Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2012 07:10 - Уникално! Фоторепортер заснел духа на загинал монах
Автор: ednodete1 Категория: Други   
Прочетен: 8992 Коментари: 11 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кой би повярвал, че духът на загинал монах може да бъде запечатан на снимка и то съвсем случайно. Още по-невероятно е, че снимката е направена в България, край град Русе.

Всичко започва през май месец на 1995 година, когато репортер прави репортаж от местния събор в Басарбовския манастир “Св. Димитрий Басарбовски” край Русе.

След проявяването на снимките, на една от тях се появява необясним триъгълник. Необясним, защото никъде не се намират улики за фабрични грешки, или казано по-просто – внезапно, без причина се появява този триъгълник, сочещ към въпросния манастир.

image

Оттам се появява и главната версия, по която работят и до ден-днешен уфолози, ясновидци и изследователи, а именно, че фотографът е заснел духа на монаха Архимандрит Севастиян, починал същата година при много неясни обстоятелства.


Манастирът "Св. Димитрий Басарбовски"
Следват безброй опити да бъде намерен аналог в уфолитературата и световните справочници, но без успех. Обяснението на богословите и теолозите от манастира е, че монахът наскоро бил погребан на това място, където е направен съборът. Поради неизвестни причини трупът не е положен в гроба според каноните на православните ритуали. Затова се наложило бързо след погребението да бъде изваден от гроба и положен в нов гроб, ориентиран така, както изисква традицията.

image

След цялата тази процедура с двете погребения, местните християни решават да си направят събора, тоест да пируват, буквално върху гроба на монаха.

Според монасите не е изключено духът да е възроптал и негодуването да се е изразило върху филмовата лента, която се оказва уникално откритие.

Oще по-интересна се оказва теорията на известен екстрасенс , който е бил в приятелски отношения с монаха приживе. Той подозира, че именно, чрез този фотодокумент, покойникът му предоставил доказателства, че съществува живот след физическата смърт

http://chudesa.net/unikalno-fotoreporter-zasnel-duha-na-zaginal-monah/ 



Гласувай:
27



1. chalama - брей...
08.08.2012 11:43
тц тц тц ....
цитирай
2. georgimarinov - Аз притежавах още по уникална сн...
08.08.2012 12:26
Аз притежавах още по уникална снимка правена в Коми през 1991 година. Дъщеря ми беше седнала върху дънер на голямо дърво. На дънера непосредствено зад нея стоеше изправено непонятно (и до ден днешен не сме му дали определение, но да го наречем) същество, високо около 50 сантиметра, цялото покрито с гъста дълга козина. Негатива и снимката са я разглеждали много фотографи, но никой не е намерил до момента смислено обяснение.
цитирай
3. chalama - мдааа
08.08.2012 13:03
това е онова същество от семейство адамс.едно кавяво,нали?
цитирай
4. lidis - Tова са специфични фотоефекти
08.08.2012 18:31
Някои апарати при заснемането на обекта оставят и допълнителни фотоефекти, които се обяснват със светлината и отразяването и пречупването и в момента на снимката. Всеки професионален фотограф го е учил и би трябвало да го знае. Друг е въпрост, че някои искат сензация от това. Аз имам и съм виждала много снимки с такива ефекти. Бях снимала едно борче зимата и на един от клоните му се люлееше детска глава...много оформена до подробности . Ще трябва да ви покажа снимката. Не са изненада такива фото ефекти.
цитирай
5. rumero - Този материал бе дискутиран преди ...
08.08.2012 18:43
Този материал бе дискутиран преди две години в блога.Саблогърът tajkani ( не съм сигурен обаче )бе пуснал същият материал,copi-peist.Оказа се ,че това е откъснат от вятър сенник на указателна табела !Никаква мистерия няма,това е...!
цитирай
6. nerez - физик
08.08.2012 19:35
Виждам, че автора и пишещите не сте запознати с Библията! Това са превъплащения на самия дявол!
цитирай
7. raders - За да се заснеме някакъв обект и е ...
08.08.2012 21:36
За да се заснеме някакъв обект и е видим, той трябва да съдържа материална субстанция. Но какъв ще да е този "материален" дух, на мен не ми е много ясно. Очевидно и пишещият тези безумства не е наясно. "Материален дух..." :)))) Подобен оксиморон не е в състояние да сътвори и Мутата от училището за бавноразвиващи.
цитирай
8. esen - Интересно!
09.08.2012 00:12
Ето какво съм заснела аз край язовир Батак, на което още се чудя как се е получило:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/226315_10151008603642639_902963577_n.jpg
Някой има ли обяснение? Там със сигурност през цялото време нямаше хора, а и този силует е видим донякъде.
цитирай
9. benoligofren - Това на мен ми прилича на Вълк:))) в ...
09.08.2012 06:24
Това на мен ми прилича на Вълк:))) в засада:)))
цитирай
10. benoligofren - http://vbox7.com/play:0c86a7d9
09.08.2012 06:32
http://vbox7.com/play:0c86a7d9
цитирай
11. nerez - физик
09.08.2012 07:16
Хора, спрете да се чудите! Аз съм имал реално свръхестествено преживяване! Дявола може да се материализира, както се чудеше пишещия малко по горе!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ednodete1
Категория: Други
Прочетен: 1381123
Постинги: 178
Коментари: 778
Гласове: 6064
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930