Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 15:02 - Как бе написано отвореното писмо на интелектуалците за Косово
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 3279 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2008 17:40


        Присъстват стотина интелектуалци. Мястото е тайно. Часът - след полунощ.

Някои са известни, други не толкова известни, трети току-що са се самоосъзнали като такива. В смисъл, интелектуалци. 
        Заседанието води Светлин Русев. Предлагаме Ви части от най-интересните разговори. 
        Поради използването на специални разузнавателни средства се чуват откъслечни фрази, за което молим да бъдем извинени.

 

Светлин Русев (намества си очилата): Предлагам да започнем с това, че в държавата има някакви псевдополитици, искащи признаването на Косово...

Георги Калоянчев: К’во вика тоя?

Проф. Николай Василев: Не можах да го осмисля философски.

Йорданка Христова: Аз съм съгласна. И ще изпея една песен после. Протестна. В чест на победата...

Велислава Дърева: Да обясним и това, че политиците ни не са интелигентни.

Ценко Минкин: Като нас, нали? Съгласен съм...

Светлин Русев (пак намества очилата си): Моля, ред да има! Вие кой бяхте?

Ценко Минкин: Ценко Минкин.

Светлин Русев: А, ти ли си бе, Ценко, аз щото пак ще рисувам портрет на майка си и се бях разсеял нещо. Така, така.

Нешка Робева:  Да включим нещо за стратегическите национални интереси на Отечеството...

Светлин Русев: Колко изящно го каза само, Неше. Пардон, Нешке. (оглежда се сконфузен) Личи си, че се занимаваш с художествена гимнастика.

Леда Милева: Аз вчера ходих на гимнастика в поликлиниката. Лечебна...

Проф. Георги Марков: Да кажем нещо за това, че България е наследник на няколко велики цивилизационни послания – на тракийската, античната гръцка, римската, византийската, прабългарската, славянската, османската култура... И другите...

Алек Попов: Другите от сериала Lost ли?

Светлин Русев: Моля ви! По-сериозно!

Проф. Андрей Пантев: Правилно! Някой да има огънче за лулата ми? И по-бързо, че ще се отцепя от групата!

Георги Калоянчев: Ех, едно време какво беше хубаво... Кога ще сервират яденето?

Виктор Пасков: А пиенето?

Светлин Русев: Престанете, не сме се събрали на софра!

Георги Калоянчев: А, тъй ли? Ми аз какво правя тука? Къде е Стоянка? Аз без нея нищо не подписвам!
Андрей Слабаков (леко изнервен): Ще дойде бе, спокойно.
Георги Калоянчев: Кога?
Андрей Слабаков: Утре.
Георги Калоянчев: Добре.
Акад. Людмил Стайков (сякаш студентка от НАТФИЗ го обслужва интимно и той, благословен от този акт, получава просветление): Реших! Ще снимам филм “Хан Аспарух 4”! За събитията в България в последно време... Няма само този нещастник Лукас да снима по 5, 6 серии отзад напред.

Леда Милева: Аз ще го излъча по БНТ... ох, пак забравих, че вече не съм шеф на БНТ. Ходи ми се до тоалетната...

Светлин Русев (събужда се): Майко... какво? О, задрямал съм...

Андрей Слабаков: Аз ще им еба майката на тия американци! Нищо не разбират от кино!

Алек Попов: Сигурен ли си?

Андрей Слабаков: Ти как мислиш? (повдига се от стола, Алек Попов решава, че е по-добре да мълчи. С радио не се спори)

Проф. Иван Маразов: На траките ли каза? Че от както не ме избраха за президент не чувам нещо... На нервна почва.

Иван Гранитски: Ще питам президента какво мисли. Да сме сигурни... Ама това все едно не сте го чули!

Пламен Карталов: Аз опера ще напиша: “Ово е братска Сърбия...” (започва да си тананика нещо)

Андрей Слабаков (изгася цигарата си и пали нова): Преди седем години правителството на Иван Костов разреши от българското въздушно пространство да се извършват варварски набези на натовските бомбардировачи, които атакуваха братския сръбски народ...

Виктор Пасков: Почнал съм да пиша един роман. Ще се казва “Балада за Сърбия”...

Светлин Русев: Браво. Но, моля, да се съсредоточим!

Виктор Пасков (отваря нова бутилка): Наздраве.

Николай Петев: Наздраве.

Евтим Евтимов: Аз написах поема в защита на сърбите.

Виктор Пасков: Не, аз написах поема за сърбите.

Евтим Евтимов: Аз написах!

Виктор Пасков: Не, аз написах! (сдърпват се)

Светлин Русев: Спрете се! България ни гледа!

Алек Попов: Кой пръдна?

Велислава Дърева: Колко си възпитан. Гледах филма по твой сценарий, беше възхитителен. Някои неща не ги разбрах, ама аз не разбирам от кино.

Виктор Пасков: Предадохме сърбите. Не е хубаво това. Ще взема да напиша и още една моя интересна книга пък ако искат, пак да ме разнасят по вестниците. Ми то си е реклама това. Наздраве.

Глас (не се разпознава): А те, сърбите, колко пъти са ни предавали?

Андрей Слабаков (изгася цигарата си): Кой си ти, че задаваш такива въпроси? Дай една цигара...

Светлин Русев: Моля ви. Нека писмото да завършва така: Сърбите са наши братя по кръв и вяра, днес предаваме тях, утре ще бъдем предадени ние... Съгласни ли сте?

Йорданка Христова: Да. Също като в Куба. Ама той Фидел хубаво ги нахрани...

Леда Милева: В кой клуб?

Алек Попов: В Куба, в Кууба...

Леда Милева: А-а-а, “в Куба-а-а”. Не ви разбирам вас, младите... А бе, Тодор Живков що го няма?

Георги Калоянчев: А бе и аз това се чудя...

Акад. Людмил Стайков: Той почина...

Леда Милева: А, кога бе? Не съм разбрала... Ох, ходи ми се до тоалетна...

Акад. Людмил Стайков (размечтава се): Ех, едно време бай Тошо колко пари ни даваше да си снимкаме, ех-е-е-е-е...

Андрей Слабаков (отсича): Педерасти! Пак да кажа аз, че преди седем години правителството на Иван Костов разреши от българското въздушно пространство...

Виктор Пасков: Да бе, да бе... така е. Наздраве. Петев... А, той паднал под масата. А, те повечето паднали под масите! Хм, не носят на пиене. Интересен сюжет за моя бъдещ бестселър.

Йорданка Христова: Да. Това е хубав текст за песен. И финала, дето всички падат под масата. Така ще спечелим и фолк публиката...

Евтим Евтимов: Аз ще напиша текста. Ама, то... това е текста. Добре, че имам млада жена да ми казва какво става, че вече забравям. Ние за какво сме тук?

Светлин Русев: Уредил си се... аз с мойта Нешка... чакай да не ме чуе. А, тя също паднала под масата. Само да не се обеси с някоя лента за тия, гимнастичките, че все ги разнася навсякъде. Е, ако се обеси, гимнастички дал Господ. Една картина и са готови.

Леда Милева: Какво?

Светлин Русев: Нищо ма, Ледо, нищо. Спи си.

Велислава Дърева: Сигурна съм, че правим история в момента!

Проф. Николай Василев: Аз и като философ съм сигурен, че и Хегел би подкрепил сърбите. Къде е пиенето?

Глас (не се разпознава): На мен винаги ми искат рушвет техните полицаи...

Андрей Слабаков: Не е вярно! А пък Иван Костов е лайно!

Йорданка Христова: И жена му е една мекица...

Андрей Слабаков: Аз на Иван Костов майка му ще еба!

Светлин Русев: (неразбрал): Защо?

Андрей Слабаков (изгася цигарата си): Защото така! Дай една цигара!

Светлин Русев (виновно): Ама аз не пуша...

Андрей Слабаков: Ми ‘къв художник си, бе?!

Светлин Русев: Ти като пушиш що правиш такива филми?

Андрей Слабаков: Мо-о-оля?

Проф. Людмил Стайков: Стига. Тук всички сме интелектуалци, да не се обиждаме на изкуство сега! Тъкмо го написахме... кървавото писмо. Леле, какъв филм щеше да излезе! Ех, защо не беше жив сега другаря Живков...

Леда Милева: Така, така. Значи сме готови. Аз ще ида до тоалетната, че днеска не съм ходила...

Глас (не се разпознава): А бе, сещам се, преди време, БСП подкрепяха сърбите, че не искат да се отцепват, пък днес подкрепят отцепването...

Иван Гранитски: Да не разводняваме разговора! Мен организиране на комитети ме чака! И това не сте го чули!

Андрей Слабаков: Аз такъв ще им го oтцепя на американците, тяхната мамица!

Светлин Русев: А, какво? Кой? Пак съм задрямал... Къде изчезна професор Пантев?

Алек Попов: Тръгна си. Бил му омекнал тютюна. Всмисъл, овлажнял...

Велислава Дърева (размечтава се): Колко си забавен... На теб тютюна ти не е омекнал, нали? (намигва му, както само Велислава Дърева може да намига, а Алек Попов изтръпва от мисълта, която му минава през главата)

Глас (не се разпознава): Аз си мисля, че Косоварите имат някакви права все пак...

Светлин Русев: Моля ви, изгонете този човек! Имали права...

Евтим Евтимов: Ама правителството е наше. Ако ни се разсърдят, няма да канят Веско Маринов да им плаче по митингите...

Йорданка Христова: “Наше”, “ваше”, това са отживелици. Спокойно. Аз дори в “Мюзик айдъл” участвувах. При този, ъ-ъ-ъ, чалгаджията...

Глас (не се разпознава): Да погледнем за момент тези, които подкрепят сърбите: Русия, Китай, Индонезия, ЮАР, Виетнам, Шри Ланка, Либия, Буркина Фасо... В тази компания ли искате България?

Андрей Слабаков (изгася цигарата си): Е, вече прекали! Костовистки гъз! Дай една цигара!

Евтим Евтимов: Треперя целият. Дано да е от вълнение от писмото, че паркинсона ме е треснал нещо...

Светлин Русев: Готови сме!

Глас (не се разпознава): Ама Косово е повече българско, отколкото сръбско, погледнато в исторически план.

Андрей Слабаков (изгася цигарата си): Аз пък ще ти избия зъбите без исторически план. Тръгвам си, че жена ми се подготвя за поредната си роля в последния ми касов филм, с който ще разбия всички американски бокс офиси умножени по две! Не! По три! И повече няма да ям в Макдоналдс! Не че досега съм ял! Дай една цигара, че не съм пушил, отпреди отделянето на тия измекяри!

Виктор Пасков: Наздраве! Николай! Петев! На кого ме оставяш, братко? Не умирай! Кой ще ми издаде шедьовъра! А, спиш ли? Спинкай... Всички се напиха, ебах им майката... Наздраве!

Проф. Николай Василев (гледа в една празна бутилка и й говори): Кажи ми, моля те, не сме ли интелектуалци?... Интелектуалци сме, разбира се. Както би казал и Кант... (заспива на масата)

Йорданка Христова: Я да отскоча пак до моя стар приятел... Фидел. Че може за последно да го видя жив...

Светлин Русев: Аз отивам да рисувам портрет на майка си, че тази седмица не съм го правил...

Иван Гранитски (звъни му телефона): Гоце ти ли си?... пардон, изпуснах се... Идвам.

Велислава Дърева: Само да не ме изгонят пак от Партията след това писмо...

Леда Милева: Аз отивам до тоалетната.

Георги Калоянчев: И аз идвам. А къде раздават хонорарите?

 

Тук записът прекъсва.

 

 



Тагове:   как,   Написано,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divini - :)))
25.03.2008 15:10
ауууу
цитирай
2. trevistozelena - браво янчеффф!
25.03.2008 15:18
:)
много обичам ентелектуалци...за следобедна закуска:)
цитирай
3. krotalka - Добре, че все още не си загубил чу...
25.03.2008 18:44
Добре, че все още не си загубил чувството си за хумор!!! Хареса ми.
цитирай
4. gantree - :))))
25.03.2008 18:50
Олеле, олеле :)))))))))))))))))
И следобяд се съдрах от смях, и сега - пак. Браво, Янчев! Комплименти!
цитирай
5. eraklia - а аз
25.03.2008 21:15
ръкопляскам дълго след края:)))))))))))))))
цитирай
6. libertybell - Хахах:))))
26.03.2008 01:52
Поздравления !
цитирай
7. анонимен - Поздравления
26.03.2008 02:05
Автентични са си, ти от къде ги подслуша :))))
цитирай
8. sis - ха ха ха
26.03.2008 14:07
много веселяшко :):):)
цитирай
9. ianchefff - aн. 7,
26.03.2008 14:18
обърни внимание на началото.
Там става въпрос за специални разузнавателни средства.
Нямам право да ги разкривам, че Румен Петков ще дойде да ме арестува в бързината, между 2 питиета и 3 пресконференции...

хахахааххааааааааааааааааа:))))))))аааааааааа
цитирай
10. анонимен - bahmaamu
26.03.2008 19:52
brawo,qn4o,brawo qn4ew!pozdraw ot montajnata!;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4626904
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031