Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 17:13 - нищо повече
Автор: ianchefff Категория: Изкуство   
Прочетен: 1398 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.11.2007 12:09


изгрей изпод руините на обърканите илюзии
още не можеш да укротиш ветровете и бурите
разбиващи се в теб безпощадно
но ще вдигнеш глава налага се
такъв е живота задължително е

ще зарасне раната

помири се със себе си

може да е наше мъгливото бъдеще

само трябва да разбием оковите

на изгарящите ни пориви

тъгата която не знаеш защо се случва

и този тотален безпорядък в сърцето

тази болка в душата

пребори с надежда за после

аз съм тук аз съм тук

слаб съм и предлагам само мечти

и нежност и утеха и страст и въздух и вода

и добра дума и чаша питие и нежна прегръдка

 

любовта ми хваща ръжда в теб
а сърцето ти се разкъсва от лутане

в мисли и чувства и спомени

и се въртиш в кръг въртиш се в кръг
скрила си ме в душата си от себе си и не ме виждаш

очакваш поличба знак съдба господ

нещо да ти покаже някаква истина или път или посока

никой не знае какво ще има утре

изпепелени чувства и кошмари и ужас
или точно обратното

 

аз те търся докато кръвта ми

се смразява и разбива

на малки червени парченца

но нали винаги преди да се роди зората

на новия ден е точно така

погледни ме

излез от хаоса

излез от дупката която дълбаеш

излез от илюзията която сънуваш

излез от затвора който градиш

въпреки че изгаряш

от ярост и гняв и бяс и безпътица

от болка без да знаеш откъде се появява

мракът ще изчезне

бесней вилней бушувай викай плачи

никой няма да те съди ти си ти излей всичко

 

скрила си ме в душата си от себе си и не ме виждаш

аз съм тук аз съм тук

слаб съм и предлагам само мечти

и нежност и утеха и страст и въздух и вода

и добра дума и чаша питие и нежна прегръдка

и любов

 

нищо повече

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4628548
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031