Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 00:24 - КАТАСТРОФАТА МЕНСЪН
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 21770 Коментари: 64 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2007 01:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Е, най-после в България дойде и чудовището, бунтарят, бившият журналист, този, от когото американските майки, а и не само те, пазят дъщерите си, доколкото могат. Той, Мерилин Менсън.               Браво. Да живей.        Отивам с приятели, част,  от  които отиват на концерта,  заради  TYPE O NEGATIVE. Някои, заради шоуто, което Мерилинчо бил бил правил. Добре бе, разни вкусове, няма да се караме. Все пак отиваме на концерт, не на свободни двубои.            Тия, Тайп Оу, изкараха няколко парчета, разбирай 5, 6, не повече и си се прибраха. Тълпата взе да говори, че били специални гости, а не подгряваща група. И като такива, можело да изсвирят и само 2 парчета. Е, хубаво де. Разбираме ги.           Започна чакането за Звярът от Ел Ей. 
          Слънцето още не се е скрило, не е паднал мракът, от който предполагаме, че като във филм на ужасите, качен на дракон, елф, смърф, черен кон, бременна кобила, сюрреалистичен магичен дистанционно управляем телевизор или гигантски трол, гримиран както подобава (тролът), ще изплува негово величество некоронованият крал на индъстриъл рока или там както се води, Мерилин Менсън. Някои пият бира, други пушат, трети си разказват вицове. Така е, времето трябва да се убива по някакъв начин.            Изведнъж, хората се раздвижват от унеса, в който са изпаднали. Виждаме как самият Той, Мерилин Менсън, прекосява целия стадион, за да пристигне до сцената.       Хм, Мерилин Менсън? И още веднъж: Мерилин Менсън? Това ли е Той? Наистина ли? Не ни ли се привижда? А? Ъ? Айсчьига, ве? Този, за когото се разказват легенди, явно, коя от коя по-измислени, и коя от коя по-Пи-Ар-изглеждащи, се влачи като ранен призрак по оскубаната трева на стадиона. Около него юначно щъкат охранители. И както би казал Карбовски, гледат лошо. 
        Скри се той зад сцената и след едно музикално интро, около минута и половина дълго, дългоочакваният концерт (за някои концертът на живота им) започна.           Както казах, някои бяха дошли заради шоуто, което той бил правел.             Заредиха се песен след песен, между някои от тях, Менсън се провикваше “Бългерия”. Няма добър ден, няма добър вечер. А първите седем години? Или първите седемнайсет, за да сме толерантни, в крак с влизането си в Европейския съюз? 
             Добре бе, той е звездата, хубаво.        Да, ама концертът свърши след час и 15 минути някъде.
            Ъ-ъ-ъ-ъ, какво правим, Менсън? 
           O, скюзми, мистър Менсън? 
            Или, ъ-ъ, Чарлз? 
            Мерилин?
            Монро?
            Пеньо?
     Както и да е.  Уат евър, за да е по- разбираемо за някои.
            Един приятел ми разказа, че бил гледал концерт на Мерилин Менсън на 6 пъти по-голяма сцена и всичко било мно-о-о-ого яко. Еми Оукей, ама аз какво да направя? Освен това:             Звукът беше отвратителен. 
            Звукът беше лош. 
            Звукът беше слаб. 
            Звукът за нищо не ставаше. 
            Отдавна (от години) не съм бил на концерт с по-лош звук от този.             А, и освен че сцената беше като за концерт на БТР, най-много, нямаше никакво шоу. Е, М.М. (това не е бирата или цигарите, да не стане грешка) пълзя малко по сцената, въргаля се, имаше фойерверки, и цветно осветление. И пушек. А грандиозното шоу, което бил правел, сигурно е останало забравено в Юнайтид Стейтс. Там да си стои. За какво да ни го носи. Ние сме тъпи селяни, фолкс. Ние сме говеда. Ние сме пост социалистически боклуци, които трябва да му целуват задника, дето се опита да ни го покаже загадъчно и некомерсиално, и да получим оргазъм само като го видим. Е, някои може и да са получили, ама аз не. 
           Тц. Хич. Даже въобще.            Час и 15 минути и край. 
           То, любовната игра понякога продължава повече. А Менси реши, че е свършил. То хубаво, свършил, ама ние едва бяхме започнали. 
           Е, колкото толкова.            Мерси.            Тръгнахме си.         Най-честите реплики бяха: “егати тъпия концерт”, егати глупостта”, "върнете ни парите" и т.н.        За разнообразие пуснах българския химн, който записах в Каварна. Аз не съм патриот, но там го пях с пълно гърло и почти се разплаках.            
    Всъщност, всякакви сравнения с концерта на MANOWAR, са абсолютно излишни. Но това е друга тема. 
           Видях няколко хиляди жертви на реклама, Пи Ар или там както му се вика.            Видях какво значи въздух под налягане.            Видях какво значи неуважение.          Видях какво значи да игнорираш надменно любовта на тези, които те обичат. Да я подминаваш както експресът за Варна подминава гара еди-коя-си. Да се държиш високомерно, сякаш си извънземен, излязъл от роман на Артър Кларк и си дошъл да ни обясниш как стават нещата.
         Да подходиш рационално. Да си прибереш хонорара и да си биеш шута в гримирания си задник. Изплювайки се в лицето на тези, които те обичат.
       Нищо добро не чака такива... хм, уелл, личности. 
     Балонът "Мерилин Менсън" се спука на стадион Академик, Соуфия.
     Мерилин Менсън в България беше поредната концертна катастрофа.
Американското “чудовище” се оказа безлична плюшена играчка, дошла великодушно да ни пусне топлата вода в света на рока. Понеже ние сме неандерталци и за първи път виждаме рок концерт от такава величина. Ние сме рок девственици, които се радват на всичко, което се мерне в непорочното ни полезрение.
          Е, номерът не мина. Сори.           Един приятел ми каза, че Мерилин Менсън бил американския Азис. Предвид това, което видяхме се съгласих с него.

            Ето ви и най-новия виц:             Двама.
          - Мерилин Менсън изпя ли химна накрая, че не мога да се сетя.
           Другият:
           - Ама той пя ли въобще, бе?

           И още един:

 - Менсън имал концерт в София?
 - Не бе, това бил Пеньо от Биг Брадър 3, опитвал се да го имитира.


            Добре, че бях с покана.    


Тагове:   Менсън,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. forevercarrieon - :)
05.07.2007 01:09
викаш да не ме е яд че не отидох... :))
цитирай
2. ianchefff - Да.
05.07.2007 01:22
Това викам.
:)
цитирай
3. анонимен - ^^NaNi^^
05.07.2007 01:41
Iancheff,blagodarq ti za perfektniqt komentar na koncerta...A az mislih,4e 6te sujelqvam za tova,4e ne otidoh na prosluvutiqt koncert,neveroqtniqt furor,edinstveniqt i nepovtorimiqt Merelin Menson...Okaza se pak,4e BTR ili drugi BG rok bandi pravqt po hibavi koncerti ot Menson...tova e to-Bulgarite sme si nai-dobre,samo kadeto ne moga da razbera 6to ni pravqt na idioti za ednite 50lv...
цитирай
4. анонимен - Аре бе, много хубаво си беше!!!
05.07.2007 01:50
еееееййййй, чшшшшш, концертът си беше СУПЕР, мерилин менсън си изпя със сърце най-яките песни и който не е отишъл, а пък му е фен, да вземе и да се ухапе по г..за.

а ти си отишъл предубеден, както става ясно от текста ти. Като не си му фен, не ходи, пусни си мача и после разправяй, че съдията е педераст, ако те влече да хулиш.

ама ся да дрънкаш врели-некипели като никой не те е карал да ходиш на концерт на човек, дет не си му фен, е меко казано тъпо. щото и аз можех да ида на меноуор и да ти разправям колко олд фешън смешници са.
цитирай
5. ianchefff - Е, те такива анонимни
05.07.2007 01:54
най ми харесват.
Чакай бе, пич, или пичка, каквото си там, или и двете, що да съм предубеден? М.М. има много парчета, които ми харесват.
Дразнещо беше... всъщност, какво да ти обяснявам? Прочети го пак, евентуално ще разбереш.
Просто вече Хасан наистина знае 2 и 200, ако разбираш за какво говоря.
Освен това, час и 15 минути? Чакай малко, да не е на 60 години?
Или викаш, те наркотиците не прощават?
Еми оукей, не прощават, ама аз не съм длъжен да се съобразявам с това.
Нали така?
Да.
И Менъуор са олд фешън, смешници са, но се раздадоха докрай на сцената.
Е, затова иде реч.
Се'ш ли се?
цитирай
6. paoleta - Мдаа, значи да не съжалявам, че си ...
05.07.2007 02:28
Мдаа, значи да не съжалявам, че си дадох акредитациите на други :) Значи-пак балон. Бреййй! Знаеш ли, ianchefff, преди време една музикална PR-ка ми каза, че има две големи задължителни в правенето на концерти- не се организират за уикенда и не се слагат един след друг звезди с тежки имена. А тук какво имаме- PINK, Merilin Manson, Майкъл Болтън... Само в разстояние от 3-4 дни! И в същото време- Каварна! Ми, не става така! Според мен грешката е на Sofia Music Enterprises /SME/, които за не знам кой път се издъниха! Първо, Pink не пя в неделя, после лъгаха целия понеделник, че щяла да пее на 3-ти, после се оказа, че май въобще не е дошла в BG. Аз съм на около/към/сравнително 20 години и Manowar не са "от моето поколение", напротив, именно М.М. и Пинк са, но да ти кажа, 100% предпочитам тях пред лигавщини и лъжи! Поне ще съм сигурна, че някой на сцената ще ми създаде усещането, че съм на КОНЦЕРТ в пълния смисъл на думата и че ще е индиректно съпричастен с моето почти подивяло състояние там, долу, под сцената :) Изобщо, понеже имам преки наблюдения (по предимно работни обстоятелства) върху концертите в България напоследък, да си кажа право SME са също въздух под налягане като М.М. И нещо още по-страшно- адски много се нароиха концертите, станаха прекалено много звезди на родна сцена, стана дори някак досадно! Не се прави така! Така никой не печели, а само омръзва на публиката. Ми, така де, аз ако трябваше да плащам за вс концерти, на които съм била по работа, трябваше отдавна да живея на заеми! Кой има пари през ден-два да дава по 30-50-100 лв.?! Лошото, обаче е не толкова, че се дънят с някакви изчадия като Мерилин, а че се дънят и те, и ние, публиката пред истински звезди. Няма значение дали харесваш определен стил музика или не, ама не може на Ерос да се събере някаква рехава, полупияна тълпичка, около 10 000 души, на Redman и Methodman (говорим за Ву Танг клан все пак!!!) да е сбирщина от 2000 дроганта, които мятат обувки и бутилки; на Цеца , на Националния (!) стадион да дойдат не повече от 6 000, при положение, че на Мала Маракана в Белград тя събира 150 000 и пр. На несъстоялата се Пинк също не беше хиляди маса народ! Даже въобще! Бе, пренасищат пазара, за да печелят пари! Ама накрая ще се ухапят отзад като се навътрят с няколко хилядарки! Ей, музикалните агенции и промотъри, мислете докато е време!
цитирай
7. ianchefff - Еми, какво да ти кажа Паолетке,
05.07.2007 02:37
не знам за кого работиш, ама няма значение. положението е трагично, почти съм съгласен с това, което описваш;)
Не знам кой е виновен, аз говоря за този концерт.
Не знам СМЕ ли са виновни или Иван Костов, който е виновен по дефиниция, но повярвай ми, (за някои думата "повярвай" е мръсна, но това е друга тема) беше смешно, отбий-номер и подигравателско някак:))))
Не знаех, че Пинк май хич не била идвала по нашите земи. Това верно ли е??
цитирай
8. paoleta - Ми, да ти кажа за Пинк- извод и то не ...
05.07.2007 02:50
Ми, да ти кажа за Пинк- извод и то не само мой. SME винаги пращат по мейла снимка как еди-кой-си каца у нас, един вид като доказателство, че, видите ли, ето, тука е, има го. А за Пинк- нямаше такова нещо. За първи път!!! И аз не знам кой е виновен, и се радвам, че си бил с покана, а не си платил за това прецакване. Мислех си и аз, че ще е, ако не страхотно, то поне някакво стряскащо шоу на този хм.... извинявай за грубостта- изрод на съвременния рок. Ама явно не е било така и явно вярно се е изплюл в лицата на феновете си, което е направо подигравателно! Трябвало е да го освиркат! А btw, огромна маса от звездите си мислят, че ние тука сме някаква бананова република и те ни правят евалла като идват. Дори най-мизерните, сред които, особено след твоя постинг, определено попада и М.М. А ако наистина го имат за вид Азис , ясно какво му е нивото! И ясно защо страда от звездомания, която в крайна сметка ще го прати в дъното на дъното! :) Много се е помислил явно, но феновете са тези, които правят звездата! Бе, смешник, да го няма щом е толкова велик!

Поздрави :)
цитирай
9. ianchefff - Това за мисленето на звездите,
05.07.2007 02:54
трябваше да е свършило, ехеееееее, преди 10 години, примерно.
Не знам защо така си мислят още, ама не ме и интересува.
не знам и защо СМЕ се издъниха.
Имам някакви контакти там, ще проверя и ще ти кажа, ама понеже са прайвит, на прайвит ще ти кажа. И да не ме издъниш, ей:))
цитирай
10. paoleta - И на анонимния две думи- бреййй, теб ...
05.07.2007 02:54
И на анонимния две думи- бреййй, теб пък кой те е карал да влизаш да четеш нелицеприятен постинг за Мерилин Менсън? не става дума за олд фешън, пич, става дума за класа! На оня, гримирания, тя му липсва. Той е звезда-еднодневка, защото не уважава публиката си и не прави нищо стойностно, а само екстравагантно! Сори, Меноуър си е Меноуър и това е! А Мерлин, ти, тичай вкъщи, че ти се разтече спиралата :)
цитирай
11. paoleta - Няма да те издъня, ти пък! Само ка...
05.07.2007 03:04
Няма да те издъня, ти пък! Само казвам каквото знам и съм видяла и ми се иска да разбера истината за зора, че ме разкараха до стадиона за НИЩО! :) БЛАГОДАРЯ ТИИИИИИИИИ :))))))))
цитирай
12. ianchefff - Паолетке,
05.07.2007 03:05
:)))))))))))))
Тенкс.
Ше почерпя за съпорта.
!!
цитирай
13. aseng - Отидох, слушах, почти се напих от мъка!
05.07.2007 03:13
Впрочем, ходих с фенове на Менсън, така че не съжалявам за дадените 40 лв.-съжалявам, че не ги дадох за екскурзията до Каварна. Заедно с примерно 3 пъти по толкова за път и храна, но за да чуя този химн бих дал и повече!
Не е важно това обаче-изкарах приятно, проблемът е, че Мерилин Менсън нямаше нищо общо с този факт, дължащ се изцяло на компанията. Колко не се раздаде на сцената, а може би какво беше озвучаването, личи от факта, че малко от изпятите песни ме "докоснаха"-а същите са ми правили впечатление на запис!
Между другото, моля да не наричате Менсън "Чарли", Мерилин Менсън все пак е нещо много по-висше от въпросният осъден за убийство психопат!
цитирай
14. ianchefff - Моля, моля,
05.07.2007 03:14
пак заповядай.
Както казах, ще почерпя, когато и да е.
А, какви са тези цветя от линка, който си изпратила??
??
цитирай
15. анонимен - Аман от Пенсии!
05.07.2007 08:49
Само не мога да схвана какъв ви е проблема с час и петнайсет минутните концерти. За толкова им платили толкова пял. По цял свят бандите си забиват час час и половина. Това че пенсионирани рокадии като Менуор свирят три часа или че Металика ни шашнаха преди години с над два часов концерт, не означава че така се прави по- принцип.
Второ не съм отишъл на стадиона за да слушам лиготии от типа на "Ай лъв ю" "Ю аре дъ бест Мадър Факър ин дъ Уърлд", "Бългерия ю ър Грейт". Те сме си ги слушали. Искаме музика. Само това. Знам че под 10 хил. души на скапан стадион като Академик не могат да впечатлят някой като Менсън. Не му е и работата. За сценично поведение да не говорим. Професионалист. Всяко движение е отработено до безумие. Просто си имат екип хората. А звука, тоз скапан бас дет дъни кат у банята ми, е за това са си виновни организаторите. Колкото до култовия статус на група като Менсън култови са си.
А пък за химна. За какво по дяволите ми е Мерилин Менсън да изпълнят химна. Какъв е смисала?
цитирай
16. sowhat - янчев
05.07.2007 08:49
напиши един позитивен постинг бе човек,или всеки ден се събуждаш сърдит на света ?:)
цитирай
17. ridiculous - sowhat
05.07.2007 09:12
на човека блогът му се казва "Kill your idol" и той просто е длъжен да си пише така. Инак си проваля заглавието ;-)
цитирай
18. zvezdopad - анонимен,
05.07.2007 09:14
за пръв път виждам фен да подкрепя късите концерти. Що за фенство е това?
А на ММ като не му харесва да се поти - да не прави турнета!
цитирай
19. sowhat - мне ridiculous,
05.07.2007 09:16
аз го следя от началото .има дори опити да пише поезия.
е ,със сатирата се справя по добре .
освен това преди някъде му четох и цитати от библията ,без саркастичен или ироничен оттенък ,така че докато дишам- надявам се :)
цитирай
20. ianchefff - До анонимния,
05.07.2007 09:55
о, май диър,
искаш да кажеш, че ако му платят, може да дойде и за 1 песен, значи, така ли?
То има достатъчно тъпи фенки (и фенове, де), дето може да му връткат свирки вместо хонoрар.
И значи идва М.М., поредната фенка му врътка поредната свирка зад сцената, той, Култовата фигура от музикалния бизнес, дето ни отваря очите за света, излиза изпява си песента и си тръгва.
Пари няма да направи, ама поне откъм свирки ще е добре.
Какво ще кажеш за тази идея?
Бива, а?
:))))
цитирай
21. sis - На Manowar
05.07.2007 10:04
най-много се накефих, че не използваха химна за реклама.

:):):):)
цитирай
22. анонимен - do iancheff i paoletka
05.07.2007 10:10
vie dvamata kvo se za4atihte oshte malko i shte se na*bete tova da ne vi e irc.....
цитирай
23. ianchefff - Ей, аман от анонимници,
05.07.2007 10:14
пич (пичка), това е моят блог, ве майна.
В него мога да чаткам, да се чаткам и да правя каквото си поискам.
С който, където и когато....
Има ли нещо неясно в това, което ти казвам или да го повторя (напиша) по-бавно, за да го разбереш??
:)))))))))))
цитирай
24. анонимен - do iancheff
05.07.2007 10:21
zavri si go toia blog v zadnika psevdo-na4inaeshto-tupo jurnalist4e :))))))))))))))
цитирай
25. анонимен - do pritejatelite na "blog-4enca"
05.07.2007 10:24
abe vaobshte ne znam kak vi davat pole na iziava i onaia tvoiata kolej4ica deto pliueshe samo Paris Hilton s tupite si izre4enia...kolejka koiato se drusa pove4e ot Paris po stoli4nite zavedenia yalta,chervilo i planet club ama komentira drugite kadeto e na svetlinni godini razstoianie ot tiah...abe kakto kazah...psevdo istorii.....
цитирай
26. анонимен - ми....
05.07.2007 10:32
според мен, звукът на Maiden беше по-зле....

организацията на стадиона, под всякаква критика, в тъй наречената ВИП трибуна дори нямаше от къде да си вземеш бира/напитка... а да не говорим че всеки можеше да си влезне там, защото беше оградена само с ленти...(платих за ВИП-а защото като отидох да си купувам билети, само това беше останало..)
за Type O, не бяха 5/6 песни.. просто те не спираха между парчетата и може би затова така ти се е струвало (ако искаш мога да ти изброя по заглавие всичките които си спомням като доказателство)...Type O бяха на сцената около час...(по точно над 45 мин)
на М.М. наистина сета беше късичък.. съгласен, а и сцената не беше кой знае колко 'грандиозна', но пак, организаторите не си бяха свършили работата защото един пич от публиката успя да се качи на сцената и да прегърне менсън... а това видимо го ядоса... дали нямаше да направи по дълъг бис ако това не се беше случило?

за мен лично парите за този билет си струваха повече от билета за maiden.. там шоуто беше по дълго, мо пък звука беше много по зле. яд ме е че не бях на каварна за manowar.. и съм сигурен че ако можех да сравня двата концерта, М.М. щеше да ми се струва много зле....
косьо (че да не остана баш аномимен)
цитирай
27. taralejkite - Хехе,
05.07.2007 10:53
щом и с покана ти се е сторило толкова зле, не завиждам на горките билетоплатци :)
цитирай
28. анонимен - Лудница
05.07.2007 11:03
Поредния идиот който пише глупости.
Като се кефиш на 'Мановар' ходи тях си слушай.
Не съм фен нито на Type O нито на Менсън обаче концерта беше як. Звука сравние с други концерти беше по добър. Концерт не се гледа от някакви си трибуни - разбери разликата между футболен мач и концерт - огромна е. нищо че и двете се правят по стадиони.

И да анонимен съм защото не ползвам блогове, а и случайно попаднах тук.

Истинските селяни се кефехме, а такива като тебе ходете се образовайте малко.
цитирай
29. breathe - Абе направо се учудвам на просто...
05.07.2007 11:25
Абе направо се учудвам на простотията, която се шири анонимно в тия блогове бе! Час и петнайсе минути е мегазле за концерт на когото и да било, където и да било, явно просто ви е за пръв път и хич не знаете какво означава яко шоу. Ма кво да обяснявам на някакви изтрещяли анонимки, кефете се, връткайте му, квото там ви е кеф правете. Били сте искали музика, а не някой да ви обяснява "ю ар дъ бест". ОК, като ще ми говориш за музика, ти беше ли случайно на Motorhead да видиш какво значи музика? Ама яка! Да не говорим за Manowar на следващата вечер, щото там ти гарантирам, че 20000 човека получихме оргазъм! Къде е Менсън, къде са хората с двайсе и повече години стаж на музикалната сцена!
цитирай
30. ianchefff - breathe,
05.07.2007 11:45
дишай спокойно, човече.
Анонимци е имало, има и ще има.
С тях е забавно.
:)))))))
цитирай
31. breathe - Аз съм си ги баннал още със създав...
05.07.2007 12:01
Аз съм си ги баннал още със създаването на блога си. Хич не ми трябват такива глупости. ;)
Между другото, понеже се разпалих малко, съвсем забравих да те поздравя за чудесния постинг!
Поздрави! :))
цитирай
32. анонимен - pf
05.07.2007 12:03
abe putiovci kvo tolkova vi pre4i 4e niakoi e anonimen nima iskate da mu tursite smetka za dumite koito e kazal....shtot ako e taka s udovolstvie shte dam i to4en adres i bez tova ot dosta dulgo ne sam buhal nekoi...
цитирай
33. paoleta - Еййй, писна ми от анонимни крете...
05.07.2007 13:07
Еййй, писна ми от анонимни кретени!!! Ще си чата с когото си искам, бе боклук, ще се е** също с когото си искам и не е твоя работа дали ще го направя или не, още по-малко с кого!!!!! Ти нещо какво, против?! Като почнеш интелигентно да се изразяваш, може и на теб някой да ти обърне внимание!
цитирай
34. paoleta - До анонимния с поста от 12:03: ...
05.07.2007 13:08
До анонимния с поста от 12:03:

Ма що за изразяване е това?! Ти можеш само да бъхташ и да заплашва, а дори името си не ползваш!!! С каква цел си тука, да си го мериш с останалите ли?!
цитирай
35. omerga - Каква анонимност, бре??
05.07.2007 13:23
Никой от вас не ползва истинско име, а псевдоним, това си е своего рода анонимност. И като са анонимни какво от това? Нищо, просто да се намирате на заяждане.

ПриСтрасТна съм за концерта, за това няма да си позволявам да съм чак толкова обстоятелствена като Янчо Янчев. Да не говорим, че бях най-отпред, където нещата са съвсем различни. Ще кажа само 2 неща:

1/ Ако авторът познаваше дори бегло ММ щеше да знае, че отношението на ММ на сцената /и към публиката/ е нарочно и е съществена част от посланията, които прави. Но това го знаят 'феновете', другите мърморят и интерпретират поведението му като надменно, точно като Янчо. /това впрочем също е търсен ефект, ама кой да се сети/.

2/ СМЕ се оказаха една много, ама много зле организирана организация. Звукът (казват: на 2 метра от сцената беше ок) за нищо не става, организирането на хората, сцената, мястото, денят... Изобщо 5 за 4. Впрочем не се изненадвам. Ние в БГ така си вършим работата.

Препоръчвам преди да плюем другия да си огледаме собствения двор. Ще цитирам една известна песен на ММ:

You can't see the forest for the trees
And you can't smell your own shit on your knees

Мисля, че тези два стиха казват предостатъчно. Може да ви се струва надменно, но жестоко се доближава до истината.

И да не се хванете пак за някоя анонимност, след като ви подсказах, че тя се простира и върху псевдонимите:

От: Юлия Рафаилович
цитирай
36. paoleta - Да, особено когато псведонимът ти е ...
05.07.2007 13:29
Да, особено когато псведонимът ти е горе-долу личното име или фамилия с дребни модификации за закачка- ianchefff, paoleta. Иначе да, права си, че може би тук не се разбира отношението на ММ към фена, но пък това не пречи да бъде коментирано! А че организацията на СМЕ, както постоянно се случва, е била под всякаква критика....Това е достатъчно, за да вбеси дори най-големия фен.
цитирай
37. анонимен - do pavletka
05.07.2007 13:33
Paoletke ili tam kakva to si ti za moeto vnimanie ne se trevoji ima koi da mi obrushta vnimanie....ne mi e pritriabvalo da privli4am vnimanieto na oshte edna debela grozna krava koiato se pravi na uj kulturna..ti e*a i kultura ia imash nekva bakalavarska stepen ot nekoi dolnoproben universitet ia niamash...a se izraziavam taka kakto si iskam,i to go pravia zashtoto moga tupa ku4ko
цитирай
38. paoleta - Мда, "дебела, грозна крав...
05.07.2007 13:48
Мда, "дебела, грозна крава" и "тъпа кучка" особено изразяват твоята култура! :) Недей говори като не знаеш, пиленце, за хора, които дори не познаваш. А понеже задаваш посока на разговор- ти за моето образование не се тревожи, тревожи се как ще го стигнеш. И има голяма разлика между това да се изразяваш защото можеш и да го правиш така, че да не ти е за цел само да обиждаш, душице анонимна :) Но пък ти затова си дошъл тук, да си пишеш каквото ти падне за когото ти падне и в крайна сметка да се правиш сам за смях, иначе ти страда егото:) Ако ти се изживяваш като arbiter elegantiarum за културата на другите хора, много си се заблудил.
цитирай
39. ianchefff - Уважаема госпожо Рафаилович,
05.07.2007 13:51
благодаря Ви за доволно дългия коментар за това, което съм написал по повод концерта на Мерилин Менсън в България.
Сега, на мен лично, ако ме познавахте, щеше да Ви е ясно, че хич, ама изобщо не ми пука, дали пишат анонимци, ченгета, хората на Славиту или хора с достойнство, които застават зад думите си. За Ваше улеснение, явно не знаете, като кликнете на ник нейма ми, излиза информация с имената ми, възраст, занимания и т.н. Така че, не приемам вашите думи, че аз също се крия зад псевдоним. Не се крия и заставам зад всяка една дума, ред и пост в този блог.

От една страна според вас съм анонимник с псевдоним, а от друга знаете имената ми? Как става тоя номер, бихте ли ми казала, щото е много интересно това.

Явно сте много мъничка (на годинки) и не сте запозната с някои факти, а именно, че анонимността във времената, които вие не познавате е била нещо много опасно. Анонимни доноси, дописки и прочие дивотии са разваляли семейства, вкарвали са хора в затвора и са отнемали човешки животи. Разбира се, това за Вас е много далечно, но за мен не е. Естествено тук случая е друг и аз нямам нахалството да го сравнявам с времената, за които ви говоря, но важен е принципът.

Уважаема госпожо Рафаилович, Вие сама казвате, че сте пристрастна, а аз не съм. Ето това е основната разлика във Вашия и в моя коментар.

Нямам нищо против посланията на М.М., харесвам го и ги харесвам. Просто този път не ми хареса как бяха представени те. Или нямам това право? Нямам ли правото да кажа, че нещо не ми е харесало? И концертът на Мейдън беше не това, което очаквах. Но това не ме прави по-малко техен фен. Сещате ли се госпожо? Разбирате ли ме правилно или пак трябва да пиша по-бавно, за да ме разберете?
Нямам нищо против и "търсенето на ефекти" по най-различни начини. Но нямам ли правото да ги коментирам като ПиАр акции? И то успешни, съгласен съм.

Искам да Ви попитам уважаема госпожо Рафаилович, вие колко точно концерта на групи от световна величина сте организирала, че за вас СМЕ не били го организирали както трябва?
Нима тон режисьорът на концерта е от СМЕ? Нима СМЕ могат да заповядват на Менсън кога точно да дойде в България? Нима СМЕ могат да му диктуват какво да прави?
Мисля че не.
Или да? Вие как мислите?

Приятен ден, госпожо.
И всичко хубаво.

А, и успех в организирането на следващия концерт на М.М. Желая Ви успех. Стискам ви палци дано да го организирате в най-хубавия ден, дата, час и място.
цитирай
40. анонимен - Специално за продължителността на ...
05.07.2007 14:37
Специално за продължителността на концерта - полуголия фен който излезе на сцената и прегърна Менсън допринесе за краткоста. Менсън очевидно се стресна дори за няколко минути влезе зад сцената. Незнам доколко видяхте това от трибуните. Аз лично си помислих че ще прекъсне концерта. След това излезе и изпя още 4-5 песни с очевидно спаднало настроение и не свири бисове.
Иначе за трагичното сценично поведение и озвучение няма как да не се съгласи човек
цитирай
41. omerga - Отговарям по ред:
05.07.2007 16:05
1/ Въпросът с анонимността не се отнасяше само до теб. Публикуването на имената не е неанонимност по подразбиране, аз съм жив пример за това, но не ми се спори по тоя въпрос.
2/ Знам името ти защото 3 години бяхме интимно обвързани, това много добре го знаеш. Явно ме предизвикваш, не знам с каква цел. Въпросът ти е безпредметен.
3/ Противоречиш си! Хем казваш, че не е забранено да се изказва мнение, хем твърдиш, че то е валидно ако е засвидетелствана компетенцията ти по въпроса в СиВито ти. Не, не съм организирала концерт, но и ти не си изнасял такъв. Ако аз не мога да критикувам заради това, че не съм организирала концерт, то и ти тогава не можеш да критикуваш изпълнител на сцена, щом не си изнасял концерт.
3/ Не знам как можеш да харесваш послания, с които не си запознат. От текста ти става ясно, че не си. Това не е лошо, просто е така.
4/ Много добре знаеш на колко години съм, няма нужда да злобееш. Също няма нужда да ми говориш на 'вие' и на 'госпожо'. Съжалявам, че предизвиквам такава злоба у теб. Впрочем, сигурна съм, че докато си писал този текст си знаел, че ще влезем в този спор.
5/ Пристрастието ти има два аспекта: 1/ СМЕ, от където на-вероятно имаш поканата, защото имаш приятели там и 2/ предполагам (склонна съм напълно да не е така, но все пак), отношението ми към ММ, за което ти знаеш прекрасно. Изцяло си запознат с него (отношението ми) и, ако съм права за това, тук пак ще се помести адекватно впечатлението ми, че предизвиквам злоба у теб.
6/ ще ти напиша по АйСиКю или на ЛС, защото вече се излагаме
цитирай
42. breathe - omega,
05.07.2007 16:17
Ако си беше направила труда да влезеш на някого в блога и да разгледаш личните данни, както те посъветва батко ти, който ти очевидно не можеш да забравиш, щеше да забележиш, че почти никой в тоя сайт не е анонимен! Другото което е, трябва съвсем да си изтрещяла, за да си мислиш, че пича е пуснал постинга, за да влезе в спор с теб, това е просто смешно и инфантилно.

Да та запитам нещо тебе лично аз, ти през живота си на колко концерта си била? Щото аз съм бил на много. Пък и на сцена съм се качвал, та малко и от звук разбирам. И въпреки, че не съм бил (за щастие) на ММ-то на концерта, съм напълно способен да си дам сметка за каква излагация иде реч, щом от трибуните почти нищо не се е чувало.

И за да бъда тежкар като теб:

С уважение:
Светлин Колев
цитирай
43. ianchefff - Отговарям по ред:
05.07.2007 16:23
1. И на мен не ми се спори за това.

2. Не те предизвиквам. Няма смисъл, както се убедих вече.

3. Къде точно съм казал, че "мнението е валидно ако е засвидетелствана компетенцията ти по въпроса в СиВито ти." Ъ?? Освен това, изнасял съм концерт. На сцена. За БНТ. И т.н.

3. За посланията му съм чел и слушал, а съм ги и чувал от теб, явно си забравила, както и много други неща. Нормално е, започвам да свиквам. Хайде стига с това "просто е така". Това не е довод. Остана да кажеш за пореден път "не си прав", "мислиш грешно" и т.н. Това са ми любими доводи.

4. не злобея за нищо. Говоря ти на Ви и на госпожо, защото има една единствена причина, поради която бихме могли да водим някакъв разговор. И тя не е Мерилин Менсън. Просто ти изпратих линк, което не е повод за разговор. Ти знаеш коя е, няма смисъл да я повтарям.

5. 1) Поканите ги имам от телевизия МСАТ, където работя, ако си спомняш. И от СМЕ, разбира се. Тук позна. Иеееееееееееееееее.
5. 2) Няма как някой да предизвика злоба в човек, който го обича. Разбираш ли ме правилно? Нема начин.

Знам че не е рационално, но е факт.

6. Пиши каквото и където искаш, няма значение. Всмисъл, не мога да ти определям желанията, целите и бъдещето.
Както се оказа, ударих греда.
Но, колкото толкова.
цитирай
44. omerga - Както казах, Breathe,
05.07.2007 16:26
Това не говори нищо особено, но няма значение. Мисълта ми е, че според мен няма защо да се нападат хора, заради това, че са анонимни. Това е напълно безсмслено. Какво значение има дали някой е или не е анонимен сайта? Като не сте съгласни с някое мнение, атакувайте го по съдържание, а не според това дали автора си е дал името или не, понеже това и без това нищо не променя
цитирай
45. omerga - Breathe,
05.07.2007 16:33
За озвучаването съм съгласна и то е работа на организаторите. Мерси, че ми даваш аргументи за тезата. Не съм казала, че 'пичът' е написал поста с тая цел, ами, че е знаел, че ще влезем в такъв спор.

П.П вместо да редактираш пробвай да мислиш докато пишеш, все пак това са елементарни текстове
цитирай
46. breathe - Добре, ето "по съдържание"
05.07.2007 16:39
Повечето блогъри са забранили участието на анонимни в дискусиите към постингите им, поради наличието на една елементарна устойчива тенденция. За какво говоря, почти не се срещат регистрирани потребители, които да си позволят унизителен тон, обиди, нападки и други простотии от тоя род. Е, има ги, но са единици. За сметка на това, една групичка блогъри (и не само) имат неприятния навик, под формата на анонимки, да хвърлят огън, жупел, помия и фекалии наляво и надясно. Ако следиш малко по-внимателно какво се случва в този сайт (което ти препоръчвам да направиш, за да не се изказваш неподготвена), неминуемо ще забележиш колко съм прав. Питай locke например, защо си забрани анонимните преди две седмици, и пак ще си говорим.
Втора причина да няма анонимни лично в моя блог - използват латиница, и въобще не им пука от факта. Обикновено моля всеки регистриран потребител, който пише на латиница към постингите ми, да бъде така добър да ги пренапише на кирилица. Как го правя, за да не ги обидя ли? Използвам следния текст:

"Здравей! :)
Искам, на първо място, да ти благодаря, че ме четеш и че имам удоволствието да коментирам разни теми с теб.
Имам обаче една мъничка молба към теб, с най-добро чувство. Искам да те помоля да пренапишеш коментара си на кирилица, ако имаш възможността. Предварително благодаря. Не искам да бъда разбран погрешно, просто не обичам да чета българска реч на латиница. Имаме си собствена писменост и е редно да я уважаваме.
Още веднъж ти благодаря!"

Още уточнения, или и аз като Янчефф да пиша по-бавно??
цитирай
47. breathe - Това по-горе няма да го редактирам, ...
05.07.2007 16:40
Това по-горе няма да го редактирам, така че очаквам официално извинение. :-PPPPP
цитирай
48. paoleta - Божее, изядохте се! И то заради и...
05.07.2007 18:48
Божее, изядохте се! И то заради извратеняка ММ !

omerga, само един въпрос- кому е нужно да пишеш тук, че сте имали интимни отношения с Янчеффф? Първо- не би следвало да интересува никой друг, освен теб и него, но вие така или иначе вече си го знаете! Ако целта е да докажеш, че знаеш как мисли той, какъв е смисъла да го казваш така директно, не можеше ли просто да споменеш, че се познавате добре? Мисля, че тая тема е по-скоро за ЛС, не за постинг, видим за всички. И още нещо- аз, като представител на твоя пол съм наясно (може би не колкото теб), че е задоволително за една жена да си каже каквото има на един мъж, позовавайки се на особено лични наблюдения върху него, пък и понякога е приятно да го направиш с конкретни факти, но твоето някак е заяждане, безпредметна нападка. Освен това, предизвикваш у човек желание да споделя пред всички лични неща за себе си, което, според мен, не е искал да прави- къде работи, защо работи, откъде се е пръкнал на концерта и т.н., един вид като оправдание на твоите нападки. Ама защо? Не разбирам.

Прощавай, ако моето изказване ти се струва грубо, но не мисля, че различното отношение към Мерилин Менсън трябва да прераства в лични нападки, особено и необосновани такива- каквито са например твоите за анонимността. Опитах се по-горе да ти кажа, че в тоя случай анонимни няма, а други хора тук ти припомниха, че има отбор идиоти, чиято единствена цел е да обикалят блоговете и да плюят наред. Виж turbo4x4.blog.bg за повече по темата. И пак да попитам- защо различното отношение към Мерилин Менсън трябва да прераства в лични нападки?! Ми, всеки си има вкус! Това не е срещу тебе персонално, а по-скоро срещу неговата проява миналата вечер. И пак да припомня първия си въпрос- защо ни натрапваш информация относно твоите и на Янчеффф интимни отношения? Ми, в крайна сметка, тука сме си предимно непознати. Кой с кого си е негова работа!

Благодаря за евентуалния отговор и се надявам да не приемаш това като обида, а просто като въпроси.

цитирай
49. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
05.07.2007 19:14
Blq Накрая ми писна да чета постинги. До анонимките- глупшави новобранци сте, затова не можете да разберете, че дори с псевдонимите си ние не сме анонимни, защото използваме тези псевдоними и в реалният живот. И да- преди да си питал ще ти кажа, често като изляза на кафе ме наричат Воин- Воин еди какво си, ей Воин, ела на кафе...и т.н. Ние не сме анонимни, но вие сте тъпи и не можете да разберете, че нас не ни е нито страх нито срам да застанем зад нашите приказки. За разлика от повечето от вас. Косьо нямам теб предвид. Казвате, че не сте регистрирани...ами и аз не съм регистриран, но това не пречи да си слагам ника в заглавие на темата, за да се знае, че съм аз. Косьи също спокойно сложи името си отдолу...А вас и това ви е срам и страх..ама виж да псувате непознати можете...особенно ако не знаят кои сте...айде със здраве..Единствената причина да не съм регистриран тука е, че не се позволява ползването на "_"- breathe някои не сме лоши анонимки, недей отрязва и нас...Знам че повечето са отврат но все пак...
Янчев добър постинг наистина.
цитирай
50. breathe - към SAMOTNIQT_VOIN
05.07.2007 19:45
Човече, ако трябва да говорим за тебе, ето какво е отношението ми:
Ти пишеш в блоговете много по-отдавна от мен и съм забелязал, че винаги поставяш ник-нейма си в началото. Освен това, коментарите ти са разумни и умерени. Естествено е да няма причина да припознаваш себе си в групичката, за която говоря.
Респект!
цитирай
51. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
05.07.2007 21:10
breathe честно казано аз често намирам коментарите си за не добре написани...когато са малко по- дълги като че губя нишката на мисълта иу ставам по емоционален. Но да, радвам се че съм оставил и по- добро впечатление във вас. Най- малкото винаги се старая да съм обективен и да се поставям на мястото на човека, имащ противоположно на моето мнение. Някак си мнения от сорта- абе я си го набутай тоя блог в задника...- няма да убедят човека насреща че греши...най- много да си каже- поредният селяндур (подчертавам селяндур, не селянин), който се мисли за познавач. А иначе какво...лесно е да си смел когато си анонимен...Ама да застанеш зад мнението си и да кажеш- да, аз го казах това...Ето това не всеки го може. А аз ползвам този ник над 6 години в интернет пространството, имай предвид, че преди това беше мой прякор, който реших да вкарам и тук, т.е. хората ме познават и знаят кой съм...Не както някои анонимки си мислят, че като си сложил ник, то пак си анонимен.Не че е невъзможно...ако целенасочено търсиш анонимност...но това няма да ти донесе уважение, което може би търсят. Макар с тея коментари никакво уважение да не могат да спечелят.

А относно концерта- днес е пълно с мнения за него и всички с изключение на едно са негативни...а и това едно много много позитивизъм не носи...Нека самият анонимен да си направи сметката кой прав и кой крив.
цитирай
52. breathe - Честно казано, този твой коментар ...
05.07.2007 21:15
Честно казано, този твой коментар ми действа направо вдъхновяващо, защото това е много интересна и разумна гледна точка по отношение на анонимките.

Иначе за концерта - аз своето мнение съм си го изградил вече. :)
цитирай
53. omerga - paoleta
06.07.2007 10:49
Разбира се, че не е ничия работа.
Не, не е за да засвидетелствам познанство, а защото ме попита откъде знам името му.
Това за пола са глупости. Тъй или иначе, постът за който говориш е отговор на нападка, а не обратно.
И за последен път! Не ме вълнуват борбите ви с анонимници, но не може анонимността да бъде аргумент срещу някакво твърдение, което няма нищо общо с никаква анонимност.
цитирай
54. анонимен - По повод: КАТАСТРОФАТА МЕНСЪН-05.07 00:24
06.07.2007 12:05
Оф, аман от комплексарски изказвания на черногледи българи. Ако всеки мислеше по този начин, едва ли щяха да се състоят каквито и да било концерти в България, кхъ кхъ. Концертът си беше много добър, а аз определено не отидох на него за да правя задълбочени анализи на качеството на звука...
цитирай
55. ianchefff - Анонимчо,
06.07.2007 12:15
да, ама аз пък отидох за да правя анализ на звука, на осветлението, да се заяждам с хората и да пиша глупости, които не са верни.

Отидох не за да се забавлявам, а за видя как една световна звезда ще се изложи.
И как няма да се изложи, аз му стисках палци за това през цялото време.

Отидох, защото съм черноглед и вярвах, че той най-малкото ще се пее фалшиво, звукът няма да е добър, ще се спъуне няколко пъти, китаристите му ще скъсат струни, барабанистът ще е пиян.

Отидох, за да мога после да напиша поредния си черен коментар, защото аз само такива пиша, според някои.

А и отидох също, за да видя как любимата рок икона на жената, която обичам ще се изложи като пияница на Женския пазар.
За да мога после да напиша този черен коментар, надявайки се, че тя ще ми обърне внимание. Понеже съм комплексар, нещастник и идиот.
И още един куп други определения, кое от кое по-лоши, все в тон с моята мрачна същност, която кипи от желание да пише черногледи коментари.

С цел оплюване, заяждане и избиване на комплекси. И с желанието да направя така, че тази която обичам и заради която всяка вечер се чудя как да се приключа, да се чувства възможно най-зле, да и е кофти, да се стресира, да се чувства зле, гадно и ужасно.
Това е, пиша такива неща, защото съм тъпо говедо, нещастник, който седи по цял ден и по цяла нощ пред компютъра и само крои интриги как и кого да наплюе.
Нямам никакъв соушъл лайф, кретен съм по призвание и пикльо по душа.
Смотаняк, за когото вече нищо ценно не е останало в собствения му безсмислен живот.

Разбираш ли ме правилно Анонимчо?
цитирай
56. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
06.07.2007 12:18
Аз пък като ходя на концерт искам всичко да е на ниво. Затова си плащам. Ако искам второразряден концерт- ще ида на чалга концерт. Аз съм отишъл да слушам качествена музика с качествен звук. Не плащам за да гледам жалки пародии.Жалките пародии ги срещам и по нашенските сцени.Затова въпреки, че са стари Manowar са си Manowar и Motorhead са си Motorhead. Защото свирят качествена музика и го правят качествено. Защото Manowar се забавиха около 40 мин преди да излязат на сьцена, но тези 40 мин бяха за да бъдетехниката нагласена така, че да няма ама никакви гафове. И звука да е възможо най- перфектен.
Някой спомена, че по цял свят концевртите са по час- час и половина, голяма работа че Manowar са пяли 3 часа...Ами направете си изводите на кой му пука за феновете. Защото те кратък концерт нямат. А са на 45. Една възраст при която сериозните натоварвания трябва вече да се избягват. Но те пак го направиха. Направиха най- доброто на което са способни...А Мерилин...по- добре да не го коментирам вече. Не отишъл да прави задълбочен анализ на звука...та то свестен звукк изобщо е нямало...за какъв анализ ми говориш изобщо...Аз ако е така по- добре да си слушам на уредбата вкъщи, а с парите за билета да стегна скромна софра с приятели и да си прекарам с пъти по- добре.
След като държи, че е звезда и иска съответните пари за билет, аз искам да видя звезда. Не наркоманизирана путка.
цитирай
57. breathe - Понеже нещо явно SAMOTNIQT_VOIN, ...
06.07.2007 14:25
Понеже нещо явно SAMOTNIQT_VOIN, inachefff и аз сме пълни идиоти и нищо не разбираме, предлагам следното, а и на всички ще ни е от полза. И понеже не сме толкова известни като ММ, ще сме по-сромни, но ефектът ще е същият, ако не и по-добър.

По същество:
Предлагам ние тримата да обявим предстоящото ни мегаучастие в град София, в моя хол. Входът за тези, които ще си издерат очите и ще си оскубят косите, ако не ни видят, ще е 5 лева. Разтръбяваме навсякъде за феноменалният ни пърформънс. Какво ще правим ли? Нищо особено, ще играем на "пружини" (ще подскачаме) и ще пърдим мощно при всяко приземяване. А хората ще припадат от екстаз, че са ни видели. След 10 минутното зашеметително шоу, ще излезем на бис и ще се изпърдим за последно.
Анонимен, ти си с покана от организаторите, ама ако си жена, искам да летят сутиени и прашки по нас!


цитирай
58. ianchefff - То, не е лоша тази идея.
06.07.2007 14:34
Можем да се наречем 3-мата глупаци, за да е ясно всичко.
Но и за да има загадъчност и тайнственост в посланията, които ще очакват от нас фьенувьитьи, вье....:))))
цитирай
59. breathe - Мда, пропуснах мистиката и зага...
06.07.2007 14:43
Мда, пропуснах мистиката и загадъчността... Няма проблем, измислих го! ;)))
За да бъде успешно внушението (а и за повишаване качеството на звука), всеки от нас трябва да държи по две пликчета суров смилянски боб и да подрънква с тях, докато подскача. :))))))))
цитирай
60. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
06.07.2007 17:18
Така и така ще се пърди- предлагам двуседмична диета от боб, лежа, грах, без никакво зеле и яйца, че инак миризмата...а да- и ряпа, вади страхотен звук.
цитирай
61. psychomachia - обойажам този пост. . не бях на ко...
08.07.2007 00:43
обойажам този пост.. не бях на концерта, но начина по който е написан, въопще всичко - (bow)
цитирай
62. анонимен - zwuk
17.07.2007 14:40
takam
4etoh 4etoh i nakraq do takawa stepen mi pisna 4e ne e istina neznam az na kolko koncerta ste bili ama az na tozi stadion sum za purwi put qwno i wie zashtoto s kolkoto i poznati da sum goworil za da dobia kade to4no shte mi e mqstoto razbrah 4e zwukut na stadiona shte e skapan zashtotot se udrql w kozirkata i stawalo mazalo towa wie moje da ne go znaete i takam
radwam se 4e ste si namerili mqsto kadeto da se 4udite kakwo da pishete no tuk nemoje wsi4ki da se regwat kakto i na mnogo drugi mesta prosto nqkoi hora popadat slu4aino i 4etat izliqniqta wi
ne e nujno da se karate i takam towa e koeto iskah da kaja izminqwam se 4e go napisah tolkowa negramotno no ne mi puka 4estno kazano aide s zdrawe
цитирай
63. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
17.07.2007 14:54
ha ha towa kadeto go kaza 4e izpolzwash psewdonima si i w realniq jiwot naprawo me razbi nedei taka be 4owek nqma nujda wijdal sum takiwa neshta
dori i az si imam prqkor no pretendiram s nego
dori kogato se zapoznawam s horata winagi izpolzwam istinskoto si ime
цитирай
64. анонимен - neznam
18.01.2010 14:54
uxa ne znaex i nevarvam xaxaa
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4626339
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031