дразни. Стой си спокойно.
         Батко, аз мисля, че всеки има правото да бъде такъв какъвто пожелае. Стига да не пречи на другите. На мен “педерасите” не ми пречат. 
       Най-вече са ми пречили нормални хетеросексуални юнаци. Българи. Не цигани, турци, евреи, космонавти, марсианци и т.н.
         А, батко, аз да ти кажа, докато писах този текст за Славиту, мислех, че не съм в час по математика и не доказвам теорема, за да имам теза, доказателство и т.н. Ама щом викаш, че трябвало следващия път ще те слушкам повече батко Серго.
Макар да мисля, че има всичко това, за което ти твърдиш, че го няма.
         А бе, къде е батко, бе?          А тука ли си? Добре.          Батко Серго,          Благодаря ти и за урока по ботаника дето ми изнесе. Ама нямам пари да ти го заплатя. Извини ме, ще приема, че е бил безплатен. Нали така, батко?
        Батко, нали пиша достатъчно бавно, за да ме разбираш? Отговори ми с едно кимване за “да” и с две за “не”.

         Наистина ти изложи “в достатъчно прав и ясен текст” мнението си. Бих казал и достатъчно елементарно и нескопосано. Но аз не те съдя, батко. Всеки си носи кръста. Едни се раждат глупави, после се поправят, други се раждат глупави и си остават такива за цял живот. Ти май си от вторите.          Ген, майна. Не се тревожи излишно. Просто го приеми като факт и толкова.          Батко Серго, искрено ти съчувствам за това, но мисля, че няма как да ти помогна.
         Все пак, за да не кажеш, че нищо не съм направил, моят съвет е всяка вечер в 22:30 да си пускаш Славиту. Вече разбрахме лично от него, че една жена на някаква бензиностанция го била приела едва ли не за свой духовен водач. Ти може да си втория записал се в новата секта “Свидетели на Славиту”.
         Така, батко Серго ти ще имаш наистина с какво да се занимаваш в своя явно нелесен живот.          Желая ти успех.
П.С.   Не знам дали ти говори нещо датата 4 юни. Да не те тормозя, батко. На тази дата, в София концерт ще има една от най-великите рок групи – Айрън Мейдън.          И аз ще съм там.          А бе, къде е батко, бе?          А тука ли си все още? Добре. Радвам се.          Батко, ако забеляза, казах “една от най-великите”, а не най-великата. Защото има много велики рок групи.          Но хайде да не те занимавам повече със себе си батко Серго.
         Важното за теб трябва да е, че един е Славиту и ти имаш уникалната възможност да си неговия пророк.
          Действай.




         A eто го и писмото, на което всъщност отговарям:
         (за всички, които пожелаха Батко Серго и неговия фундаментален анализ по проблемите на живота. Запазил съм оригиналния словоред и правопис, за по-голяма достоверност. За да не ме обвинят пак, че преиначавам и си измислям:)))))


А ти бе поплювко, като те кефи толкова джордЖ маЙкъл що не си отишъл на концерта му да си се кефиш, ами си си седял В кЪщИ и си гледал передаста сл. тр.?!?! А питам те отговори като си толкова отворен и знаеш всичко. Много ме нервят такива тъпаци като тебе, защо не идеш да плюеш по румен овчаров примерно?!? А? Аз ще ти кажа, защото като плюеш по него никой няма да ти чете кирливия блог, в който се изживяваш като всемогъщ бог, знаещ всичко и прозиращ тоталната истина. За сл. тр. си имам изградено мнение и нито ме кефи нито ме дразни, всеки си има трески за дялане.

Обаче гъзове като тебе много ме нервят! Заеш ли защо? Спокойно, ще ти кажа, защото иначе може да не спиш няколко седмици в умствени напъни. Ти ме дразниш НЕ защото имаш собствено мнение, НЕ защото мнението ти е различно от това на масата (напротив това е добре). ТИ МЕ ДРАЗНИШ ЗАЩОТО СИ КАТО ОНЕЗИ ПЕДЕРАСИ КОИТО СА СЕ ОБЛЕКЛИ С НЯКВИ РАЗПРАНИ ПАНТАЛОНИ А ОТДОЛУ ИМ СЕ ВИЖДА РАЗПРАНИЯ ГЪЗ, С НЯКВА РАЗГЪРДЕНА БЛУЗКА ПОКАЗВАЩА КОСМАТИТЕ ИМ ГЪРДИ. ТАКА ХОДЕЩИ ПО УЛИЦАТА И ПАРОДИРАЩИ С БОЛНИЯ СИ МОЗЪК И АГИТИРАЩИ ХОРАТА ДА СТАНАТ ПЕДЕРАСИ ЩОТО БИЛО МНОГО ЯКО.

За да бъда кристално ясен ако още не си разбрал, ти си един пародиен интелектуален запъртък. И сега за да не бъда голословен като теб ще се обоснова защо си такъв.

Ти си интелектуален запъртък защото в малоумното ти излеяние нямаше един довод защо това приерно е ПР ход? От къде реши че е такъв. Къде ти е доказателстово, къде ти е дори тезата?

А си пародиен интелектуален запъртък защото си си избрал някоя известна (няма значение обичана или мразена ) личност, по която да мажеш, защото чуствата покрай тях са просто силни и каквато и помия да се генерира тя пожънва някъф успех, бил той и отрицателен.

Ти си като плевелите, нали ги знаеш, едни такива гадни растенийца който се увиват около други за да ги смучат, защото те самите си нямат коренче. И сега въпроса не е че сл. тр. е растениице пък било то и опикано, осрано, отровно или стъпкано и неставащо за нищо. Въпроса е че ти си плевелче пък било то и от сорта cannabis sativa , и като такова си просто вредно.

Надявам се изложих мнението си и го подкрепих в достатъчно прав и ясен текст за да го стопли плитката ти кратуна.

П.С. надявам се да си вземеш поука и следващия път да не се прецакваш гледайки абсолютно всички шоута който слави е бълнал а да отидеш на концерта на любимият си педераст (за който поне се знае че е такъв) че да насъбереш матрял за вечерта.


Тагове:   батко,   отговор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ssstto - А
02.06.2007 16:28
кой е бате Серго
цитирай
2. ianchefff - Един
02.06.2007 16:32
всезнайко от www.e-bane.net

)))))
цитирай
3. ssstto - тоз
02.06.2007 16:50
прилича на сиромахов.те там в битивито като им споменеш интелектуален и откачат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4628234
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031