Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2009 13:19 - За кучетата и блогърските кервани
Автор: ianchefff Категория: Други   
Прочетен: 44832 Коментари: 186 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

           В последно време следя най-внимателно една акция срещу човек, който пише. Не убива, не краде, не лъже, не се прави на велик. Не обяснява как чука, как пие, и как ги разбира нещата от живота. Не замерва присъстващите с любовни, житейски и прочие лични мелодрами и текстове за венецуелски сериал, тип сапунка. От тези, дето като ги гледаш, после ти се налага да медитираш известно време, за да ти се нормализират телесните функции. Не, той просто пише. 
           
Да не би да са откачили съвсем тези, които го хулят? Може би са най-великите, най-добрите? По-гениални, по-талантливи от Шекспир и Достоевски взе заедно, събрани на куп и умножени поне по 2? По 3?! Може би.
            Какво пречи човек, който пише за да живее и за да се изразява?!
            Ама, другарко, той ми изяде вафлата... Иванчо се бие!
      Много бил пишел? Ама защо, ама как? Ама защо ние нямаме неговото поле за изява, ама защо той е все на първите страници, ама защо той така-а-а-а? Ще се разплачем! Ще се оплачем! Ние сме по-добри, ние сме по-гениални, ние сме по-силни, можещи, знаещи и  разбиращи! Ние и любов правим по-добре, я го вижте какъв е палячо! Това е цензура! Това е комунизъм! Той си плаща! Това е корупция! Помощ, спасете ни! Ама къде е господин премиера, да дойде и да разреши този проблем? Къде са отговорните институции? Къде е Европейския съюз, ние за какво гласувахме?!
          А някои от ревящите, имат средно по 3, 4 постинга дневно. Да бе! Нямам си работа, че ги броих. Тези, които имат претенции да са писатели, че и поети. Някой да е казал лоша дума за техните... ъ-ъ-ъ... неща? Аз поне не знам. Шеги, майтапи, по-солени, по-сладки, пресолени, кисели, горчиви, окей, но това е положението. Част от процеса. А и какво, ако някой е казал лоша дума за техни текстове? Нима са безгрешни? Гениални? О, Вазов, приятно ми е да се запознаем. Или може би, о, Джийзъс... Или пък... хм, трудно ми е да си го помисля, но, да не би самият той, генералът с главно “Г”, Бойко Борисов да се крие за техните текстове? Мали-и-и! Къде съм попаднал? О, Боже, благодаря ти...
            Какво ви пречи човек, който живее от писане, пак да попитам? Нещо, което малцина от скачащите срещу него (или никой от тях) прави. Ще ви грабне тиквения медал изпод носа и ще спечели овациите на аудиторията, докато вие, онеправдани  роните кахърни сълзи? Цирк, баце.
            Аз не харесвам всичко негово. Но има и много много добри. И това е най-нормалното. Да харесвам някои, а други не. Но защо да не пише? Не ми пречи. Ако ме грабне, чета, иначе спирам. И това е. Или може би трябва и аз да се включа в хора на несъгласните? Абе, къде се подават молби за гениалност?! И само моля, ако може да не ми се иска номер на лична карта, че вече има закон за класифицираната информация!
          Не ме интересува графоман ли е, какъв е. Не съм аз човекът, който да го хули и обижда. Не сте и вие тези, които ревете срещу него. Да не би да искате да сте на неговото място? Ами, пробвайте се. Пробвайте се да пишете като него, пробвайте се да издадете книга, да минете през целия съпътстващ ад и елате, та разкажете. Аз ви гарантирам, че вднага ще се намери някой, който да ви навре в кучи гъз. Или в маймунски. Ей така, за спорта. Понеже не го кефите и понеже той си мисли, че е по-велик от вас. Желая ви успех...
           
Не ми пука, дали си търси жени по този начин или просто това е наистина живота му. Дреме ми дали е алкохолик, дали бил такъв или онакъв.  Той има правото да го прави. Както и всичките му критикари. Колко сме нещастни, колко сме натирени в 9-та глуха. Ние, можещите и знаещите. Ние, най-добрите...
            Какво сте ревнали срещу него? Да, често е по първи страници и какво от това? Така са решили, така са направили тези, от които зависи това. Плаща ли си, добър ли е или просто му се помага, това как точно ви засяга? Никак. Ама пълен никак. Ако не ви харесва, дал Господ други места за изява. Или може би от това зависи живота ви, зависи вашата слава и известност, които после ще осребрите в жалки левчета? Не, естествено. Но от това може да зависи неговият живот. Мислете от време на време, не говорим за ядрена физика все пак. Толкова ли е трудно да се осъзнае това? Да не би да ви карам да смятате криволинейни интеграли?!
            Какво ви пречи писането на човек, който е просто една добра душа. За разлика от вас. Понеже, извинявам се, но личи комплексарщината, прикрита за фалшиви възмущения и тестостеронни изблици с елементи на фалш, злоба и неприязън. А това вече е дори не е забавно.
         Той сам признава в свои текстове, че бил имал различни житейски проблеми. Но рядко си е позволявал да изкарва личния си живот, за разлика от критикуващите го. Така както се роптае срещу неговите еротични текстове, не е ли близко до ума, че на много от четящите не им е гот ежедневно да бъдат заливани с роднинско-педофилски изстъпления, прикрити зад елементарна поезия и проза в името на любовта?! Имам чувството, че думата “любов” започва да губи смисъл в последно време. Странна работа. Значи някой не може да пише за свои еротични фантазии, но някой друг може да описва сексуалните си преживелици, предлагайки ги за литература? За кучета и котки може, за прасета не може... Смешна работа. Не сте вие тези, които определят правилата. Е, ако Сергей Станишев е ваш човек или Бойко Борисов, тогава вече може. Отсега ви се извинявам за всичко, което съм написал и заявявам, че не съм го писал аз. Да се знае. Нали, разбрахме се!
            Човек, който се издържа от книгите си е достоен за уважение. От това, че пише. Колко от критикуващите го могат да кажат, че го правят? За разлика от вас, той пише, за да живее. А вие пишете, за да си чешете задниците. Образно казано.
            Животът му е предложил превратности, каквито повечето от разбирачите, критикарите, мачовистите и прочие комплексари, не са и сънували. Освен раздели, свалки, трагични любови и псевдо публицистика. Хелп, няма ли да се свърши цялата тази дивотия?!
            Не съм учител, та да критикувам и да обяснявам кое е правилно и кое не. (Е, имам и такова образование, но това е друга тема) Но този човек се бори с живота по този начин. Това умее да прави, това и прави. Добро или лошо, не сте вие хората, които ще го определят. Писател или графоман, не сте вие хората, които ще кажат кое точно е.
            Чувството, че си онеправдан и подтискан в случая не е добро. Не води към хубаво.
            Чинаски вика, че колкото е по-неизвестен един писател, толкова повече си мисли, че е гениален. Та и вие така.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - Приеми бурните ми аплодисменти...
24.02.2009 13:22
Приеми бурните ми аплодисменти!!!
Макар че те не са достатъчни...
цитирай
2. анонимен - а ти бе,
24.02.2009 13:23
режисИОрчето, си също толкова досаден колкото и ОН
цитирай
3. ianchefff - приемам ги.
24.02.2009 13:23
Колкото толкова.
:)
цитирай
4. ianchefff - ан 2,
24.02.2009 13:25
такива обръщения като "а ти бе" или пък "ти ли бе", сами особено любими...
Мерси, че се обади.
цитирай
5. looklikerain - Така, ама не съвсем, ianchefff
24.02.2009 13:29
Да, пише добре. Но ако заследиш творчеството му, всички разкази се сливат в един, т.е. няма разнообразие. Освен това са твърде дълги за петминутката ми за междучасие.
Според мен дразни най-вече факта, че всеки ден е в избрано. Всеки с интерес към блога му отдавна вече си го има в "моят блог" и си го чете. Аз лично нямам време да чета всичко, което се бълва тук. Искам в "Избрано" разнообразие и различни неща. Не всеки ден цефул и валсодар, с цялото ми уважение към тях. Добри са, но досадни.
Убийте редактора : )))
цитирай
6. luben - не знам
24.02.2009 13:31
дали става въпрос за едно и също лице, но вероятно да. И аз не чета всичко негово (липса на време, понякога става наистина предвидим и т.н.), но има/имаше не малко неща, които са чудесни. Е - просто да споделя, че за повечето от написано от теб мисля по същия начин.
цитирай
7. tashunkosapa - браво, човече!
24.02.2009 13:31
Много верни неща си казал! То в тази държава всички сме "велики", но лошото е, че не приемаме другите да са по-велики от нас! :)))
цитирай
8. ianchefff - look,
24.02.2009 13:31
то и аз искам да ида в Холивуд, ама ей на, седя тук и гледам панаир. Остава само и Лили Иванова да се появи, да запее и всичко да си дойде на мястото.
цитирай
9. ianchefff - luben,
24.02.2009 13:32
тенск.
цитирай
10. doriana - ianchefff
24.02.2009 13:33
Дребно уточнение - това за личната карта е под закрила на Закона за защита на личните данни...карай
За всичко друго ти стискам ръката, човеко! Най-после да излезе един блогър с ясна позиция. Много хубаво си го рекнал, Янч! Да живее Буковски...пардон Чинаски! Изпитах на собствен гръб завистта на тия, дето само и само да са на първо място тука плюят и храчат собствените си дробове коментирайки постовете на другите. И наистина не разбирам - какво ги бърка като не са на първо място, пръст отзад ли им забиват, когато някой напише нещо хубаво и стойностно...Вероятно дебел пръст - това, че пишеш защото така дишаш и живееш, а те пишат, за да храчат плюнки ей така - между другото, докато си кътат модерния животец между отиването на работа и чукането на жената вечер...
Ай сиктир!
цитирай
11. ianchefff - ташунко,
24.02.2009 13:33
преди време един кандидат за президент каза следното:
"В България по-малък от най няма!"
Е, т'ва е истината.
цитирай
12. ianchefff - дор,
24.02.2009 13:34
карай бе, не се ядосвай много...
:))
цитирай
13. looklikerain - Надявам се да позволиш все пак
24.02.2009 13:37
едно по-различно мнение. Мисля, че точно тук му е мястото.
http://ahmeddogan.blog.bg/viewpost.php?id=217664
За да е пълен панаира, де ;)

цитирай
14. ianchefff - лоокликераин,
24.02.2009 13:39
много много рядко ми се случва да трия коментари.
Е, тогава го правя с огромно удоволствие, но това е...
цитирай
15. doriana - ianchefff
24.02.2009 13:39
Янч, как да не се ядосвам - тоя човек живее от това, а както ти много добре знаеш - лесно се живее със службицата и жената вечер, трудно се живее от призванието.
цитирай
16. ianchefff - дор,
24.02.2009 13:41
така е.
просто исках да кажа, че това е положението.
цитирай
17. burda - "една акция срещу човек, който пише"
24.02.2009 13:48
Аз ли не чета внимателно или съм отскоро, но не знам за кого става дума. Искам да го прочета ; кой е този и с какво, дет` разлайва кучетата?
цитирай
18. viovioi - за Цефо или Турбото говорите?
24.02.2009 13:51
Защото имам строго диференциран подход към двамата велики. За Цефо нищо, но турбото много дразни.
цитирай
19. golichka - iancgefff :)
24.02.2009 13:54
Много добре написан пост,секна ми работата чак :).
Искренно ти благодаря за това четиво,време беше някой да нарече нещата с точните имена.

Поздрав и усмивки!
цитирай
20. nikita6864 - Стеф е №1 !!!!!
24.02.2009 14:02
Един човек с богата душевност!!!
цитирай
21. soho - *thumbs up*
24.02.2009 14:04
цитирай
22. gantree - янч
24.02.2009 14:05
Бих ти препоръчал да си туриш главата под чешмата, но е още много студено, и шса смиля :)

Лоок е права, ако не забелязваш.
цитирай
23. dexter - Браво
24.02.2009 14:06
и аз съм съгласен с текста. Аман от кр....итици
цитирай
24. ianchefff - бурда,
24.02.2009 14:07
тук всички искат да разлайват кучетата.
Някои успяват, други не.
цитирай
25. ianchefff - жио,
24.02.2009 14:07
помисли малко.
Попрочети го пак и ще успееш, аз вярвам в тебе!!!:)))))
цитирай
26. ianchefff - голицхка,
24.02.2009 14:08
просто така ги виждам нещата.
цитирай
27. ianchefff - никита+няколко цифри,
24.02.2009 14:08
не става въпрос за това, но си права.
:)
цитирай
28. merkator - параграф 22
24.02.2009 14:08
Самото подозрение или съмнение, че някой ти завижда (?!) вече говори за синдрома "неизвестен - гениален" ! Аз не мога да дам конкретно мнение, защото не мога да разбера за кой иде реч всъщност! За всеки има място под Слънцето, но е някак досадно да си мислиш че някой, някъде те е забелязал и ти завижда :):):) !
Хемингуей : Проклета гениалност!
Мисля си, че едно от най - големите достойнства на Буковски е скромността и тишината на човек, който никога не се взе на сериозно!
цитирай
29. edinman - Бъдете снизходителни
24.02.2009 14:09
на много блогъри ръчната не им работи ...а дувара
пред тях е на Времето -в него прошка няма.
Онази в неделя-ще я пропуснат може би......
цитирай
30. ianchefff - сох,
24.02.2009 14:09
тхумбс уп и за тебе:))
цитирай
31. ianchefff - ган,
24.02.2009 14:10
елементарно погледнато е права.
Но совите не са това, което са...
И на мен ми идват много неща да казвам, ама не ги казвам, щот шси загубя децката аудитория...:)))

да, декс:))))
цитирай
32. ianchefff - мерк,
24.02.2009 14:11
да, затова е той!

цитирай
33. nikita6864 - става въпрос, че който неще-да не го чете!
24.02.2009 14:13
а на гадните червеи нека да им е хак, че е най-четен!
цитирай
34. ianchefff - единман,
24.02.2009 14:13
аз съм снизходителен.
Не ми се мисли в момента к'во щях да напиша, ако не бях...
цитирай
35. ianchefff - ник,
24.02.2009 14:14
неканеканеканека... т'ва като заклинание прозвуча, бееееее...:)))))
А всички забравят, че едно от важните според мен функции на блога е да забавлява хората, да разнообразява ежедневието им и да гради мостове между тях. А се получава тъкмо обратното.
Смятай колко е зле всичко.
цитирай
36. evrazol - И справедливо и обективно.
24.02.2009 14:23
Възхитен съм от точността на аргументите. Още Константин Кирил е задал въпроса - Не свети ли слънцето еднакво за всички и не дишаме ли всички въздух? Тук / имам в предвид БГ/ и сега този въпрос звучи по друг начин. - Та не сме ли достойни всички да бъдем в " избрани" и не са ли нашите /лични/ мераци най-висши ценности.
Стефан, ако е пич, ще продължи по собствената си стратегия и даже ще благодари за ПР-а. Въпрос на време е всеки да намери пътя си, а тук да останат онези на които ТУК се намира основния им смисъл. Такива трябва да има. Ще се появи друг Стефан. Нали и той /новия/ трябва да има в какво да калява мускули, а после и на какво да стъпи за да излезе.
Според мен категорията "избрани" служи за подчертаване на политиката и стойностите на сайта, а не на произведенията в него. Както народното събрание изразява политиката и стойностите на държавата, а не на отделните граждани.

Тоя постинг обаче ме кефи...
цитирай
37. ianchefff - евр,
24.02.2009 14:26
много много добре казано.
!!
цитирай
38. sowhat - бро
24.02.2009 14:28
да се повтарям ли че се гордея с теб?

блогърското пространство е свободно. кое на първа втора или петнайста все тая.
преди време вера и още двама младежи дадоха рецепта ( а и не само те ) как се пише пост за първа.

който го боли и сърби - да ходи да чете рецептата. или да ходи да го почешат.

хора, лекувайте си болките другаде ( блогът е лично пространство - да живей! барабар с хубавите и лошите си неща)
цитирай
39. ianchefff - бро,
24.02.2009 14:29
да се повтарям ли, че и аз се гордея с теб?!!
цитирай
40. sowhat - недей
24.02.2009 14:33
просто бъде себе си
цитирай
41. viovioi - май за цефул говорите, но защо никой не му споменава името?
24.02.2009 14:33
Да не той да е анонимния модератор на блога? И без да подозираме наш Цефо коли и беси тук в блог.бг. Затова ли сте такива зайчета ?? Ми да си каже кой какво мисли. Заслужават ли мега-сексуалните му разкази в неясен литературен стил на преразказ в различни глаголни времена, неясен пол и почти вулгарно неетично повествование. На кой му харесва тази халтура нека си каже , а не да проявява малодушие. В самото начало преди 2 години не пишеше по този начин. Това не е скандално, това е някаква липса на всякакво чувство за мярка. Къде е еротиката, къде са разказите на Цефо. Ако еротиката е нещо загадъчно вълнуващо, то еротичните фантазии на Цефо са пълни с брутална оргия и безвкусно усещане за гадост.
цитирай
42. ianchefff - жио,
24.02.2009 14:37
прочети коментара на evrazol.
Номер 36.
цитирай
43. sowhat - вио
24.02.2009 14:39
стефан пише така от поне 2004 откакто го познавам. сигурна ли си, че си го чела достатъчно дълго?
цитирай
44. viovioi - Да янч така си е:)
24.02.2009 14:43
Не мисля че такава е политиката на блог.бг! Да направят един ъбгрейд и да променят някои неща.По отношение на класациите и първа страница трябва да има по-специални изисквания. Така да се каже по ситно да стане ситото. И 1 месец да стои нешо на първа, но да е стойнсотно.
цитирай
45. nikita6864 - Вио,
24.02.2009 14:44
да не се праиме на големите пуритани.
аз си му казах името и това "никой" не беше на място!

една откачалка хубаво го каза: "в желанието си да порастнем се превръщаме от роби в палачи"!
ти от къде знаеш, какво пише, освен, ако не го четеш разбира се! ами, като не ти харесва защо изобщо го четеш?!

чувство за мярка? теглилката си е негова! това, че не се вмества с общоприетото го праи аутсайдер ли?!
ще пише, както иска. на който не му харесва и се "гнуси" да не го чете, а не да лепи етикети!
цитирай
46. ianchefff - жио,
24.02.2009 14:45
т'ва може да се случи в някой друг филм. Я виж какво дават по замундата...:))))))))))
цитирай
47. ianchefff - никита+няколкоцифри,
24.02.2009 14:46
както казах на 1 друго място, не съм блондинка, ама те разбрах...
цитирай
48. viovioi - Никита , казах каквото имам да казвам по въпроса.
24.02.2009 14:48
Т.е. казах си тежката дума. Понеже съм най-красивата, умна и интилигентна бг-блогърка не сматам повече да Ви удостоявам с вниманието си, освен ако не ми се плати дебел хонорар.
цитирай
49. ianchefff - vio,
24.02.2009 15:02
моля те, не говори така. Не е честно.
цитирай
50. cecka1504 - Поздравления за постинга!
24.02.2009 15:11
Абе, хора! Като не харесвате стоката в един магазин, просто не пазарувате в него. И въпреки всичко той пак си е там, на същото място.
Какво ви пречи този или онзи, че бил на първа, втора или трета страница? Ми не го четете! Фасулски елементарно е!
цитирай
51. neslanchice - Поздрави за този постинг.
24.02.2009 15:11
Невероятно прав си във всяко отношение. Точно така мисля и аз. Поздрави и най-искрено - благодаря (и за снизходителността ти :)))
цитирай
52. ianchefff - цец,
24.02.2009 15:13
т'ва викам, ама кой да чуе...
цитирай
53. ianchefff - несланцхице,
24.02.2009 15:13
моля.
:)
цитирай
54. cecka1504 - Ма вИкни по-силно! Дано те чуят!
24.02.2009 15:14
Ма вИкни по-силно! Дано те чуят!
цитирай
55. ianchefff - то, който
24.02.2009 15:17
иска да ме чуе, ще ме чуе и така.
:)
цитирай
56. benra - мисля,
24.02.2009 15:19
че блогът е свободна територия, дотолкова свободна,че е дадено на всеки според тази свобода правото да изразява себе си свободно-от една страна, от друга страна - свободата да избира чие изразяване да харесва, следи, одобрява, неодобрява. В този ред на мисли малко странна ми иде тази кампанийна анти-цефул кампания, на която сме свидетели през последните 1-2 месеца.
Ама си намерих отговор - изливат си хората негативните емоции,защото българинът не обича да усеща някого харесван.Ето това е древното правило за Нане и Вуте. Не е важно дали Вуте се чете,важното за Вуте е Нане да не бъде четен. Народопсихология-ще каже някой. Аз просто отминавам, вдигайки недоумяващо рамене и продължавам да чета това, което избера сама.Все пак-имам тази свобода нали?
Янчев, много много поздрави за позицията!!!Точно в десетката си!
цитирай
57. viki911 - Моля в деня преди Великден да не пише :)
24.02.2009 15:22
Ще боядисвам яйца. :)
цитирай
58. chris - Все едно..
24.02.2009 15:48
..аз съм го писал тоя пост!!!
Точно такива мисли ми се въртяха в главата напоследък, но умишлено не ги изложих - просто защото не пиша такива постинги.
Обективно, аргументирано, оперирано от предразсъдъци и стадни комплекси!
Скромни поздравления и от мен.
А.. и с из(с)винение - ще си изключа емайла при нов коментар... :)
цитирай
59. анонимен - Дани, прост наблюдател
24.02.2009 15:50
Мили хора,
Не участвам в блоговете и само когато нямам работа влизам да прочета нещо, да видя някъде върви света и хората :) Както днес, а предио това преди месеци...и да ви кажа - рядко влизам, винаги в избрано, че няма време да търся, но дори и толкова радко съм запомнила един - двама с имената им дето се подвизават и единият разбира се е Цефо ли както го наричате там...ами първият разказ за брата и сестрата дето се правили на семейство ми беше инетересен, после няколкото които прочетох ми бяха повечето предвидими, защото очакваш изненадата и вече краят си го предугадил...е, мили хора , ама аз точно поради тая причина се отказах да влизам да чета...то все едно и също се върти, а знаете повторенията, колкото и да са добри - писват. То ако беше така щеше да има едно произведения на света и един автор и само него да си ч етем... Но не самият човек- Цефо- ме провокира да напиша нещо, колкото идеята че не бива да се критикува нещо толкова добро и човечно ( самият Цифо и написанато от, или дори който и да е човекът Х) от толкова комплексирани хора ( тези , които ппишат срещу човекът Х) - само че идеята че критиката е деградивна, а защита - най-правилното нещо...е обратната страна на една и съща монета !!! Аргументът, че критикарстват злобни хора с манията за величие, а ние ....скромните и добрите от висотата на нашата морализаторка позиция, го зашитаваме и никой не може да каже нищо напреки защото видите ли -едничката цел на завистливите критикуващи е да се прекатури първенецът в избрано -ви превръща в същото нещо.Всяка крайност, всеки тоталитаризъм ( точно така всички припяваме в един хор - независимо дали сме критикари или защитници) и не даване право на другия да има различно мнение като го наричаш " комплексарщината, прикрита за фалшиви възмущения и тестостеронни изблици с елементи на фалш, злоба и неприязън " си е малко крайно. Ето аз без никаква злоба и съвсем неАргументирано споделям, че след известно време на мен тези разкази ми писнаха, като ги виждах най-отгоре въобще не продължавах и си казвах - ооо, пак ли това ? и така зарязах въобще да влизам тук. Наистина не разбирам защо основно това е в избрано и това ли е най-доброто тук и ако явно е, то ще птопусна тези места...Хайде със здраве и бъдете по-толерантни към хората с различни позиции, за да не се окажете и вие в такива ( и аз като автора почнах да морализаторствам и да назидавам)
цитирай
60. mamkamu - В блогл. бг май е весело от доста в...
24.02.2009 15:51
В блогл.бг май е весело от доста време и май съм изпуснал сеира от самото му начало. Но щом и ianchefff взе отношение, ще гледам и аз да не остана по-назад :)

За Цефула (не мога да му напиша името, трудно ми е) мога да кажа, че съм чел няколко негови разказа. Личи си, че са писани с душа, но не ме кефят, просто защото това не е моят тип литература.
Така и с Турбоч. Най-очевадното при него е желанието му да провокира, използвайки всякакви средства -и литератерни и не чак до там. Веднъж му бях написъл един отговор -не бях съгласен нещо с него и естествено, че той не го публикува.

Но всъщност въпроса не е в това кой какво пише -(кои сме ние, че да даваме оценки), а това, че имаме две страни, едната от които бълва непрекъснато зловословия с-у другата, а пък другата в общи линии я игнорира.

Извода се налага от самосебе си, нали!

При положение, че тук става дума само за някаква си класация. А ако ставаше дума за пари, вече със сигурно щяхме да видим и убийства :)

А! Поздравления за статията! Едно към едно с моите мисли!
цитирай
61. lubopitstvo - Да, знам за какво става въпрос. Да, ...
24.02.2009 15:55
Да, знам за какво става въпрос.Да, съгласна съм с теб.Човекът, според мен, има талант.Може, и пише.Ако аз можех да пиша като него, щях да пиша и аз нон-стоп.Това е чудесно и е жалко, че хубавото може да дразни.
цитирай
62. анонимен - Човекът пише,
24.02.2009 15:59
той не краде, не убива, пише. За прехрана пише.
Ама кво пише - се тая. Нека малките си правят чекии. Образователна програма за подрастващи.
Янчев, вместо да плещиш, що не организираш благотворителен фонд - "Порното си върти, внучетата ди зяпат"?
цитирай
63. анонимен - Посещавам това място като гост от ...
24.02.2009 16:08
Посещавам това място като гост от има-няма 6 месеца. Без претенции да познавам добре 'семейната' :] ви атмосфера, намирам, че и тук борбата е кой да гепи тиквения Пулицър. Кой да е по-по-най!!
Тъпото, е че повечето места в нета са заразени от същата тази болест.
Явно повечето българи са дълбоко комплексирани на тази тема, след като различните непрекъснато ги подтискат.
Поздрави на авторът!!!
цитирай
64. ianchefff - chris,
24.02.2009 16:18
изключи си го и аз така правя чат пат:)))

ан 60, (Дани),
като решиш, че са ти еднакви, не чети. Аз така правя.
Колкото до това, кои са на 1-ва, т'ва зависи от решението на модераторите.

цитирай
65. ianchefff - мамкаму,
24.02.2009 16:21
добре, че не става дума за пари. Поздрави...:)))

лубопитство,
дразни различното. Без значение хубаво или лошо. Това е тъжното.
цитирай
66. ianchefff - анонимен 63,
24.02.2009 16:22
чаках такъв коментар. Чаках го просто.
малките си правят чикии със и без такива текстове, бъди сигурен. Слаба топка е това, което казваш.
цитирай
67. ianchefff - миро,
24.02.2009 16:24
благодаря.

анонимен 66, както казах, дразни различното.
А "тиквения Пулицър" е добро определение. Мерси...:)))
цитирай
68. ianchefff - анонимен 66,
24.02.2009 16:25
за чикиите вече казах.
За порното само да добавя, че едва ли се нуждае от моя фонд, за да го има.
Т'ва изобщо не е позиция, над която да се замислям.
Все пак благодаря.
цитирай
69. анонимен - Успях да прочета само началото. За цефул ли става дума?
24.02.2009 16:39
.
цитирай
70. koker - =)
24.02.2009 16:40
Живота е шарен бре! Забавлявайте се!
цитирай
71. palisandar - И грънчарите ваят грънци, за да се ...
24.02.2009 16:45
И грънчарите ваят грънци, за да се прехранват. Някои грънци са неотличими от другите, втори придават неповторимост на боб чорбата със или без кисело зеле, трети, изтипосани модно си намират притежателите,според етикетите, пети, не могат да се сбъркат, най-паче заради жартиера (таланта), Та, всекакви грънци шаренията на света оглеждат, заради или напротив прехраната.

По-здрави !
цитирай
72. ianchefff - borqne,
24.02.2009 16:46
мисли...

кок,
да де, ама кой да чува?! :)))))
цитирай
73. ianchefff - :)
24.02.2009 16:48


палисандър,
изобщо грънчарска история, викаш...:)))
цитирай
74. palisandar - Уви,
24.02.2009 16:49
Тъдява ми тича ...
цитирай
75. vmir - Крайно време е да се огледаме и да забележим, че в трудни времена хората по света се хващат един за друг, за да оцелеят,
24.02.2009 16:50
май само ние тук в БГ продължаваме да делим всичко, дори и когато няма какво да се дели.

Ама някой си имал еди-каква си политика – ми а да видим каква трябва да бъде по-добрата политика де, хайде стига с тази борба за по бананче на маймунче, нека всеки се изявява в което се смята за добър, според одобрението, което събере, защо да препятстваме способности, които не разбираме, не е ли по-добре да подкрепяме онова, което намираме за добро?

Янчев, поздравления, разбира се!

P.S. Моля някой да ми обясни какво го кара да вижда порно в разказите на Стефан и какво друго прави срещу порнографията.
цитирай
76. ianchefff - пал,
24.02.2009 16:52
ми щом тича, нека си тича...:)))

жмир,
благодаря.
Колкото до въпроса ти за порното, не чакай отговор.
цитирай
77. kuracpalac - Съгласен...
24.02.2009 16:55
...Поздравления "баце" ;-))
цитирай
78. ianchefff - курац,
24.02.2009 16:57
тенксс.
:))
цитирай
79. ianchefff - тук имаше коментар
24.02.2009 17:16
на т.нар. бале и беше изтрит, поради несъстоятелност и простотия.
цитирай
80. xitler - mnenie
24.02.2009 17:23
emi zdrave da e
цитирай
81. ianchefff - еми
24.02.2009 17:24
здраве да е.
цитирай
82. анонимен - Слез от дървото бе човек! Ще ни ослепиш с този бляскав матрЯл.
24.02.2009 17:30
Ти си невероятен шаран! Пишеш за един извратен ум на комплексиран глупак, а на всичко отгоре и психо. Хем си очевадно популистично глупав. Явно си демонстрираш хуманистическа преданост и тъпоумие.

Е, да си жив и здрав! Доста примитивно мислене, но..... Стана ми симпатичен!
цитирай
83. ianchefff - анонимен 82,
24.02.2009 17:32
а ти се качи на някое по-високо дърво и там си седи.
Се ш'се намери някой шаран (но не като мен) да ти носи най-необходимото...
:))))
цитирай
84. doriana - ianchefff - анонимен 89,
24.02.2009 17:35
Хех! Ма, и теб си те бива, Янч!
Най-необходимото (за да оживее де!) дали няма да е собствените му екскременти?! Просто се питам...
:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
85. ianchefff - дор,
24.02.2009 17:36
що не?
:)))
цитирай
86. evrazol - Човекът пише,
24.02.2009 17:50
- Кво прай тоя, бе! А? А-а, пише. И щу пише бре?
- Ми тия, модераторите, те кво праят? А? А-а, те пък публикуват. Хм ...
- А ние кво прайм? Четем, това е ясно. Да-а, четем. И кво-о? А! Коментираме. Ама кво коментираме - той кво пише, или ние кво четем /разбираме/?
- Не-е, коментираме какъв е жанра на написаното, каква е повтаряемостта, какъв му е рейтинга, кой му чете написаното, какви хора го харесват ... и-и Грънци. Да Грънци коментираме. С главно "Г". Това ни сплотява, разграничава и съво...
Еротика някаква, но с вид на нещо по-така и с убеденост в мнението./Га че ли го е писал някой за "първа"/.
Да принадлежиш към някой от двата отбора си е принадлежност. Елитарност някаква, показва вкус.
Сега къде да пусна SMS за изгонването, че няма да мога да догледам тоя "сезон" до края. А ми се ще да... м-м, да. Кво беше?!?! Бай Брадър? Повелителя на мухите? Нема значение, карай! Хубав мач беше. Кога започва Шампионската лига?

/Те тава а. ИЗказАх са и аз и сега си утивам у моя си ми блог, покрит с неувяхваща слава/:)
цитирай
87. ianchefff - evrazol,
24.02.2009 17:56
мача е довечера по битивиту.
Интер - Mанчестър Юнайтед!
Ето, този мач чаках...
:)))))
цитирай
88. spasunger - Уф,
24.02.2009 17:59
Какво си губите времето с тия работи...
цитирай
89. rustam - ЯНЧЕВ
24.02.2009 18:38
Стефан Кръстев пише глупости и порнография.
Ако не го слагат изкуствено на първа, няма да го четат.
Ще ти кажа мене какво ме засяга. Вместо неговите бози там трябва да има стойностни неща.Аз съм потребител и имам право да ме засяга дали там стои последната му глупост или нещо хубаво на тагарски.
Защо си мислиш, че ние нямаме право да коментираме Стефан, а пък ти имаш право да коментираш нас? Да не би да се имаш нещо по-различен? Отивай да му мажеш на Стефан на блога...
цитирай
90. soho - Ей, ей, ей
24.02.2009 18:42
Стига толкова. Янчев достатъчно ясно е написал, че не всичко става за четене от разказите. Но наистина има доста добри. Аз лично съм си купувала разказите на този човек, и наистина съм се възхищавала на таланта му.

Просто спрете да ръсите глупости. И да - понякога на един човек е нужна и помощ да успее... Но как да го разберем това, нали всичко ни идва на готово... е*ати
цитирай
91. pakostinka - Поста е написан с много хъс
24.02.2009 18:46
и има много смисъл, но е доста субективен, както и голяма част от модераторските решения тук.
Харесва ми написаното, но не съм съгласна с него - ако ще банват сайтове, защото има еротични снимки или неморални изказвания, то нека да не лансират творчество с толкова еротично съдържание.

Дали не е тук момента, че мисля и аз да издавам книга и да се издържам от това? Ще ли да ми пускат простотиите всеки ден в "Препоръчани"?
цитирай
92. baletlnetpepas - Всичко е много хубаво
24.02.2009 19:07
но не успях да разбера кой е този човек? Ти ли си?
цитирай
93. ianchefff - rustam,
24.02.2009 19:34
каза, че си потребител. Предполагам, че аз и ти влагаме 1 и същи смисъл в думата.
След като потребяваш нещо, имаш правото и да спреш да го потребяваш.
Или някой насила те кара да го правиш?
Ако е така, веднага звънни на Бойко Борисов. Адресът му е:

София
за Бойко Борисов

Него всички го знаят, няма да имаш проблеми.
цитирай
94. ianchefff - сох,
24.02.2009 19:35
да, точно така!
цитирай
95. ianchefff - пакостинка,
24.02.2009 19:37
изразих мнението си, мисля достатъчно ясно.
За книгата ти, желая ти успех.
И аз съм издал книга, но да си чула да пищя наоколо? Не. Така действам аз. Други го правят по друг начин.
Но не затова иде реч.
цитирай
96. ianchefff - миро,
24.02.2009 19:38
викаш, като свършат аргументите на мисълта, да включим аргументите на силата. Не, мерси.:)))
цитирай
97. ianchefff - балетлнетпепас,
24.02.2009 19:38
за теб става дума.
Ти наистина ли не разбра?
Извинявай, не съм се изразил достатъчно ясно.
Е, никой не е идеален, аз също.
цитирай
98. анонимен - Янчо,селянчето. E това е!
24.02.2009 19:38
селянчето. E това е. Какво искате от един провинциален ум?!
цитирай
99. ianchefff - бале,
24.02.2009 19:40
евалла, баце.
цитирай
100. sowhat - #107
24.02.2009 19:42
тва селянче го публикуват в 168 часа.
за теб знам само, че не си провинциалист.брех. впечатли ме.
отивам да припадна.
цитирай
101. ianchefff - анонимен 98,
24.02.2009 19:43
никой нищо не иска от мен, дишай спокойно.
:)
цитирай
102. ianchefff - сов,
24.02.2009 19:44
мен ме публикуват и в блок.бг.
Ъ-ъ-ъ...
Всъшнос, то сам се пускам тука...
Е, обърках се, сори, написах го вече и ми е трудно да го изтрия, щото си е мое...
;)
цитирай
103. анонимен - 108.
24.02.2009 19:49
Тук, в София, отдавна не се бършем с вестници. Ахъм.
цитирай
104. sowhat - ахъм -111
24.02.2009 19:55
бъркаш си пръста отзад и пишеш по стените, щот не можеш да четеш.

ние в прованса предполагахме че вестниците се пишат за да се четат.

та освен че си от София, нещо друго съществено можеш ли да кажеш?
цитирай
105. raylight - Човекът не нарушава закона,
24.02.2009 19:57
следователно да си гледат работата другите. Специално искам да отбележа, обаче че съм против препоръчването на публикации поначало, трябва да се определят единствено от четимост/рейтинг, т.е. от народа. Звучи твърде либерално от устата на консерватор, но специално в България има твърде много субективизъм - не може да се каже, че има елитен комитет, който да номинира публикациите, нали така? В момента имаме консервативен механизъм без елит, който да го движи в "правилната" посока, т.е. само белезите, но не и принципите на желаната система :)
цитирай
106. baletlnetpepas - Янчев благодаря ти искренно
24.02.2009 19:59
но наистина нямаше нужда, мога да се справям и сам и няма нужда някой да ми лиже задника. Не се излагай ами изтрий постинга. Наиистина ти благодаря
цитирай
107. ianchefff - балетлнетпепас,
24.02.2009 20:01
да ти кажа, на косъм бях, ама се въздържах.
Внезапно реших, че е гениален.
Вече може да ми викате и "Гениалния".
Без кавичките, разбира се. Сложих ги,просто, за да е по-ясно.
цитирай
108. анонимен - По повърхността позицията на Янчев ...
24.02.2009 20:02
По повърхността позицията на Янчев е правилната, но той не познава дълбочината на проблема цефуле.
А това е проблема на блог.бг
цитирай
109. анонимен - Спрете хулите срещу цефул!!!
24.02.2009 20:06
Янчеф, надявам се, не се ебаваш с цефул...

И понеже така и така си лафим, как е правилно да се казва "тепе" или "типе"?
цитирай
110. ianchefff - анонимен 116,
24.02.2009 20:07
хайде тогава, разкажи ни повече. Явно си запознат/а...
цитирай
111. ianchefff - борйанмлйакож,
24.02.2009 20:08
не знам, бацка.
Ти как мислиш, кое е правилно?
цитирай
112. анонимен - anonimna 4itatelka
24.02.2009 20:13
ot nqkolko meseza se razxodam iz tova prostranstvo--i pose6tavam blogobete vi....4eta mnogo ot tqx s udovolstvie,i kogato nqkoi me vpe4atli s komentar--vlizam i razglejdam negovia blog--estestveno si sazdavam moe sobstveno mnenie--ako mi xaresva ..6te go 4eta--ako ne--moje da si sedi 1 god na 1 straniza- i nqma da otvorq pove4e bloga mu...A vie se pliuete edin drug i otstrani ,ste jalki...ami pi6ete si blogovete i ne se draznete ,4e nakoi pi6e po-dobre--ili e xaresvan po-ve4e----vseki si ima svoq auditoria i svoe li4no prostranstvo---SAMO da popitam---ima li pravila po koito edin bloger da pi6e???ima li iziskvania,kakav trqbva da e stila na koito da pi6e....a 6tom ne pi6ete za sobsveno udovolstie,i ste vleznali v internet da poblikuvate va6te problemi,za da mogat takiva kato men da izbirat kakvo da 4etat--na kogo se sardite togava....ne pi6ete,ami samo 4etete kato men--ima kakvo da nau4ite ot tezi deto umeqt da pi6at....DRUGOTO E SMQX V ZALATA..
цитирай
113. totoni - абе, хора! Много исках да не се вк...
24.02.2009 20:14
абе, хора! Много исках да не се включвам, обаче не издържах. Никога не съм ги разбирала тия войни в тоя блог и никога не съм участвала. Този човек Цефул, аз лично не харесвам работите му. Въпрос на вкус, не е моят тип литература. Не го харесвам и не го чета! Толкова е просто! Понеже аз самата нямам претенции да пиша, за мен това място е просто дневник, затова сигурно ми е лесно. Нямам претенции къде съм, дали съм на първа, абсолютно ми е безразлично и сигурно затова мога да подминавам тези стремежи с...лека насмешка. Уважавам хората с мнение и позиция. Някои от борещите се за първа, са точно такива и не разбирам защо е това напъване? Има хора, които ги четат, независимо дали са на първа. Просто смятам, че прекалено много се преекспонират нещата и си разваляме удоволствието от общуването. Успокойте се, бе,хора!
цитирай
114. анонимен - Никой не казва нищо за зловещата ...
24.02.2009 20:23
Никой не казва нищо за зловещата корица на цефуле, в която препъваме погледи непрекъснато и която сме длъжни да гледаме, обречени сякаш на заколение от автора.
Съжалявам - това изразява рисунката.
Грозна, страшна и жалка корица, илюстрираща много точно съдържание.
цитирай
115. ianchefff - aн 122,
24.02.2009 20:28
веднага отиди на личен лекар да ти предпише антистрес таблетки.
Или може да ти леят куршум, ако си фен на нетрадиционната медицина...
:))))))))))))))))
цитирай
116. spasunger - 116.
24.02.2009 20:54
E сега вече ми събуди любопитството...
цитирай
117. ianchefff - спас,
24.02.2009 20:59
пусти маймунски навик, а...
:)
цитирай
118. spasunger - :-)
24.02.2009 21:00
"Ууук!"
цитирай
119. анонимен - Не го тормозете! Ползвайте го! Айде на салааааамите......
24.02.2009 21:14
Крепиташаков чакаше пред бирарията, а междувремнно оправдаваше буквално фамилното си име. Пред него се гърчеше в страстни спазми един кокалест и некъпан ексхибиционист. Под шлифера му стърчеше парче шпек салам с името"народен". Поогризан, но още с етикета си. Малък и плах беше характерът му, но трябваше да се справя с реални злополуки и страдания. Затова се държеше принудено весело и небрежно, и на всеки, който минаваше подхвърляше:
- Нещо да ви предложа? Имам парче салам - народен, но е шпек. Сексуално тестван в миниваната на г-жа Извара.
Възрастна госпожица го погледна с възмущение и отвърна:
- Ти си идиот, бе. Иди на баня!
Точно тогава Крепиташаков се намеси, като отмести потни длани от слабините около салама. Размаха юмручета и запелтечи:
- Мамка ви, копелета! Този човек нито краде, нито яде. Той дори не *бе. Докарва ни оргазмите с думи! Не го тормозете! Ползвайте го! Айде на салааааамите......
цитирай
120. ianchefff - тук имаше
24.02.2009 21:28
анонимен коментар, който беше несъстоятелен, груб и вулгарен.
цитирай
121. анонимен - Пуснах обиден постинг за тебе!
24.02.2009 22:03
И това е само началото на разкатаването.
цитирай
122. анонимен - Янч,
24.02.2009 22:04
не трий така, защото омаах Турбоча, и ти ли искаш?!

Цефула президент!

\m/
//
цитирай
123. ianchefff - о, бале,
24.02.2009 22:07
пускай, к'во толкова, то пускането не е като там к'во беше...
:)
цитирай
124. ianchefff - зли,
24.02.2009 22:08
по тоя въпрос може да се спори, a и не знам за какво говориш.
Освен това в момента съм на стадиона и гледам мач, така че друг път, баце.
:))

\m/
//
цитирай
125. анонимен - anonimnata 4itatelka
24.02.2009 22:23
tuk zapo4na mnogo da voni....mislex da si naprava blog---no ne sam mazoxistka--ostavam si v moq sobstven prostor,i 6te si izbiram nqkoi ot vas da 4eta--no nikoi ot tezi koito napisaxa tolkova po6li i dolnoprobni komentari,i posle si skubete kosite za6to ne vi 4etat i ne ste na 1 straniza...Ami mnogo qsno---takiva ne ste za nikade..ni6to ne stava ot vas...Prosto zlobari...
цитирай
126. анонимен - А сега и аз да попитам
24.02.2009 22:29
Защо е това мутренско отношение спрямо мен ,като пишеща от чужбина ? Днес ви изпратих специално новини световни ,дето трябва да си ги платите за да ги видят хората, а модераторите ги свиха ,за да си припечелат с тях в български издания ,че дори и ме наругаха ! Този цефула си е ваш писател сложете го ако искате на всякъде ,нямам претенции ! Но не мога да се примира ,че мойте новини не достигат до блогерите ! Това е едно мутренско отношение и дискриминация на пишещите от чужбина и то актуални новини ,а не разкази !
Така е ! Всеки го вижда ! Значи Сефула е по актуален от световните новини ,както и разперилите се звезди в категория звезда ,само от една блогерка.Това е повече от обида и отнемане правата на блогерите ! С никакав поздрав ! Поздравяват се равностойни съблогери !
цитирай
127. spasunger - Бале,
24.02.2009 22:47
Дума дупка не прави. Не мож' го бутна с постове, ами почвай да търсиш бейзболни бухалки между 7ми и 9ти номер, по възможност кубински, че глЪвЪтЪ му на Янч е много дебела, ми се чини :-)))
цитирай
128. анонимен - Жалко
24.02.2009 23:17
Янчев, рядко влизам в блога, но когато го правя, чета постовете ти, защото са смислени и изразяват позиция. Малко от пишещите чета като цяло, примерно Клеопатра, Хензелски - има и още няколко - мога да кажа стойностни автори. Нямам времето, за да се регистрирам и пиша, иначе бих го направил.
Този ти пост ме раздвоява. Принципно си прав, но: не ми харесват "коментаторите"! Добивам усещането, че това е тесен кръг на харесващите човека, когото защитаваш - нещо като лобиращ кръг! Дали не съм прав???
Аз съм се опитвал да съзра "великото" в творчеството на този човек, който наистина почти не слиза от "Препоръчани публикации"-не можах, честно. Но това си е мое мнение.
Не мисля, че мнението ми има значение, но приемам 2 коментара: №5 и №22 - нищо лично!
А лаещите кучета - за мен това е лобиращия кръг!
цитирай
129. анонимен - вашето момче е талант ,писател класик и т.н
25.02.2009 01:46
Хубаво ,но той ,като стои всеки ден с по 3 разказа и трите в избрани ,самият той не дава възможнос други писатели да ги видим и четем.А да не си кривя гушата в блогъ има много таланти .Аз не съм нияи ,но защо когато ви изпратя ценни натериали се скриват да не ги видях хората /СТАВА ВЪПРОС НА ШВЕДСКАТА СВАТБА ДНЕС ,МАТЕРИАЛ ДОСТА СКЪП АКО СИ ГО КУПАТ ,ЗАТОВА СЕ КРАДЕ И МЕ ДРАЗНПЯТ СЛЕД ТОВА ПАК ОТ МОДЕРАВИЯ ДА СЕ МАХАМ ОТ БЛОГА ! А това за цефула той си е ваше момче ,но от съблогерска гледна точка ощетява другите с това постянно,както и звездата виктория вселена.Какви звезни отвлечени локуни разтяга ,но не мърда от мястото определено за постове на други звезди артисти ,певси и пр.
е това е шуробаджанащината ,насилието и расизма спрямо пишештите от вън !
цитирай
130. fascinating - :)
25.02.2009 02:56
Толкова ме мързи да прочета постинга ти............. за коментарите да не говорим. Чела съм един постинг от теб............онзи в който си по своему герой в автобуса.Опитвал ли си да изкажеш негативно мнение за Це..........А.Б.В. Няма да си одобрен
цитирай
131. анонимен - anonimna 4itatelka--skapa Lidis,
25.02.2009 03:04
izpolzvam slu4aq da ti pi6a ot tuk,za6toto v tvoq blog nqmam vazmojnost da vlizam,za6toto nqmam registrazia,a ti si se zatvorila za takiva kato men,koito sa iz4eli i izgledali tvoq blog--ot-do!!!Vinagi vlizam,4eta i gledam prekrasnite ti snimki!!!Iskam da ti kaja ,4e koito iska- namira onova,koeto e xubavo i zenno,kakvo zna4enie ima koi e na parva straniza---xorata izbirat!!!Stefan pi6e po 2-3 razkaza--za6toto moje--nqkoi ne mogat i dve izre4enia da napi6at--neka opitvat--no za6to zlobeqt??Grozno e vsi4ko tova--tova e internet--ne e izdatelska ka6ta--nali??Nqma nagradi!!Nqma juri!Juri trqbva da sa 4itatelite,no ne vsi4ki imat dostap...Az sa6to jiveq v 4ujbina--i tvoite i o6te red drugi ,koito sa me vpe4atlili sam izpratila na moi blizki po zelia svqt,da gi zapoznaq s teb i s drugite moje6ti...taka 4e ne se kaxari..ti si pi6i,istinata vinagi 6te izpluva....leka no6t..
цитирай
132. eien - Янчев, интересни коментари, нали?
25.02.2009 03:57
Тъпото е, че повечето са се "хванали" за по-маловажното и не са разбрали позицията Ви, която не е "аре, да защитим Цел....и да му признаем правото да е во веки в "избрани". Подкрепям написаното/и от позицията ми на Никога-Не-Била-В-Избрани/!
А до анонимните и всички, които си падат да "обезкостяват" инакомислещите от тях, следва следното:
Простащина № 1 на българина/ българката. Той/тя никога не слушат какво им се казва.
Простащина № 2 на българина/ българката. Той/тя никога не се интересуват какво им се казва.
Простащина № 3 на българина/ българката. Независимо какво са им казали, той/тя си знаят тяхното.
Простащина № 4 на българина/ българката. Независимо какво казват, казвайки го, той/тя псуват.
Простащина № 5 на българина/ българката. Независимо какво казват, казвайки го и псувайки, той/тя, нищо не казват.

Поздрави за постинга, Ейен.
цитирай
133. zaw12929 - Вярно от първия ред до последния!
25.02.2009 06:41
Вярно от първия ред до последния!
цитирай
134. анонимен - Хайде сега един малък куест по тоя повод
25.02.2009 10:29
00:15 - Who wants to be a millionaire?
Здравейте,

Току що гледах Slumdog Millionaire и се вдъхнових за един малък куест. Работата е следната: който познае верния отговор на въпроса по-долу ще получи следния пакет бонуси:
1. Подписан от автора сборник разкази "Бяс и рози" (авторът е цефул и всичко вече е уговорено с него; авторът иска единствено да прекара десетина минути с позналия правилния отговор)
2. Безплатна правна консултация с известен софийски адвокат, с който ще бъде свързан от блогера baletlnetpepas
3. Ако е куражлия - свирка от блогерката soho / Ако е куражлийка - вълнуващо изживяване с васлодар
4. Правилен отговор на максимум 3 (три) въпроса от блогера stid из произволен дял на познанието
5. Съвет от турбоч как да наебе приятелката си / ако е жена - телефона на турбоч
6. Серия много хубави снимки на Пловдив от блогера daik
7. Приятел в Перник (ще го/я свържа с блогера smani, който пише подчертано интересни постинги за политика и какво ли още не)
7. И най-хубавото: глас за блога си от мен

И така на въпроса:

Как продължава популярната балада след стиха: "янчеф педераса"

а) на хуя ми украса
б) е от Пловдив
в) не е много висок
г) не е много умен

Пишете ми за вашите решения на
цитирай
135. анонимен - Сакън, недей да се надяваш на
25.02.2009 10:52
отг. а)
тоя павиан ше ти съсипе уя
цитирай
136. viovioi - Този пакет бонуси не струва!
25.02.2009 11:10
Любопитно ми е само как си се докопал до телефона на турбо4а?
цитирай
137. анонимен - Няма ли някой разумен тук, Ян,
25.02.2009 11:45
който да предложи да спрем наливането на масло в огъня, в който очевидно единия гори тихо, а другия страда и от физически болки, бори се за живота си дори...изместила се е дискусията, което говори още по-зле за нас, че се намират толкова малко хора, подаващи тон за помирение!
Поздрави и приятен ден!
цитирай
138. ianchefff - е,
25.02.2009 12:04
нека да спре.
Ето, казвам го.
Казах го и с текста.
цитирай
139. thomas - Мда...
25.02.2009 12:14
Аз пък предлагам направо проектът блог.бг да спре. Защото тъй или иначе вече се изроди.
цитирай
140. анонимен - вече изобщо не се съмнявам, че си уникално
25.02.2009 12:20
нагъл и по селски противен, янчефффффф
това е най-скапания постинг в цялото пространство на блог.бг и само олигофрени са те аплодирали, такива, подобни на теб ина твоя подопечен - шашавия цефул
цитирай
141. thomas - не, не. това е прекалено!
25.02.2009 12:25
Янчев просто е по демократично и по американски толерантен. Той вярва, че макар и досаден, макар и психически увреден и стремящ се да представи целия свят като такъв, цървул-цефул има право да е винаги в избрани, защото така е демократично и това не е наша работа. Ами така е впрочем, но резултатът е, че от отвращение вече почти не ми се и влиза тук, камо ли да ми се пише. И изобщо не съм единствен.
цитирай
142. koker - Томас...
25.02.2009 12:36
....дишай, човече! Света не е свършил, само защото ти си перманентно кисел! Простатата ли алармира? Какъв е проблема?
цитирай
143. анонимен - Хахахах томас,
25.02.2009 12:40
хем си отвратен, хем влизаш да четеш, че и пишеш. Изобщо ти си една торба с лайна, а пък тоя сопол янчеф бил "по демократично и по американски толерантен", каквото и да значи тая глупост...смех!
цитирай
144. thomas - koker, не джафкай, ако обичаш
25.02.2009 12:41
Напротив. Светът изобщо не е свършил и си е много готин. Нямам никакви проблеми с него и му се радвам! Само това място (в който смисъл на думата го разбирай) ме дразни и изобщо не съм единствен :-)
цитирай
145. thomas - @151
25.02.2009 12:43
Не, не влизам. Поне не колкото преди. Влизам само когато получа някой мейл, че някой е коментирал нещо, често казано преди седмици или месеци. Някога беше различно. Що се отнася до квалификациите, може да ги прави само човек, който или сам е, или поне е виждал такава торба.
цитирай
146. koker - Томас,
25.02.2009 12:52
Като не те кефи, защо се намъкваш? Не си бил единствен- ми хубаво!
Научи се да се забавляваш. Вече е късно, но можеш да положиш усилия поне.
цитирай
147. thomas - @koker
25.02.2009 12:58
Виж какво. Хайде по-леко с раздаването на съвети, а? Мога да се забавлявам, когато има защо. За теб не знам - или поне съветите ти ми звучат като идващи от поразен от чалгата индивид... Също така никога не давам съвети на някоя телевизия какво да показва, защото това си е нейна работа и като не ми харесва, превключвам на друга. Но тъй като в блог.бг съм един от тези, които осигуряват съдържанието на блога, доста повече ме интересува какъв ще е неговият облик. И след като очевидно психарията, неграмотността и агресивната простотия се толерират, нямам друг избор, освен да опитам да променя това и като не стане, да си тръгна.
цитирай
148. koker - =)
25.02.2009 13:13
Да, Чиче, така е, поразена съм от чалгата! Прав си! :))))
цитирай
149. viovioi - Джингиби къде ходиш бе човече, забравихме те??
25.02.2009 14:04
Вярно преди всеки ден пускаше постинги сега никакъв те няма?
цитирай
150. doriana - ianchefff - е
25.02.2009 14:25
Янч, аз ти казах, че ще последва лайнарщина, независимо от доброто ти намерение...Тия хора се изхранват от лайнарщина!
цитирай
151. viovioi - Да живее "лайнарщината" както би казал професор Вучков!
25.02.2009 14:27
Изумителна прилика с вездесъщия гениалния и неотразим професор.
цитирай
152. ianchefff - е, дор,
25.02.2009 14:46
мислиш ли, че ми дреме??
:))

жио,
както винаги си неотразима!!!
:)))
цитирай
153. nikita6864 - боят настана!
25.02.2009 15:55
никой да не предава фронта! незабравяйте за какво се борите!
цитирай
154. spasunger - Процедурен въпросТ.
25.02.2009 15:58
Как се маха даден юзър от MyBlog, след като веднъж вече съм го сложил там? Информативно питам.
цитирай
155. анонимен - И както ми се правиш на много висок
25.02.2009 15:59
така ще те лапна с парцалите!!!
цитирай
156. анонимен - Мога да пиша и без регистрация
25.02.2009 16:00
Мога да правя каквото си поискам и мисля да те дам на лошата баба меца да те лапне за закуска
цитирай
157. ivanita - що така , бе хора !
25.02.2009 16:06
нека не се нападаме .
неприятна е тази агресия .
ianchefff - хареса ми написаното - съгласна ! :)
нека бъдем по - толерантни и по- добри .
харесвам блог . бг
затова съм тук .
ако не го харесвах , нямаше да стоя .
не разбирам хората , които се пилеят с неща , които хем не харесват , хем активно ги ангажират .
като не харесвате нещо се дистанцирайте от него - света е голям и е пълен с най - разни и разнообразни неща -изберете си по свой вкус и им се радвайте .
цитирай
158. анонимен - Защо не триеш коментари
25.02.2009 16:10
поради наличие на простащини в тях, а?

Тъпак! Маймуната преди да лапне яицето, си го мушва в гъза за да види дали ще може да излезе - нещо, което ти не правиш!
цитирай
159. thomas - @ivanita
25.02.2009 16:10
Първо научи пунктуацията, после се изказвай. Иначе ти виждам само грешките и не мога да ти стигна до мисълта.
цитирай
160. ianchefff - иванита,
25.02.2009 16:12
на мен също ми харесва блог.бг.
А, това, че има разни анонимчовци, дето не си пият хапчетата е съвсем в реда на нещата.
Им ги навсякъде, има ги и тук.
:)))))))
цитирай
161. ianchefff - томас,
25.02.2009 16:13
понякога (често, бих казал) прекаляваш.
:)
цитирай
162. анонимен - Здравей,
25.02.2009 16:15
малка въртиопашке {}
цитирай
163. ianchefff - я, да видим сега,
25.02.2009 16:21
експериментално, така да се каже,
какво ще се получи, като се спрат
анонимните коментари???
:))))
цитирай
164. thomas - @ianchefff
25.02.2009 16:22
Мога да уважа мнението ти за прекаляването само защото съм на твой терен в момента. А иначе обърни внимание, че пунктуационните грешки на Иванита са няколко десетки. Ако смяташ, че това не пречи на възприемането на написаното, сори, но на мен ми пречи. Да не говорим за това, че говори за неграмотност, а по моето разбиране неграмотните хора нямат право на мнение. Пак сори.
цитирай
165. ianchefff - е, томас,
25.02.2009 16:24
твоето мнение затова кой има право на мнение и кой няма е крайно, но аз също често изпадам в крайности и те разбирам.
:)
цитирай
166. ivanita - луд народ :) сламката и гредата ! :)))))))))
25.02.2009 17:26

176. thomas - @ianchefff
16:22 - тука има повече от 3 грешки
хи хи хи
ХИ ХИ ХИ ХИ
цитирай
167. thomas - @178
25.02.2009 17:48
А според мен няма нито една. Би ли ги посочил, след като ги виждаш?
цитирай
168. ivanita - ок
25.02.2009 21:30
"Мога да уважа мнението ти за прекаляването ЗАПЕТАЙКА само защото съм на твой терен в момента. А иначе ТИРЕНЦЕ ИЛИ ЗАПЕТАЙКА обърни внимание, че пунктуационните грешки на Иванита са няколко десетки. Ако смяташ, че това не пречи на възприемането на написаното, сори, но на мен ми пречи. Да не говорим за това, че говори за неграмотност, а по моето разбиране ЗАПЕТАЙКА неграмотните хора нямат право на мнение. Пак сори. " - тук там удивителни щото thomas изразява възмущение .


ПУНКУАЦИОННО толкоз . Стилово - без коментар ...
ама ти пиши , както си искаш , нямам претенции към теб и творбите ти .
пък аз ще си пиша с малки букви и ще си ям запетайки - предпочитам да пиша с химикалки и писалки . тогава слагам красиви запетайки и пиша главни букви със заврънкулки ..... : ))))

ianchefff - извинявай , че ти "цапаме " блога с глупости , ама като по - грамотен пунктуационо - ще отсъдиш ли за коментар
176. thomas - @ianchefff :) дали СЪМ ПРАВА С УПОМЕНАТИТЕ ГРЕШКИ ИЛИ ТСЪ ?
цитирай
169. ianchefff - иванита,
25.02.2009 21:40
то тук има толкова много зацапване, че това, твоето е като текст на учителка по български.:))
Това е и отсъждането ми.
Никога не съм твърдял, че съм безупречен в правописа. Старая се, но допускам грешки. По-малко или повече.
Обаче за редактирания текст на thomas сякаш си права.

Томас, признай си.

Пък и това не е най-важното все пак. Понеже смятам, че смисълът на това, което тя е искала да каже се е запазил отлично.
:)))
цитирай
170. ivanita - Благодаря ти , ianchefff !
25.02.2009 22:01
лека и спокойна вечер ! :))))
цитирай
171. thomas - @ivanita
25.02.2009 22:16
Ми не си права. Пъхаш ми излишни запетайки наляво и надясно (може би само една от тях има някаква логика, но не съвсем), а не си виждаш 19-те грешки в коментирания пост. И дори не знаеш къде да слагаш интервали. Но всщност няма да се учудя и ако си учителка по български, както предположи Янчев :-) Пиши си с химикалката. В миналите векове това все още се цени...
цитирай
172. cecka1504 - Де го чукаш, де се пука :))) Янчев, ...
25.02.2009 22:23
Де го чукаш, де се пука :)))
Янчев, бая работа ти се отвори с тоя постинг!
цитирай
173. ianchefff - цец,
25.02.2009 22:52
не се притеснявай, купона е пълен.
::)))))))))
цитирай
174. cecka1504 - Ох, е сега вече си отдъхнах. . . :)))
25.02.2009 22:57
Ох, е сега вече си отдъхнах... :)))
цитирай
175. анонимен - Янчев, кво правиме с тебе?
25.02.2009 23:03
Ще растеме ли или няма да растеме?

ПП Нали имахте закачка за грамотността, да спомена, че "купона" е подлог :-)
цитирай
176. анонимен - Ама ти верно ли си кинта и двайсе?!
25.02.2009 23:04
Това е все едно си си джудже.
цитирай
177. ianchefff - бале,
25.02.2009 23:28
не бе, пак не си разбрал, почвам да се притеснявам за тебе.
Аз съм лев и 45. Не е малко, нали?
Се'ш ли се?
:)
И "купона" е подлог, ама лафа е такъв.
Като "оркестъра да свири".
Пак се'ш ли се?
цитирай
178. анонимен - Да,
25.02.2009 23:37
като ми обясниш - разбирам.
цитирай
179. ianchefff - явно не си
25.02.2009 23:38
толкова тъп.
Което е добре.
цитирай
180. анонимен - Напротив, доста съм интелигентен...
25.02.2009 23:40
...а и ме бие парата ;-)
цитирай
181. ianchefff - е,
25.02.2009 23:44
за т'ва евалла.
:)
цитирай
182. анонимен - Янчеф,
25.02.2009 23:46
ще те помоля да не ме занимаваш с глупости. В момента работя над новия си имидж във френдс.бг! А и кажи на приятелката си Естрела да не се ебава с мене.
цитирай
183. ianchefff - балка,
25.02.2009 23:51
аз пък ще те помоля да не ме занимаваш с глупости.
Работи си спокойно.
цитирай
184. thedarkangel1977 - w otgowor na zaklu4enieto na temata ...
01.04.2009 15:50
w otgowor na zaklu4enieto na temata - to da se kritikuwa gotowoto e po-lesno,otkolkoto da go naprawi6 :)
цитирай
185. thedarkangel1977 - 129. lidis - вашето момче е талант, ...
02.04.2009 18:01
129. lidis - вашето момче е талант ,писател класик и т.н

да си призная честно... отдавна не следя кой е в "избрани"... имам си свои фаворити, и си ги наглеждам..
а отминавам блоговете с поезия... може би защото предпочитам разказите и прозата...
наистина любопитството ми често ми изневерява, та хвърлям все пак едно око и в "избраните"... и съм забелязала че там не седи само цефу... има от всичко - разкази, хумор, впечатления от изминалия ден
така че твърдението ти е малко смешно... и повърхностно...

както е смешно твърдението, което някой подхвърли тук - че видите ли цефу си плащал на модовете, да му седят нещата в "избрани"....
как си плаща - изниква в мен впроса. в кеш, или по банков път... или може би обикаля кръчмите с тях и ги черпи с марково уиски и черен хайвер?

това че не вашите неща са в "избрани", а на някой друг, не трябва да буди във вас завист и разочарование, негодувание и ропот...
цитирай
186. анонимен - цървулестевен
11.04.2010 07:23
цървулестевен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4626150
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031