Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2007 19:18 - кръговрат
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 3386 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2007 19:24


стара любов провален брак

флирт с колега често има такива проблеми

главата я боли  почти всяка вечер

иначе те обича или просто иска да е с теб

да правите любов или безличното секс

но съжалявам

не мога да се отпусна сякаш изневерявам

много зле се чувствам
такива думи често ти се случват

чувал си ги на улицата в кръчмата

в ресторанта в бара от толкова много и различни жени

че имаш чувството

че винаги е била една и съща

налей си пиене спомни си какво

казваше добрият стар алф едно време

 

ти си номер едно казва тя

но винаги го има това “но” което се впива в теб

и известно време не чуваш нищо

а всъщност каквото и да чуеш

ти вече знаеш крайния резултат

заложил си пак на губещ кон

да възбуждаш ме защото о-о-о ти си много добър

и мил и нежен и чаровен и истински

но точно когато не трябва

се сещам за него много зле се чувствам

и това се повтаря и повтаря

сякаш е надраскана плоча на стар грамофон

 

остави я да пътува да плува по течението

изпрати я да се разходи наоколо като болка в главата

като синузит като зъбобол като хрема

изпрати я със солидна доза лекарство или алкохол

ще измислиш нещо ще отшуми

пусни я като петролно петно от потъващ танкер пръскащ екологични катастрофи

с психологически привкус

ти не си нефточистач

някоя сутрин ще се събудиш

и ще си другаде с друга която просто иска да е с теб

без значение

дали на село в града на хавайските острови

гибралтар или палма де майорка

лъсъкав апартамент или стар таван мястото не е важно

спомни си за жегата и за онези трийсет секунди

в които трябва да вземеш всичко

от което наистина се нуждаеш и си струва усилието

останалото (според библията)

е суета вятър празни приказки

 

налей си пиене спомни си какво

казваше добрият стар алф едно време

по-добре да превключа на мача

викни си call girl ако имаш нужда

по-добре жена алкохолик

по-добре жена проститутка

по-добре грозна жена или дори глупава

животът е повтаряне кръговрат

на следващата обиколка или по-следващата

ще намериш това което ти трябва

търси печелившия кон смени плочата

 

защото няма нищо по-лошо от

жена която не знае какво иска


 


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - от време на време
02.12.2007 21:13
леко ми писва, когато се бърка автора с лирическия герой.
Явно е неизбежно...
:))
цитирай
2. ianchefff - ~
02.12.2007 21:35

Какво е искал да каже авторът се изучава в 3ти клас 2рия срок.
Може и да бъркам.
цитирай
3. ianchefff - лемон,
02.12.2007 22:06
ти също винаги си знаела какво искаш, нал тай?
Моля те, не ме разсмивай.
Азис ми е достатъчен.
цитирай
4. ianchefff - петя,
02.12.2007 22:17
не разбирам какво искаш да кажеш.
Подчертавай колкото и каквото искаш, между две снимки пред огледалото.
Това изречение ми е ясно. За друго става дума, но явно ти убягва лекинко.
Връзката с азис е че в момента гледам тъпото му шоу.
Други обяснения желаеш ли?
Лошо има. И то в големи количества. Говоря принципно. Това е просто едно клише. Но ти си ги обичаш.
цитирай
5. ianchefff - не става дума в случая,
02.12.2007 22:32
за лирическия герой.
от момента, в който започна изречението с "янч", не става дума за л.г.
Не съм казвал, че си глупава. Т.е., че тя е глупава.
Просто самовлюбена, самонадеяна и всичколог.
Което в случая е кофти.
Все ми е тая всъщност...
цитирай
6. ianchefff - аз правя
02.12.2007 22:39
разлика между лемън и петя.
не си се обръщала към мен за да обсъждаш л.г. а просто обясни твоята винаги правилна гледна точка.
Както го правиш винаги.
Все ми е тая как лемън пише имената.
Аз пък ги пиша както си искам. Днес ги пиша с малки, утре с големи.
Вдругиден по друг начин.
Ти каква се явяваш в случая за да ми държиш сметка?
Питам, щото не мога да се сетя...
цитирай
7. ianchefff - shiva,
02.12.2007 22:43
не бе що.
Това си е моя блог.
Ако някой иска точно в моя блог да бъде ударен от товарния влак, то нека заповяда.
лемън, пардон, Лемън, пардон петя, пардон Петя, явно има това желание.
хахаххааааааааааааа:))))))))))))))
цитирай
8. ianchefff - лемон,
02.12.2007 22:45
гледай го без звук, че ще започнеш да му обясняваш и на него, горкият той, къде греши...

аааахахахааххаааааааааааааааааааа:)))))))))))
хахахааааа
цитирай
9. sis - въййй,
03.12.2007 15:06
кво им направи, че ги накара да си изтрият коментарите.

хи хи

:):):):):)
цитирай
10. ianchefff - сис,
03.12.2007 15:27
ми в демокрация сме, секи прай квото иска.
Пишат, трият, разсъждават, обсъждат, дискутират, най-вече разбират...
Уеуе мауе положение.
:)))))))))
цитирай
11. ianchefff - ра,
03.12.2007 20:49
заплашваш ли ме, че не моем се сетим?...
цитирай
12. ianchefff - не.
03.12.2007 20:58
нямам никакви проблеми.
:)
цитирай
13. ianchefff - ъми,
03.12.2007 21:03
ааа....ъъъ...ооо...
къде видя отстъпление в следното изречение:

"нямам никакви проблеми."
??

:)))))))))
цитирай
14. ianchefff - ра,
03.12.2007 21:07
аз ако се занасям, няма да е тук в моя пост, който е произведение на изкуството и събира само фенове на поезията и никой друг. Другите са прогонвани моментално...
Та...
Кой е тоа юзер бе, ами го дай насам!!!!

Освен това, аз не се зъбя, а отстоявам позициите си;;;)))
Се'ш ли се?
цитирай
15. ianchefff - Ч
03.12.2007 21:12
аз ;ък не те познавам.
В тази връзка не разговарям с непознати.
Юзери, жени, мъже, тикви, кокичета и секви други животни...
Се'ш ли се?

:))
цитирай
16. shiva - кххххххх
03.12.2007 21:13
се'ш ли се?
цитирай
17. ianchefff - не.
03.12.2007 21:16
не се сещам.
Такива неща през интирнет не се усещат.
Се'ш ли се?
цитирай
18. ianchefff - Ч
03.12.2007 21:22
морзовата азбука отдавна е излязла от употреба. Или това не беше морзова азбука?
Не помня вече.
Остарях.
Дори и аз.
!!
цитирай
19. mattea - Мъж който не знае какво иска...
04.12.2007 09:32
Ела тогава да си говорим за лошо... :)))))).
Добре, че ги има и другите... тези с малко финес :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4627430
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031