Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 10:34 - Цецка Цачева заработва като фотомодел.
Автор: ianchefff Категория: Други   
Прочетен: 4214 Коментари: 10 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Разхождайки се по широките чисти, светли и прекрасни софийски улици, забелязах, че председателят на Народното събрание - госпожа Цецка Цачева, явно получава твърде ниска заплата и се нуждае от допълнителни доходи.
И жената си ги заработва. Надявам се, в извънработно време.
Не, тук не става дума за далавери, корупционни схеми и прочие престъпни дейности, характерни за други народни събрания и народни представители.
Не! Госпожа Цачева честно и почтено се е явила на кастинг за фотомодели, спечелила го е и вече е с едни пари напред. Така, тя няма да се притеснява за семейния бюджет, нито ще потъва в дълбоки грижи и черни размисли, откъде да намери пари за колело на внучето, за нова лимузина за любящия съпруг или за фафли и депутатски кюфтета!
Браво, така се прави, а не като някои мръсници, дето окрадоха държавата!
Честито, госпожо и дано тези спечелени с труд и усмивка пари, ви помагат да си вършите работата в парламента с необходимата доза сериозност и спокойствие.


Следват доказателствата:

Г-жа Цачева - Председател на Народото събрание.

image

Г-жа Цачева - в рекламата на месенца "Чико".
image
image

  В следващия си разследващ материал ще ви покажа как бях на концерт на AC/DC заедно с Лили Иванова. Да, примата на БГ естрадата, не някоя неизвестна!
И не, не се шегувам, просто следете блога ми.

 



Тагове:   фотомодел,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xxxx - Аз харесвам Цецка Цачева и..
01.07.2010 10:50
не виждам нищо лошо в позата, която си "излял" блогово :)
извинявай, но усетих лека ирония в редовете, твоите.. (не ми стана приятно, но не ми стана и неприятно, мнение е - твое е хъхъ)
Но да, с едно съм съгласен с теб тя не е "..като някои мръсници, дето окрадоха държавата"

Всъщност за това са фустите, за да ги дърпаме.. медии да са, да не са "съдебни решения" по недовършеното.. нека да е точност по идеята, желая й го - да не се спъва..
цитирай
2. cefulesteven - :D Днес ще съм явно на кюфтета, ...
01.07.2010 10:51
:D

Днес ще съм явно на кюфтета, чудеше се стомаха ми, какво му се иска, а сега като видях каймата, реши.
Ще потърся от тази.
цитирай
3. ianchefff - xxxx,
01.07.2010 10:55
то, да беше лека...
:)))))))))
цитирай
4. ianchefff - стеф,
01.07.2010 10:56
потърси.
Само да не си помислиш, че и аз заработвам към тази кайма.
:)))))))))))))))
цитирай
5. benra - :-))))))
01.07.2010 11:15
модел да си на днешно време....:-)))
цитирай
6. mamkamu - :)))
01.07.2010 11:15
Супер! Сега знам, какво да ям! Качеството е гарантирано от високо място :)

И не отричай! Ако не си рекламен агент, поне си някой дистрибутор.

Ще ми направиш ли отстъпка :)))
цитирай
7. ianchefff - ben,
01.07.2010 11:20
мда, усмихваш се и хоп, парата дошла.
Проблемът идва, ако ти плащат с кайма, тогава трябва да харчиш за фризери, ма това е положението, и звезда да си си има своите недостатъци.
:)))))))))))))
цитирай
8. ianchefff - мамкаму,
01.07.2010 11:23
засега не съм, честна пионерска. Т.е. комсомолска.
Но, признавам, написах този пост с цел, да ме забележи г-жа Цачева и да ме вземе за Пиар.
Тогава вече ще има отстъпки. Най-голямата ще е за теб, все пак, ти първи се обади. Моят процент си върви, то е ясно, но няма сега да го дискутираме тук, просто бъди спокоен и доволен.
:)))
цитирай
9. jedi - + една причина да искам да съм вегетарианец
01.07.2010 13:00
И сега, ако й кажа: "ебати кравата", не може да ме осъди 'щото имам прууф :)
цитирай
10. ianchefff - jedi,
01.07.2010 13:21
виж за това не се бях сетил.
Бравос.
Сега можем да я "приветствуваме" на воля.
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4647422
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930