Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2017 11:03 - Част от забравено описание
Автор: otherwise Категория: Поезия   
Прочетен: 2500 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 04.04.2017 11:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Под стъпките ми ражда се роса.
Блестящи малки капки, окъпани във светлина
чрез болката.

Нуждая се от няколко неща,
които нося
винаги във себе си.

Тръба и няколко фунийки, намазани със тарантулена отрова.
Поддържам бели зъбите си за целта.
Едни износени юзди, без кон, за спомен, завързани за пояса.

Мачете. Наострено и от двете страни.
За посичане. На Невъзможното.

Около вратът ми имам висока, стегната яка. Вместо ласо.
Държа я да ми убива и напомня

за неспособността ми за обръщане назад.

Джобове липсват. Не нося също торба.
Предпочитам необузданата свобода.

Към вътрешната страна на бедрото ми е прикрепена
древна легенда,
калиграфски изрисувана на парче кожа,
с малки, детински знаци. Като завет.

Ръцете ми са заети с мотика и лопата.
Имам склонност, където мина или се задържа поне за кратко,
да сътворявам градина.

В левия ми ботуш са скрити лупа и няколко хартиени листа.
За огъня, когато притъмнее напълно.
Не пуша, затова не нося запалка.
Не притежавам одеала. Само трева.
От жега и дъжд ме предпазва стара шапка със козирка.

А, да, за малко да забравя,
че разполагам с две очи, привикнали да виждат в непрогледно тъмното.
И слух, долавящ скрити акорди,
извлечени дори от пълната тишина.

Останалото е вяра.
Поне когато не преобладава мъглата.





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 553588
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол