Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2010 14:29 - Писмо до бате Слави Трифонов - Ракетата
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 52960 Коментари: 59 Гласове:
39

Последна промяна: 20.01.2010 17:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            Здравей, бате Слави. Аз се казвам Станислав и съм на 9 годинки. Мама твърди, че съм кръстен на тебе, понеже много те харесвала. На галено ми викат “Станиславчо”. Много се радвам, че нося твоето име.
             Едно време, според татко, можело и Бойко да ме кръстят, но така решил семейният съвет. Имало и вариант да съм с две имена, то, сега е модерно. Примерно Станислав-Бойко. Или Бойко-Станислав.
            От няколко дни обаче, татко ми изобщо не е в настроение. Понеже ти, бате Слави, нещо си се скарал с бате Бойко, нещо не се разбирате напоследък. У дома има много големи разправии и аз искрено се страхувам да не се разведат мама и тате. Понеже тате държи за Бойко, а мама за теб. А аз ви харесвам и двамата. На бате Бойко най-харесвам, че бие лошите, а на теб най-харесвам, че си най-добрият по смешките, откакто се помня. Ние винаги те гледаме с огромно удоволствие.
            Бате Слави, радвам се, да ти кажа, че вече не си с патерици, а само с бастун. Аз като съм в настроение, вземам чадъра на татко ми вместо патерица, слагам си една кофа на главата вместо пожарникарска каска и се правя на тебе и на бате Бойко едновременно. Понякога ми се карат, защото вдигам много шум, тъй като обичам да удрям по кофата с чадъра на тате, да пея твоите песни и да крещя: “Стой, горе ръцете, аз съм Бойко Борисов, всички сте арестувани!”
            Обаче тате счупи твоята патерица, т.е. чадър, в главата ми и сега временно не мога да бъда и двамата наведнъж. Ама обмислям варианта да взема чадъра на мама. По-къс е, но ще свърши работа. А и ти все пак се оправяш и ще се скъсява и твоя бастун, нали?
            Снощи пак те гледахме цялото семейство. Ти си страхотен. Радвам се, че си се излекувал и вече не носиш тъмни очила, а само прозрачни. И аз имам такива. Мама ми ги купи от пазара. Така приличам на теб. Като порасна още малко, ще започна да ходя на фитнес, за да приличам на бате Бойко. И като порасна искам да стана, пожарникар, певец или министър-председател. Но има време до тогава.
         Бате Слави, не знам какво да правя по отношение на развода, за който ти пиша. Аз харесвам и двама ви. Ето, ходих с тате да гласува за Бойко, а с мама ходя на всеки твой концерт. Твоята музика е уникална. Някои казват, че е чалга, но аз вече набих един в училище, който твърдеше подобно нещо. Разказвам ти ги тези неща, за да видиш, че подкрепям и двама ви.
            Наистина не можах да разбера защо бате Бойко казва, че ти е искал 50%? А пък ти не си му ги бил дал. Или беше обратното?Ти си му искал? Обърквам се...
            Аз се обърквам, бате Слави, това са си ваши шоу проблеми, които не винаги разбирам, но майка ми и татко ми вече все повече започват да се карат за пари, за чакане по автобусни спирки, щото нямаме кола, за задръствания, за връщане на заеми и за други неща. Споменават думички, които не са ми ясни какво значат. Питах госпожата в училище, а тя ми каза да извикам родителите си да си поговорели. Ти как мислиш, защо така се получава? Аз тия думички съм ги чувал и в твоето предаване и не смятам, че са гадни, явно учителката не те гледа. То си е за нейна сметка.
            Преди си беше добре, бате Слави. Слушахме си твоите песни, радвахме се на бате Бойко по телевизора като го пуснат и всички проблеми някак не се забелязваха. А сега и двамата ми родители са скочили един срещу друг. Не знам какво ще стане, но май не е на добре.
             Между другото прав си, че бате Бойко пише есемеси на всички. Вчера написал на мама, да я пита, защо не го харесвала. От есемеса станало ясно, че мама говорела срещу него на някаква опашка, като ходила да плаща тока. Виж само бате Бойко колко е силен, от разстояние е чул какво казала мама. Сега се чудя, да му се възхищавам ли за тези умения или да съчувствам на майка ми, дето е получила такъв есемес от него. Посъветвай ме нещо, моля те. А мама пък хвърли телефона си в стената и сега е без телефон. Татко й вика, че нямало да й купи друг. Аз ако имах пари, щях да й купя, понеже не искам да се карат моите родители, бате Слави. Понеже ги обичам почти колкото вас, двамата, с бате Бойко.
            А татко ми пък ми каза да не те гледам снощи! Ама аз те гледах. И мама те гледа. И татко те гледа, щото мама му каза, че ако не те гледа, нямало да му направи това, за което госпожата ги вика в училище. Сега, не знам, дали Бойко ще ми се кара, че съм те гледал? Ти как мислиш? Щото той не ми е забранявал да те гледам. Аз нямам телефон, за да получа есемес от него и много съжалявам. А бих искал той да ми пише за каквото си поиска. А телефонът ми ще звъни с някоя твоя песен. Например онази за френската гимназия. Макар и малък, аз много я харесвам. Една от любимите ми е. Да ти кажа, ама тайно, ако бате Бойко ми забрани да те гледам, аз пак ще те гледам, но няма да казвам на никого. Защото все пак ти правиш смешки, а бате Бойко само се бие. Предпочитам смешките пред боя.
            А защо, бате Слави, ти не каза, получавал ли си есемеси от бате Бойко или не си? Ние си говорихме после, след шоуто, и установихме, че това е нещо изключително важно. Сутринта питах децата в училище и те ми казаха подобни неща. Че всички деца и родителите им се чудели, дали бате Бойко ти е писал есемеси или не ти е писал. Да ти кажа, това си беше твой пропуск. Така щеше да натрупаш още много много зрители, които да те обичат и да те гледат. Нищо де, следващия път го кажи.
            Да те питам, че снощи не разбрах, защо всички сценаристи бяха облечени в черно? Да не би да е починал някой? А онзи с бялата глава защо постоянно се заяждаше с тебе? И с бате Бойко? Даже го нарече лъжец. Това, дори и да е истина, не мога да го повярвам! Ама и ти как му го каза само, на този с бялата глава, че бил болен от емоцио и той млъкна! Нещо такова.
          Преди малко, бате Слави, от притеснение какво ще стане с моите родители, пръднах, докато обядваме, и татко зашлеви шамар на майка. Аз се разревах, а те отидоха в кухнята да си довършат скандала. А тъкмо се бяха поуспокоили.
        Бате Слави, моля те, да се разберете с бате Бойко, защото не искам мама и тате да се развеждат. Ако се разведат, ще дойда да живея при тебе. Тъй да знаеш! Или при Бойко. Ще го реша после.
            И още нещо, бате Слави. Аз понякога си мечтая да стана космонавт. Снощи ти каза, че можеш да бъдеш ракета носител. Може ли да ме вземеш, да ме повозиш малко? Ще се разходим до село, да видим баба ми и дядо ми и ще се върнем. Или пък ще минем покрай училището ми, да се изфукам пред децата, а? Моля те, моля те, моля те.

            А сега ти казвам довиждане, приятен ден,приятно пеене и приятно водене.

П.С. Аз наистина искам ти да се разбереш с бате Бойко, защото той все пак е много силен и ако се наложи да се биете, може пак да ходиш с патерици. Нещо, което искрено се надявам да не се случва. Разбира се, в такъв случай аз бих ти услужил с някой от чадърите на мама или на тате. Който си избереш, него ще ти дам. Можеш да разчиташ на мен.

Твой Станиславчо.



Тагове:   писмо,   бастун,


Гласувай:
39



1. martito - Та...
20.01.2010 14:48
Де е батко, бе?:)))
цитирай
2. ianchefff - е па
20.01.2010 14:51
не знам.
Ако знаеш, кажи, а не се моря да го търся по чукарити.
цитирай
3. mamkamu - :)))
20.01.2010 14:56
Понякога се чудя Слави ли е мутра или Бойко шоумен! Не е лесно! Камо ли за едно дете :)))
цитирай
4. krotalka - Така ще е то,
20.01.2010 15:15
що не са го кръстили детето Славобой, или Бойкослав.
Най-добре и двамата в цирка, че нещо е закъсал с клоуните..
цитирай
5. lyudmilstefanov - Що се отнася до патериците
20.01.2010 15:20
и двамата велики шоумени си трошиха краката почти по едно и също време. Бойко на стадиона, а слави - в банята. И тази синхронност ми убягваше от съзнанието, додето сега не прочетох прозренията на детската ти душа.
цитирай
6. flyco - ...
20.01.2010 15:24
Славчо Мраз
цитирай
7. spasunger - Ей, Станиславчо,
20.01.2010 17:02
Имам идея. Що не ги сложим двамата в една клетка с шипове на ринга на WWF? Да се разбЕрат като мъже. Ще стане яко шоу! Не мисуиш уи? Сигурен съм, че мама и тати и двамата ще гледат и ще чоплят семки и ще се смеят. Що семки ще се изчоплят пред теуевизора, ехеее... Най-добрия начин за сплотяване на семейството, мене слушай!
цитирай
8. lubol - qko
20.01.2010 17:05
мноого ме развесели ..пак :)
цитирай
9. benra - Брей,
20.01.2010 17:06
какво учтиво момченце!!!Почти като чичо си слави и чичо си БОйко ,взети заедно..ц...ц...ц
цитирай
10. ianchefff - spas,
20.01.2010 17:16
слушам те. :)

мамкаму, те са като ониз символ ин и ян, дето всеки има по-малко в себе си от другия. :)

цитирай
11. ianchefff - lubol,
20.01.2010 17:16
т'ва е целта, майка. :)))

бен,
старая се, ве.
цитирай
12. gavrosh - ianchefff, смях се много на писм...
20.01.2010 17:31
ianchefff, смях се много на писмото, радвам се , че пишеш тук :)))
цитирай
13. ianchefff - gavrosh,
20.01.2010 17:39
:)
цитирай
14. анонимен - anti
20.01.2010 18:17
свалете най-сетне шоуто на турската подлога Слави от ефир. то и сега рейтинга му е по-нисък и от WS Телешоп.
цитирай
15. анонимен - divoom23
20.01.2010 18:38
unikalno pismo unikalno napisano rqdko se sreshtat takiav statii s takova sadarjanie
цитирай
16. veselinvalev - ianchefff
20.01.2010 18:42
Много ми хареса разказа. Поздрави!
цитирай
17. анонимен - Много добре казано.
20.01.2010 19:09
По-добре не може и да бъде казано! Дано бъде прочетено и от когото трябва.
Поздравления за таланта!
цитирай
18. cefulesteven - Очаквам Слави да се скара със Слави. ...
20.01.2010 19:28
Очаквам Слави да се скара със Слави.
Или Бойко да се хване за врата с Бойко.
:)))

То толкова обич, не може да не доведе и до някоя кавга:)))
цитирай
19. ianchefff - стеф,
20.01.2010 19:30
да, това би било много яко.
:)))
цитирай
20. niker - Що така 'вре...
20.01.2010 20:15
... аз обичам 'бат Бойко! Щот има страо-о-о-отна усмивка. Кат види дИца им купува фаФли. На жините раздава ъкъл, а на мъжете затваря устите. Само един проблем има обаче. Плешивите 'ора, също кат 'бат Славчо от Бтв, са ризИстентнИ към силата мУ... понякога! Дъ ибъ... ух! У тълковния речник за плешивите ора, с името Слави, които работят в Бтв, и имът ШОУ с същото имИ, пише следното нещУ... "демек празен тюфлек"!

пс. който иска да са смеИ, ако нИще... 'кво ни пука за тебИ! ХаХа!
цитирай
21. miralyub - хахах. Янч, много по-добър си от Иво ...
20.01.2010 21:05
хахах.
Янч,много по-добър си от Иво Сиромахов и всичките сценаристи на Слави взети заедно...
цитирай
22. ianchefff - 10x,
20.01.2010 21:09
mira.
:)))))))
цитирай
23. haralanov - Колко е хубаво...
20.01.2010 21:10
Да се метнеш на една такава ракета-носител....Фууууу...Наближаваме звездите...
цитирай
24. tirith - -
20.01.2010 21:27
Бате Слави ще извежда космонавтите с ракетата си в космоса, а пък там ще ги чака станция "Гоце"
цитирай
25. ianchefff - tiri,
20.01.2010 21:32
Гоце, Пешо и останалите.
;)
цитирай
26. анонимен - Кой ги чете тези глупости?
20.01.2010 23:14
Да се обръща сериозно внимание на един изветрял шоу-мен, е най-малкото липса на интереси, ако не и по-сериозна диагноза. Пък който си няма работа, да се човърка с "елита" от работническо-селската пасмина!
цитирай
27. eleni - you
20.01.2010 23:46
fuckin' genius
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
28. ianchefff - el,
21.01.2010 00:01
е па мерси.
Много изискано се изразяваш, дееба!
:)))))))))))
цитирай
29. анонимен - nai-glupavo izgubenite 5 min ot dneshnie den
21.01.2010 00:39
e cheteneto na tova "esemce"
цитирай
30. teenconfessor - zaguba na vreme da se napishe, za...
21.01.2010 04:06
zaguba na vreme da se napishe, zaguba na vreme da se prochete...
цитирай
31. andi2 - супер си го написал страхотен ...
21.01.2010 07:00
супер си го написал
страхотен талант имаш
:)
цитирай
32. zabylgarite - Волен Сидеров размазва Слави Трифонов
21.01.2010 07:42
Волен Сидеров

Нали знаете стария каламбур с кръстословично звучене: как се нарича мъжки характер с пет букви, първата е "п". Във вторник, 19 януари, Слави Трифонов беше жива илюстрация на този виц. Хем му се искаше да се направи на мъж, хем вагиналното начало у него накрая побеждаваше. Тъкмо да заклейми Бойко Борисов и някаква буца на гърлото му го спираше, набъбвайки като венерин хълм.
Аха да му тегли една майна, но някак тестостеронът не достигаше и вместо ругатня се получаваше хленч като на вдовица за коитус.
Какво предизвика жалкото поведение на Слави Тр. във вторнишката битиви седянка?
Някакво изявление на премиера Борисов, дадено за телевизия, която Слави Тр. не гледал, и препечатано във вестници, които Слави Тр. не четял. Не четял, чушки - ясно е как ги разгръща с потни кунки всяка седмица... В това изявление Борисов казва, че г-н Тр. поискал да назначава хора във властта, след като ГЕРБ спечели изборите. Освен това Слави Тр. поискал и едно имотче около "Кемпински-Зографски" да му се преактува от общината в удобен за него вариант, за да строи там. Какво - не става ясно, но аз мога да предположа - вероятно семейна мраморна гробница на фамилията Трифонови, която вече беше показана по Би Ти Ви в цялата си физиологична и характерологична патология.
За целта г-н Тр. беше свикал слугинажа си, събран от кол и въже и наричан авторитетно "сценаристи". Хора, които определено не трябва да ги дават в близък план, освен ако операторите на шоуто не искат да предложат типажи за епизодици във филм на Рангел Вълчанов. Рангел обикновено използва натурални имбецили, когато представя карнавал на селски идиоти в своите гротескни творби.
Слугите на Слави Тр., облечени като за погребението на Крушата, плахо се опитваха да започнат предаването по темата. Началникът обаче не им даваше, пресичайки всеки от тях с патетичен рев: "Иассиащотряядъговоряпу тоявъпрросс...?" Сякаш не ги е накарал точно те да се наредят на масата в студиото като клошари за топла супа в приют. Сякаш не е пускал три дни поред разтърсващ анонс в рекламните блокове на БиТиВи. Сякаш не са обсъждали три дни със слугинчетата единствено това - как точно да построят величавия отговор на Бойко.

Е тъпо го построиха, но от такива - толкова. Най-лошата новина за собствениците на Би Ти Ви обаче е, че рекламното време на телевизията се използва от един меркантилен и безскрупулен тип за разчистване на лични сметки, а това не минава в никоя цивилизована телевизия. Какво пише в договора с офшорката на Слави Тр., г-н Парсънс? Да не би там да има клауза: шоуто ще води лични битки с всеки, който не е симпатичен на несимпатичния водещ. А тъй като плешивият, ослепяващ (той сам се определи като такъв в поредица от сополиви интервюта) и в неравностойно двигателно положение водещ мрази всички освен себе си, договорът може да ви излезе солен, мистър Парсънс. Господа собственици на Би Ти Ви, заплашени сте от възможността в залязващото шоу на Слави Тр. оттук до самия залез да се редуват бабите на музикантите от бенда с погребални седянки, на които да бъдат заклеймявани Бойко Борисов или Волен Сидеров. Помислете и заменете колкото може по-бързо телевизионното недоносче, наречено "Шоуто на Слави" с нещо гледаемо. Ако не искате съвсем скоро и останалите няколко зрители - роднините на "Ку-Ку бенд", да превключат на предаването на Иван и Андрей, както направиха вече милиони българи.
Смешният плач на Слави Тр. във вторник показа в пълнота и един отдавна известен на познавачите факт - плешивият некадърник не може да сглоби едно пълноценно изречение по законите на българския език без аутокю. Толкова объркан и шизофреничен словесен поток бях чувал само от психично неуравновесения Ст.Ст. Александров, когото Рангел Вълчанов и Тодор Колев бяха взели преди години да освежава тяхното радиошоу. А толкова болни и без покритие политически амбиции, каквито показаха Слави Тр. и слугинчетата му в черно, съм виждал само у други двама: Яне Янев и Йоло Денев.
Ако някой си е помислил, че се опитвам да изкарам луд Слави Тр., не, нищо подобно. Лудите не въртят на пръста си далавери за милиони чрез офшорните си фирми, укривайки пари от държавния бюджет. Лудите не правят поръчкови предавания, при които плюят по тарифа по определени политици и правят фелацио на други. Не, това не е лудост, това е алчност. Това е продажност без принципи. Това, което вечерното шоу на Би Ти Ви прави, е проституция. Така че нека плешивият, поръчков , бездарен комплексар г-н Тр. да си сложи тарифа. Еротичен масаж, тоест гъделичкащ скеч - толкова; френска любов (като на Румен Петков) - толкова; стандартно проникване - толкова; хардпенетрация - еди-колко си. Така ще си разшириш клиентелата, Тр.!

А сълзите и сополите по несбъднатата политическа кариера на Слави Тр. и черните му булонки ги разбирам прекрасно. Те пробваха да влязат в парламента с вълната СДС през 1997 г. - не стана. Издялкаха си политическата мастурбация, наречена "Гергьовден", завлякоха стотици хиляди долари на руската газова промишленост чрез лековерния Сашо Дончев - не стана. Ориентираха се към патриотизма, залагайки на турски маанета - пак не стана. Некадърни сте, затова не става. То само с пари не става, трябва и интелект, трябва и чар. А чарът на Слави Тр. е съпоставим с този на ж. п. траверса.
И после виновен им е Сидеров, виновен им е Борисов...
Виновна ви е завистта и злобата. Виновни са ви не черните дрехи, а черните души!
Виновно ви е собственото бездарие. А бездарието, четете Любо Левчев, е фашизъм.
Не Сидеров и "АТАКА", вашето бездарие е истинският фашизъм в България.
цитирай
33. анонимен - Браво!
21.01.2010 08:14
Поздравления zabylgarite! Много интелигентно написано!
цитирай
34. vmir - А някои твърдят, че нямало гражданско общество у нас.
21.01.2010 08:39
Да бяха видели как едно момиченце отговори на бате Енчо, че само да порастнело, и веднага щяло да стане балерина на бате Слави... Милото, то не знаеше за настоящите космически планове...
цитирай
35. ady - Добро утро
21.01.2010 08:57
Поздраления! Понеже е ден на прегръдката, голяяяяма прегръдка от мен:)
цитирай
36. анонимен - С твое знание ли е публикувано в пловдивския сайт?
21.01.2010 09:32
http://www.plovdivmedia.com/20577.html
цитирай
37. kombakova - Семейството е като парламента!
21.01.2010 09:52
Станиславчо няма ли братя или сестри?Ако има поне още двама могат да си провеждат в петък парламентарен контрол!Не знам кои при тях ще е Цецка Цачева!
цитирай
38. doriana - Янчиииииииии, цепиш мрака, бро...
21.01.2010 09:53
Янчиииииииии, цепиш мрака, бро!!!!!
:)
цитирай
39. ianchefff - хеллллоооуууууу
21.01.2010 09:57
ту еврибади. :))))

Благодаря за добрите коментари.
За лошите също благодаря. :)))

анонимен,
с мое знание е публикувано само в днес.бг, откъдето ми се обадиха, питаха и така.
На всички останали места е без мое знание, но, нали живеем в Чалгаристан, не ме учудва изобщо. Не ме и очудва също така.
:))))
цитирай
40. анонимен - Всеки харесва които си иска
21.01.2010 10:25
Аз пък не бих подкрепял някои които е навласт и с нищо не е направил да ми е по лек живота пряко или косвено за това ,че е направил метро и магистрала които неползвам а ми е взел с глоби хиляди и не мога да намеря работа ако не съм с връзки !
цитирай
41. cornflower - Гениално, Христосков!
21.01.2010 10:28
Ама ти кажи на батко си, че не е за политиката!
Че от толкоз чалга и нашите уши ще пораснат като твоите!
Тъй де, цунки!
цитирай
42. анонимен - simple
21.01.2010 10:32
едно истинско БРАВО
цитирай
43. анонимен - SIMPLE
21.01.2010 10:36
ЗА ОТГОВОРА НА ВОЛЕН.БРАВО ВОЛЕНЕ.ТИ ГО МОЖЕШ НАЙ-ДОБРЕ.
цитирай
44. анонимен - Срам ме е
21.01.2010 10:45
ХАресвах БОЙко преди да стане министърпредседател след това с решенията които взеха от ГЕРБ да глобяват самоосигоряващи се 1000 лв за тези които незнаят това са хора които нямат работа били са на борсата и след това увисват и трябва да си внасят сами здравните осигоровки бяха 10.4 от тази година са 16.8 лв с колко са увеличени и всички знаете от новините че всеки 5ти ще е безработен ДА ИСКАШ ОТ ХОРА 1000 ЛВ ПОНЕЖЕ НЯМА РАБОТА В ДЪРЖАВАТА и още глоби са завишени драстично а какво е направено за хората пак сами се оправят кои кво си има това си прави и така се спасява . На пенсионерите каза ще даде по 25 лв ако пенсиятаим е до 250 после се отметна и каза до 200 значи щедри на глобите стиснат на даване на пари .
цитирай
45. анонимен - Браво на автора!!!
21.01.2010 11:24
zabylgarite написа:
Волен Сидеров

Нали знаете стария каламбур с кръстословично звучене: как се нарича мъжки характер с пет букви, първата е "п". Във вторник, 19 януари, Слави Трифонов беше жива илюстрация на този виц. Хем му се искаше да се направи на мъж, хем вагиналното начало у него накрая побеждаваше. Тъкмо да заклейми Бойко Борисов и някаква буца на гърлото му го спираше, набъбвайки като венерин хълм.
Аха да му тегли една майна, но някак тестостеронът не достигаше и вместо ругатня се получаваше хленч като на вдовица за коитус.
Какво предизвика жалкото поведение на Слави Тр. във вторнишката битиви седянка?
Някакво изявление на премиера Борисов, дадено за телевизия, която Слави Тр. не гледал, и препечатано във вестници, които Слави Тр. не четял. Не четял, чушки - ясно е как ги разгръща с потни кунки всяка седмица... В това изявление Борисов казва, че г-н Тр. поискал да назначава хора във властта, след като ГЕРБ спечели изборите. Освен това Слави Тр. поискал и едно имотче около "Кемпински-Зографски" да му се преактува от общината в удобен за него вариант, за да строи там. Какво - не става ясно, но аз мога да предположа - вероятно семейна мраморна гробница на фамилията Трифонови, която вече беше показана по Би Ти Ви в цялата си физиологична и характерологична патология.
За целта г-н Тр. беше свикал слугинажа си, събран от кол и въже и наричан авторитетно "сценаристи". Хора, които определено не трябва да ги дават в близък план, освен ако операторите на шоуто не искат да предложат типажи за епизодици във филм на Рангел Вълчанов. Рангел обикновено използва натурални имбецили, когато представя карнавал на селски идиоти в своите гротескни творби.
Слугите на Слави Тр., облечени като за погребението на Крушата, плахо се опитваха да започнат предаването по темата. Началникът обаче не им даваше, пресичайки всеки от тях с патетичен рев: "Иассиащотряядъговоряпу тоявъпрросс...?" Сякаш не ги е накарал точно те да се наредят на масата в студиото като клошари за топла супа в приют. Сякаш не е пускал три дни поред разтърсващ анонс в рекламните блокове на БиТиВи. Сякаш не са обсъждали три дни със слугинчетата единствено това - как точно да построят величавия отговор на Бойко.

Е тъпо го построиха, но от такива - толкова. Най-лошата новина за собствениците на Би Ти Ви обаче е, че рекламното време на телевизията се използва от един меркантилен и безскрупулен тип за разчистване на лични сметки, а това не минава в никоя цивилизована телевизия. Какво пише в договора с офшорката на Слави Тр., г-н Парсънс? Да не би там да има клауза: шоуто ще води лични битки с всеки, който не е симпатичен на несимпатичния водещ. А тъй като плешивият, ослепяващ (той сам се определи като такъв в поредица от сополиви интервюта) и в неравностойно двигателно положение водещ мрази всички освен себе си, договорът може да ви излезе солен, мистър Парсънс. Господа собственици на Би Ти Ви, заплашени сте от възможността в залязващото шоу на Слави Тр. оттук до самия залез да се редуват бабите на музикантите от бенда с погребални седянки, на които да бъдат заклеймявани Бойко Борисов или Волен Сидеров. Помислете и заменете колкото може по-бързо телевизионното недоносче, наречено "Шоуто на Слави" с нещо гледаемо. Ако не искате съвсем скоро и останалите няколко зрители - роднините на "Ку-Ку бенд", да превключат на предаването на Иван и Андрей, както направиха вече милиони българи.
Смешният плач на Слави Тр. във вторник показа в пълнота и един отдавна известен на познавачите факт - плешивият некадърник не може да сглоби едно пълноценно изречение по законите на българския език без аутокю. Толкова объркан и шизофреничен словесен поток бях чувал само от психично неуравновесения Ст.Ст. Александров, когото Рангел Вълчанов и Тодор Колев бяха взели преди години да освежава тяхното радиошоу. А толкова болни и без покритие политически амбиции, каквито показаха Слави Тр. и слугинчетата му в черно, съм виждал само у други двама: Яне Янев и Йоло Денев.
Ако някой си е помислил, че се опитвам да изкарам луд Слави Тр., не, нищо подобно. Лудите не въртят на пръста си далавери за милиони чрез офшорните си фирми, укривайки пари от държавния бюджет. Лудите не правят поръчкови предавания, при които плюят по тарифа по определени политици и правят фелацио на други. Не, това не е лудост, това е алчност. Това е продажност без принципи. Това, което вечерното шоу на Би Ти Ви прави, е проституция. Така че нека плешивият, поръчков , бездарен комплексар г-н Тр. да си сложи тарифа. Еротичен масаж, тоест гъделичкащ скеч - толкова; френска любов (като на Румен Петков) - толкова; стандартно проникване - толкова; хардпенетрация - еди-колко си. Така ще си разшириш клиентелата, Тр.!

А сълзите и сополите по несбъднатата политическа кариера на Слави Тр. и черните му булонки ги разбирам прекрасно. Те пробваха да влязат в парламента с вълната СДС през 1997 г. - не стана. Издялкаха си политическата мастурбация, наречена "Гергьовден", завлякоха стотици хиляди долари на руската газова промишленост чрез лековерния Сашо Дончев - не стана. Ориентираха се към патриотизма, залагайки на турски маанета - пак не стана. Некадърни сте, затова не става. То само с пари не става, трябва и интелект, трябва и чар. А чарът на Слави Тр. е съпоставим с този на ж. п. траверса.
И после виновен им е Сидеров, виновен им е Борисов...
Виновна ви е завистта и злобата. Виновни са ви не черните дрехи, а черните души!
Виновно ви е собственото бездарие. А бездарието, четете Любо Левчев, е фашизъм.
Не Сидеров и "АТАКА", вашето бездарие е истинският фашизъм в България.



Много точно написано!
цитирай
46. анонимен - съвет
21.01.2010 11:31
Пиши по-често,бе мързел:)
цитирай
47. karambol5 - Що не хвана аз чадъра та да видим кой ...
21.01.2010 13:22
Що не хвана аз чадъра та да видим кой кум ,кой сват ,кой на булката е брат
цитирай
48. анонимен - Бойко казва не се притеснявайте повече оптимизъм
21.01.2010 13:58
Ама на оптимизма свърши и сега welccome in real life!
цитирай
49. анонимен - Имитация...
21.01.2010 14:37
...Верно е. И изразите в изложението, дори, ако не подозирам, че Славейко съзнателно устрои предаването с подопашките си, наричайки като изпечен шмекер "академици, за да будалка шутобитивистите с "академизъм", та съзнателно - че разумните да слязат, при споровете си, до нивото на словесните пошлости на този никакъв шут...Надява се да му подражават...Плитко намерение. Ясно е, обиден си, твоя си работа...Човек, който е писал, дори да е допускал грешки във възгледите си, не би трябвало да утвърждават - с имитация от раздразнение,- престъплението на Славейко към българския език...
цитирай
50. libertybell - :)))
21.01.2010 15:30
mamkamu написа:
Понякога се чудя Слави ли е мутра или Бойко шоумен!

Има и мутри с нежни души и артистичен талант, хахах:)

Поздравления, Янч!
цитирай
51. ianchefff - поздрави
21.01.2010 15:36
и на теб, либи.
:)))
цитирай
52. анонимен - митре от македония - до автора
21.01.2010 15:57
копираш от митре (асанчо) а ? копирай копирай нема лошо
цитирай
53. ianchefff - да, да,
21.01.2010 16:23
аз постоянно копирам от някого.
:)
цитирай
54. анонимен - алергичен
22.01.2010 03:06
Янчефф, ама ти си за затриване, ако не пишеш по-често. а слави?...ами просто не го гледам, нали четеш алергичен съм. Дръпнете щепсела на шоуто, просто не го гледайте, барабар с всичките си приятели и ще му спаднат гумите ;-)
"Едно л... колкото по го размазваш, по-смърди"
цитирай
55. edinman - Янч
22.01.2010 20:53
Черпя те две бири!Повече не смея ,щото ще седнеш и ще напишеш нещо и за останалите
палавници,а такива дал господ....имаме в
изобилие :))))
Май доста ми се събра!
цитирай
56. анонимен - ne moje da razberete 4e ste zombi...
24.01.2010 06:33
ne moje da razberete 4e ste zombirani ot takiva kato bate Boiko i bat' Slavi be bratq bulgari - ama po dobre 4e ako razberete masovo ste tragnete kam 4-ti kilometar
цитирай
57. ianchefff - man,
24.01.2010 14:05
то, на мене, толкоз ми е и капацитето.
:)))
цитирай
58. анонимен - fcvv
16.07.2010 03:54
Най-добре да те бяха кръстили "Бостан".Има и от Бойко ,има и от Слави.Аз не съм против никой от двамата.Те са достатъчно против себе си .Чисто и просто се извъртат както им се ще ,пък да става каквото ще.После ще се сърдят на когото си щат.
цитирай
59. анонимен - cMZKrOCeNwM
03.06.2011 12:51
Thanks alot - your answer solved all my pbroelms after several days struggling
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4622798
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031