Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 12:34 - ИСКРЕНО ОТВОРЕНО ПИСМО
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 4470 Коментари: 20 Гласове:
2

Последна промяна: 23.09.2008 12:40


до шефовете на Нова ТВ

във връска с играта на Биг брадър 4

 

            Да се представя. Казвам се Мартин Миленов Галинов. Циганин съм. Отскоро съм ром. Майка ми е мюсюлманка от Индийски произход, баща ми е истински турчин, понастоящем живеещ там. Аз съм християнин вегетарианец, но не прекалявам.

            Изкам да изкажа негативното си отношение от невкарването ми в къщата на Биг Брадър 4, а всъщност аз съм най-подходящия кандидат. Явих се на фестивала за подбор на участници в родния ми град Шумен. Аз съм от село Венец, то е на 3 километра от Шумен, има автобуси на грацкия транспорт, с което искам да кажа, че все едно съм от Шумен.


            Защо съм идеалният кандидат аз:


1. Защото, както доказах вече съм от Шумен, а две от кандидатките, допуснати до къщата са от Шумен, значи и аз би трябвало да съм.

2. Имам 4 деца, но отскоро открих, че е трябвало да се родя жена. Предстои ми операция. Трансатлантическа. Освен това, Мартина е по-красиво име от Мартин. Мога да си направя и други операции, ако е необходимо за шоуто.

3. С едното ухо не чувам добре, а другото ми изчезна преди време след битов скандал при трудова злополука.

4. Насън хълцам. И хъркам. Мога и да не го правя.

5. Претърпял съм и друга трудова злополука преди време след ритане от магаре и единият ми крак е с пирон, дълъг 22 сантиметъра.

6. Мога да припадам много по-артистично. На тази, дето припадна й личи че е актриса. Не ми е от любимите, затова не й знам името.

7. Загубени ми е любим сериал, мога да помогна на колешките как да се справят с ситуацията.

8. Имам руса перука, мога да бъда и женствен, така ще имам прилика с фолк звездата Азис.

9. Аз ми харесват жени от известно време. Може и да са с патерици и да са в мензис. Но трябва да са задължително с футболна насоченос.

10. Мога да се моля на Аллах не по 5, а по 55 пъти, ако е небходимо за шоуто. Мога и на други да се моля според изискванията на сценарият. Както казах вегетарианец съм.

11. Аз ми харесва да казвам всичко направо без да се притеснявам от бащи, майки, лели, братя и сестри, защото ние всичко си казваме без задни мисли.

12. Не съм скачал с бъндчи, но съм скачал от 20 метров електропровод, което е много по-естремно.

13. Не съм развеждан досега. Ако се наложи ще го направя, но само за представлението.

14. Съгласен съм да ми бият всякакви инжекции без да знам какви са, с изключение на такива, които могат да застрашат здравето и живота ми.

15. Не пия, не пуша, но мога да го направя, ако е част от шоуто, което е в кръвта ми.

16. Мога да играя лесбийка или гей в зависмост от мисията.

17. Мога да стигна до край, каквото и да означава това.

 

            След като току-що доказах, че съм идеалният кандидат за къщата, моля да бъда вкаран в нея.

 

            Аз както доказах, съм идеалният кандидат и може само аз да съм в Къщата и пак ще стане огромно шоу и веселба, защото съм съобразил всички качества на тези, които сте вкарали вътре.

 

            С парите от Биг Брадър даже съм си избрал и коя жена бих искал да бъда след като си направя трансатлантическата операция. И най-после ще се махна от село където не че е лошо ама искам повече предизвикателства.

 

            Аз ви уважавам като телевизията с най-висок рейтинг и най-привлекателни водещи мъже и жени, но ако не ме вкарате в Къщата, тъй като съм най-добрия, ще ви съдя в Страсбург. Може да не ви съдя в Страсбург, ако дадете някой лев за приченени морални и дошевни вреди и злоупотреби или ако не оспея да си намеря адвокат.

 

            Копие до

            Министество на културата – Стефан Данаилов, баща ми се е снимал с него в “На всеки километър” като е носил хляб и мляко за икипа.

            Георги Първанов – президент, любим мой политик. Имам негова снимка над леглото.

            Бойко Борисов – кмет, друг любим мой политик. Имам негова снимка в кухнята.

            Слави Трифонов – любим мой водешт. С него съм се снимал. Имаше концерт в Шумен и се снимах пред един негов плакат.

            Азис – любима моя фолк звезда. С него съм се снимал на живо по телевизията. Той води шоуто, аз пред телевизора и снимката е готова.

 

            С уважение,

Мартин(а) Миленов(а) Галинов(а)



Тагове:   писмо,   Отворено,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - :))))))))))))))))))))))))))...
23.09.2008 12:44
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ако бях от екипа на шоуто - щях да те взема!!!! :)))))))))))))))))))))))))
Поздравления!
цитирай
2. sowhat - хаххахаха
23.09.2008 12:56
бро ти не си човек!
цитирай
3. gothic - Е верно не си :)))))))))
23.09.2008 13:30
Е верно не си :)))))))))
цитирай
4. skribezium - ianchefff,
23.09.2008 13:32
Как да те вземат в шоуто като не си жена-ходжа?
Това може би според продуцентите на Брадъра е
нещо ново и непознато за нас простосмъртните. Нищо, че по този начин демонстрират невежество.
А, коментирайте не само това, но и водещия.
Поздрави за актуалния постинг!
цитирай
5. fenris - лелеле
23.09.2008 15:18
колко си прав обачеее!:))))
цитирай
6. gothic - Ами водещия си е корифей от край в...
23.09.2008 15:18
Ами водещия си е корифей от край време. замениха един бастун с друг. По-добре да си беше останал колбасар....
цитирай
7. viovioi - шоуто има потенциал!
23.09.2008 15:33
То е най голямото доказателство, че живеем в Психодиспансер на свободен режим. По всичко изглежда ще ни довършат до Коледа. А Милен Цветков се натега като глист на буца. Най леко ще го преживеем ако го гледаме до този извод достигнах снощи. Защото ако не го гледаме трябва да сме сигурни , че ще изпуснем най големия театър на съвършенната пропстотия.
цитирай
8. ady - Лелее
23.09.2008 16:05
колко съм изпуснала снощи! Поздравления:))
цитирай
9. анонимен - Хаха
23.09.2008 16:16
Само как си напипал комерсиалния им уклон, пък те нека си го крият в "предизвикателства" и разни там бла-бла високопарни изцепки:)) Писмото кефи максимално!!
И като гледам как изработиха тълпата с припадналата девойка, не се учудвам как същата тази тъпла я работи ежедневно един друг по-реален Биг Брадър.
цитирай
10. templar - искаш да кажеш
23.09.2008 16:26
че са на път да преборят идиотичта с момичето -негърче с боксьорската каска от детската Евровизия?
цитирай
11. ianchefff - темп,
23.09.2008 16:34
да, нещо такова.
:)
цитирай
12. flyco - опростачваме
23.09.2008 17:00
С всеки изминал ден опростачваме все повече. Дребната ирония не се забелязва, трябва да е дебелашки хумор, като "хумор" е пресилено. Притчите остават неразбрани, вече е нужно да се преобръщат на вицове и да се казват с произношението на Слави Трифонов, иначе публиката ще се чуди да се смее ли или да не се смее, ще се заоглеждат, заослушват... Скечовете - задължително някой трябва да се направи на жена или на педераст, иначе просто няма скеч, текст не е нужен, може и само с произношение. Чудя се колко скучно биха звучали песните на "НЛО" днес на публиката на Слави...или въобще на публиката. Много лесно е хлъзгането по вкуса на аудиторията. Предлагам ти да останеш горе където си!
цитирай
13. danyolka - янчев, :)))
23.09.2008 19:23
супер си!
цитирай
14. libertybell - !!!
24.09.2008 01:35
както казва младеШта - къртиш миФки:)))
Поздравления, Янч!
цитирай
15. анонимен - 1342
24.09.2008 18:06
написаното тук само по себе си е просташко.
фактът,че е написано,означава усилие на писателя.
усилието му,макар и старателно описано като грижа за околните,според мен отваря въпрос.
този въпрос е:
борбата с простотията с простотии ли се прави?
къде е границата помежду им?
граничарите,като и този тук,да не пишат плоско и преднамерено глупаво.подценявате публиката си.онези не четат това.
цитирай
16. анонимен - 1342
24.09.2008 18:06
написаното тук само по себе си е просташко.
фактът,че е написано,означава усилие на писателя.
усилието му,макар и старателно описано като грижа за околните,според мен отваря въпрос.
този въпрос е:
борбата с простотията с простотии ли се прави?
къде е границата помежду им?
граничарите,като и този тук,да не пишат плоско и преднамерено глупаво.подценявате публиката си.онези не четат това.
цитирай
17. gantree - :))))))))
25.09.2008 13:09
\m/
цитирай
18. eleni - цепиш мрака, ianchefff
02.10.2008 14:28
от 10 минути не мога да спра да се смея:)))
цитирай
19. bigfish - Fight the fire with fire! Posmiah ...
17.10.2008 18:18
Fight the fire with fire!
Posmiah se dobre. Mersi :)
BB sucks ama mnogo ...
цитирай
20. despinida - Янчев, голем разрез на Лирическия герой си направил...
04.10.2010 11:21
Професионален, един вид...семо си пропуснал да отбележиш, че Героя е сираче, родено от леля си, независимо, че майка му е мюсюлманка, щото тя е от екстремистките и преди раждането се е самовзривила...:)))

Поздрави!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4622786
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031