Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 14:59 - “ГАЛЕРИЯ” НА КИЧА
Автор: ianchefff Категория: Други   
Прочетен: 48492 Коментари: 83 Гласове:
19

Последна промяна: 15.10.2009 17:24


                Здравей Жоре, здравей, приятелю!
            От известно време с теб контактуваме само с и-мейли, та, бързам да ти напиша отново. Тук, в България, се случи нещо невероятно. Чувствам се като Каблешков, когато е писал Кървавото писмо едно време. Нали той го беше писал? Ръцете ми треперят от вълнение. В момента държа в ръцете си новият вестник за политика, култура, шоу и забавление, както любезно го определя главната му редакторка Зоя Димитрова!
        Такъв никога-досега-не-е-издаван-у-нас! Никога, приятелю! Вече го изчетох 1 път, сега започвам пак да го чета. Искам да ти го преразкажа накратко, защото и ти трябва да си го купиш веднага щом имаш възможност. Ако нямаш, аз всеки път ще ти го преразказвам! Обещавам!
           Значи, вестникът има за цел да ни забавлява, но преди това да ни информира за всички недъзи на безумното ни общество, за всички далавери и гафове на властта и за всички тайни, които ние няма как да научим от всички останали вестници, списания, телевизии и радиостанции. Разбираш ли колко е важно да има такъв вестник у нас?
            Вестник “Галерия”, както научих пак от г-жа Димитрова в предаването на Иван Бедров по РЕ:ТВ, бил заченат с кредити, взети от нея, Кристина Патрашкова и Явор Дачков. И други, ама по-неизвестни. Вестникът щял да си има и приятели. Любими герои от любим сериал. Нещо такова, Жоре. Чудя се, след като си има приятели, не следва ли да си има и неприятели, но ме мързи да разсъждавам чак толкова. Оставил съм тези действия за по-знаещите, можещи и разбиращи. В този случай на новият медиен тигър “Галерия”, от когото ще се информирам за важните неща в клетата държава, която ти, Жоре, напусна преди толкова време.
            Започвам да ти разказвам. Той е един такъв цветничък, шареничък, жълтичък. Аха, аха и да си бутна кафето! Най-после нещо ново, най-после един вестник, който ама наистина отговаря на моите срамно високи изисквания за журналистика, анализи и коментари...
            Така. От 64 страници, сериозните теми са засегнати на има няма 7, 8 страници, което си е добре. Нали, Жоре? Защото всичко е синтезирано и е изведено най-важното. Само истински професионалисти вестникари го могат това. Дачков има скромно текстче за Иван Костов, а Кристина Патрашкова се пъне по адрес на Баневи, Маневи, Даневи и някакви други олигарси. Ще следя за теб тези теми.
            Научих, Жорка, че супер мега секретният доклад (засекретяван с помощта на специални разузнавателни средства, доставени от ЦРУ, МОСАД и КГБ) вече е на страниците на “Галерия”. Егаси удара и то от първия брой! Страшни са! Е, вътре не става ясно кои са имената на корумпираните министри (но ги има по министерства) и не става ясно, дали всъщност, аджеба, това е ОНЗИ доклад. Явор Дачков просто го публикува и иска отговорните люде в БГ да си кажат това ли е или не е това. Между другото, Жоре, Явор Дачков е получил доклада по пощата. Някой му пуснал и-мейл. Ето така работи разследващата журналистика у нас. Не си играе на шикалки! И аз, и ти вече можем да се докосваме безпроблемно до нея.
            Научаваме от страниците на вестника и кой е стрелецът, гръмнал мъжа на Весела Лечева... Не бе, май не го научаваме. Научаваме, че Бойко Борисов й казал кой е, ама тя няма да каже кой е. Мда! Нищо, така се запазва съспенса за следващите броеве. Той, Явор, ги разбира тези неща, нали слуша само джаз и класическа музика, а и във филм се е снимал, налага се да му се доверим изцяло! Абе, Жоре, да те питам, ти ходил ли си на концерт на Явор Дачков? Щото аз щях да ходя, ама билетите свършиха под носа ми! Представяш ли си, целият стадион беше претъпкан, егати и звездата е тоя!
            Останалото, приятелю, са снимки на голи жени (нямам нищо против, ти също), времето, програма на телевизията (супер), судоку (втори супер), жълта хроника, включваща различни интересни новини, измислици и вся “астальная великалепная инфармация”, както с теб сме се шегували не един път! Има обширно представяне на различни чалга и други светски звезди. Ти си падаше по фолка, нали? Има толкова статии по тази тема, че “Галерия” ще ти стане любимият вестник. След “списание “Нов фолк”, разбира се! Препоръчвам ти и статиите за Жени Живкова, която съживлила... Тато, за Гала, която клюкарствала в Кемпински-Зографски, за Веселин Маринов, който се обидил на Бойко Борисов, че онзи не отишъл на сватбата му, за Лили Иванова, правеща секс със сутиен и затова как да ти цъфнат луковиците напролет. Ти имаше ли луковици, Жорка? Е, ако ти нямаш, то жена ти има, така че, ето още нещо полезно за вашето семейство. Значи “Галерия” се превръща и в семеен вестник! Можеш да научиш и повече за фитнес у дома с адреналинките, известни с това че камерата, която ги снима танцува повече от тях, (но това не бива да ти прави впечатление) и затова че Робърт Де Ниро получил хипертонична криза, докато Камерън Диас била отгоре му и го чукала!? Приятелю, виж как любимият ни актьор се излага. Остава ни да се надяваме, че ще се оправи, то, нали знаеш, в Холивуд имат всякакви чудодейни лекарства. В “Галерия” също има и рецепти и какви ли не съвети за здравословен живот. Значи, това е и вестник, който ще ни лекува. Пре-крас-но! Има го фотографиран и средния пръст на сина на Георги Първанов. Да бе, синът на президента! Представяш ли си го, малкият келеш на снимка в “Галерия”! Какво попадение! Наистина в този вестник е събран елитът на нашата журналистика!
            Анита Бенинска (която и да е тя, Жоре, която и да е тя) съобщава (от 15 страница) че Лили Иванова била обидена, нацупена и сърдита на Тодор Колев, щото преди 100 години той бил написал песен за “Златният орфей”, в която я определял като баба. Явно Анита е забравила (или не е гледала, или е била малка, или си е пилила ноктите, или е правила свирки, или е обикновена чалгаджийка, или е просто глупава), че в едно от предаванията на “Как ще ги стигнем с...”, Тодор Колев беше поканил самата Лили Иванова и сладко сладко си говориха 1 час. Аз бях там, на 1 метър от тях, понеже работих в това шоу от създаването му, та, почти до самия му край. Бях там и през целия ден по време на репетициите. Някак не си пролича, че двамата се мразят! Но, Жорка, може пък аз нещо да съм се объркал, то беше преди толкова години...
            Жоре, приятелю,
          не си мисли, че това което ти разказвам е пример за манипулация и лъжи в новия велик, култов и никога-досега-не-издаван-у-нас вестник “Галерия”, от който очаквам да е нещо повече от поредната жълтинка. Имаме, за щастие, свобода на словото и най-вероятно аз дълбоко се заблуждавам. Ти ме познаваш, нали?
            Добре де, усещам, че не ти е достатъчно това и ти преразказвам още нещо забавно (след като съм вече напълно информиран за всички държавни далавери и тайни). Някой (неясно кой) разказва за тегобите на Мариус Куркински, който според него, отскоро се подвизавал като режисьор (театрален). Та, майка му била починала (заглавието е “умря” и е доста грубо и гадно, но никой не е съвършен, нали Жорка) и Мариус се чудел как да излезе от депресията и неговите приятели искали да му устроят някакъв купон и да го веселят, и да го забавляват, и да го откъснат от мъката, която го е налегнала. Материал, който е ама наистина “забавен”, точно както ни е обещала главната редакторка Димитрова. (Зоя).
     Изключително забавно и любопитно е да се разбере от страниците на този никога-досега-не-издаван-у-нас вестник, че съпругата на Юксел Кадриев (с кого били в развод) му изневерявала с Максим Бехар (нали го знаеш онзи, дето носи на главата си косми от врата си), който пък преди време бил спал с Ирина Флорин. Да, без тези факти, някак забавлението няма да е пълно. Убеден съм! И ти трябва да си убеден в това, приятелю!
            Като към всичко това се прибавят и големите манипулиращи заглавия, всичко води към единствения възможен извод: вестник “Галерия” ще бъде поредния жълтък у нас и нищо повече. Ама съвсем нищо повече. И всички приказки за свобода на словото, истинност и достоверност отлитат като ято прелетни птици към топлите страни. Но, Жоре, най-вероятно аз отново много дълбоко се заблуждавам и това, което ти пиша не е вярно. Просто не го чети!
           Да, Жоре, вярно е, че в доста от текстовете в “Галерия” се споменават фрази като “говори се” (имаше такъв жълт вестник, ако не знаеш), “наши източници ни информираха”, “дочухме” и т.н, но след като ти самият разбираш, че в този вестник работи елита на словото у нас, не ми имай много вяра. Пък и съм пийнал 2 бири и почвам да се обърквам.
               Свършва ми писмото, Жоре. Ще приключа с още любопитна информация. Оказва се, че Явор Дачков, Кристина Патрашкова, Зоя Димитрова и компания са взели големи кредити (по тяхните думи), за да направят още едно безмислено отсичане на дървета за хартия за вестник. Аз май ти го казах това за кредитите? Нищо. Извинявай. Горките банки, дето са се вързали на приказките им... Същите “анализи” и “коментари” могат да бъдат намерени в “Шоу”, “Уикенд”, “Монитор”, “Телеграф” и почти всички останали вестници. Ъ-ъ-ъ-ъ, “безсмислено” ли казвам? Жоре, напсувай ме, приятелю, напсувай ме презокеански, за да спра да пиша глупости!
            Май френд, ако искаш да прочетеш нещо “ново” и да се “развличаш” и “забавляваш”, купувай този никога-досега-не-издаван-у-нас вестник. Е, в мен след прочитане остава усещане за прецаканост, което не е приятно, както и усещане за заливане с лайна, което е осо-о-о-обено противно! Но, аз вече те помолих за една голяма презокеанска псувня, така че, не ми обръщай внимание.
             Всичко хубаво ти желая, приятелю. Знаеш, че аз съм мазохист по отношение на вестници и телевизии, така че, ако случайно нямаш възможност да си намираш вестника, аз съм насреща! Твоите изисквания за кич са винаги по-малки от това, което предлага днешната преса, така че всичко е наред! Млъквам!
              Бъди жив и здрав.



Тагове:   шоу,   уикенд,   неземно,


Гласувай:
19



1. estrella - РЕспееееект!
15.10.2009 15:07
само като му видях тенденциозното заглавийце и рекламата на фона на едни огньове, ми беше ясно, че нищо хубаво няма да излезе от тая работа. Очевидно съм била права, съжалявам, че си го прочел:)))))
цитирай
2. martito - Май диър френд,
15.10.2009 15:14
Земи, молам ти си, кат баш френд да ми купуаш весника и а ми го пращаш, чи ут кеф да заподскачам и ази! Молам ти са, от сърце ти са мола!
твой приятел
Жоро

;))))
цитирай
3. doriana - И, да! Жоре, като си купиш вестника, ...
15.10.2009 15:15
И, да! Жоре, като си купиш вестника, да не вземеш да го ползваш за задни цели, щото жълтото от гащите ти после няма да може да го изпере ни леля Мария, ни Ариел, ни Бареков, който обикновено по химически-магически начин чисти разни зловещи петна от името на този и онзи!
:)
цитирай
4. utremer - Браво Янч!!!!!!!!!!
15.10.2009 15:15
Наистина ли ще коментираш всеки брой? :)))
цитирай
5. neslanchice - Ако не беше отвратително, щеше да е ...
15.10.2009 15:55
Ако не беше отвратително, щеше да е смешно. Не постинга имам предвид... Него прочетох с удоволствие. Поздрави!
:)))
цитирай
6. ianchefff - остр,
15.10.2009 15:55
както казах, аз съм малко (или повече) замохист. Т.е. мазохист, се тая.
:))
цитирай
7. ianchefff - марти,
15.10.2009 15:56
щсе заема.
;)
цитирай
8. ianchefff - дориана,
15.10.2009 15:57
може пък да се напънат тия перилопроизводители да открият некой нов препарат, който да отмива и такива поражения.
:))))))))))))))
цитирай
9. ianchefff - утремер,
15.10.2009 15:59
абе, мисля да се въздържа.
:))))
цитирай
10. ianchefff - неслънчице,
15.10.2009 16:00
така е.
поздрави.
:)
цитирай
11. divini - Велик си
15.10.2009 16:12
Куку - велик си, ако го нямаше Бойко Борисов щеше да си най-велият, обаче го има и за това си просто велик..

Ох, просълзи ме :)))))))))))))))))))))))))
цитирай
12. ianchefff - дижини,
15.10.2009 16:15
единствено сълзите накрая те спасяват от перото ми за това признание!!!
:))))))))))))))))))))))))
цитирай
13. galinabg - Поздравления!!!!
15.10.2009 16:29
Удоволствие, смях през сълзи и ....тъга....:)
цитирай
14. анонимен - мисля си...
15.10.2009 16:31
ако това момче, много талантливо наистина, се нагърби да коментира всеки брой на този "вестник", рискува да загуби чувството си за хумор... :)
цитирай
15. ianchefff - galina,
15.10.2009 16:35
е, колкото толкова.
:)))
цитирай
16. ianchefff - ан 14,
15.10.2009 16:36
споко, чак толкова луд не съм.
;)
цитирай
17. анонимен - Проникновен анализ!!!
15.10.2009 16:37
Възхитително е еднообразието в разнообразния ни переодичен печат!
Спести ми 90 стотинки.Като се видим - черпя!:))
Поздрав!
цитирай
18. mamkamu - +
15.10.2009 16:39
Хе, хе! Сега, ако някой ме пита: Ти чете ли първия брой на новия "Галерия", аз уверено ще му отговоря: "разбира се и още как", и ще започна да му обяснявам подробностите...:) Посмях се добре :)))
цитирай
19. ianchefff - тит,
15.10.2009 17:04
окей, записвам си!!
:))))))))))0
цитирай
20. ianchefff - мамкаму,
15.10.2009 17:06
с чиста съвеС, при това.
:)))))))))))))))))
цитирай
21. cefulesteven - Три години: мраз, зной, капе ми по ...
15.10.2009 17:38
Три години: мраз, зной, капе ми по главата, течения от всякъде, а особено интелектуално настроени ми ръмжат, че "шъ видА, шъ им падна", заради това, че не съм им скрил безплатната "Името на розата" - това беше един култов ден в живота ми в който разбрах как ще изглежда комунизма и стоките без пари, но както и да е...най-голямото ми изтезание беше, че се налагаше от време навреме да преглеждам какво продавам. Сега обаче още малко и да съжаля:D и да се върна, че онова което не ме е убило, а направило по-силен, този път да ме довърши окончателно:))))

Поздрави.
цитирай
22. ianchefff - стеф,
15.10.2009 17:40
споко, всичко ще се оправи.
Поздрави.
:)
цитирай
23. ady - Поздравления
15.10.2009 18:11
Както винаги точно в целта:)
цитирай
24. mph - :)
15.10.2009 18:26
Таквоз нящо само с маша пипам (опит за цитат)
цитирай
25. gothic - Абонирам сеееее! За в случай, че ...
15.10.2009 18:28
Абонирам сеееее! За в случай, че изчезне гъзпапира :)))
цитирай
26. thetrooper - Супер як текст!
15.10.2009 19:43
Страхотно описание - благодаря ти, сега няма да ми се налага да го чета този парцал:)))
цитирай
27. krotalka - Янч,
15.10.2009 19:53
ще ти купя ръкавици, че такъв парцал кой знае какви зарази разнася! Ако искаш и противогаз мога да ти намеря, че много смърди бе!
цитирай
28. libertybell - Янч, голяма работа си:)
15.10.2009 21:09
Отдавна не се бях смяла толкова, за което ти благодаря!
Поздравления, приятел:))))
цитирай
29. анонимен - свежо!
15.10.2009 21:10
трябва да се чете хора!иначе започваме да мислим колко зле живеем.четете поредния глупав вестник!!!!!!!
цитирай
30. ianchefff - ady,
15.10.2009 21:14
мерси, мерси.
:)
цитирай
31. ianchefff - mph,
15.10.2009 21:15
все пак, ако имаш, използУвай ръкавици за миене на чинии. Или медицински таквиз.
Сигурността преди всичко.
:))))))))))))
цитирай
32. ianchefff - готик,
15.10.2009 21:16
сигурен ли си?
Ама наистина ли си сигурен?
:)))))))))))))
цитирай
33. ianchefff - thetrooper,
15.10.2009 21:16
ми те парцалите и без това не са за четене. ;)
цитирай
34. ianchefff - кро,
15.10.2009 21:17
а може ли дезодорант? Или е нахално...
:))))))))
цитирай
35. ianchefff - либи,
15.10.2009 21:19
поздрави и за теб.
:)
цитирай
36. ianchefff - анонимен,
15.10.2009 21:20
ти се шегуваш, нали?
Налиииииииииииииииииииииахахахахаххааааааааааааааааа:)))))))))))))))))
цитирай
37. ell - Кич
15.10.2009 21:20
Не знам защо, но не очаквах жълт вестник... още сутринта поръчах да ми го купят и като го доноха в офиса...онемях!! Още на пръв поглед пролича, че е ЖЪЛТ!!! Одрал е коцата на Уикенд и като визия, и като концепция... Разочарована съм и от Кристина, и от Явор... Наистина не очаквах това!!! Но истината е, че като повечето жълти вестници, това чудо на журналистическото проникновение, ще се превърне в един от най-тиражираните вестници, който ще се купува като топъл хляб, в който ще се рекламира и на страниците на който родните "звезди" понякога умишлено ще се опитват да попаднат. След примерите за кич в политиката, ето поредното доказателство за кич в журналистиката!!! :(
цитирай
38. ianchefff - ел,
15.10.2009 21:22
Sad But True.
Ма, да не ти пука.
:)
цитирай
39. sowhat - иване, и са квоооо
15.10.2009 21:39
ти взе па го прочете и сакато ми преразказа, щи кажа бро- тенкю пийпъл, айде нема нужда :)
цитирай
40. ell - Абе, то не ти пука...
15.10.2009 21:41
Абе, то не ти пука, не ти пука, ама накрая ти писва...
цитирай
41. ianchefff - бро,
15.10.2009 22:11
ти ся святкаш ли ми се?

(Ей, тая дума "святкаш" от теб я чух, не бях я чувал отдавна и много ме кефи!!!)

:)))))))
цитирай
42. ianchefff - ел,
15.10.2009 22:12
писва ти, гръмва ти и т.н.
Но, все пак, хев фън и така.
;)
цитирай
43. eleni - @янч,
15.10.2009 22:30
made my evening, man:)))))
Кръшният ми девичи смях оглася квартала вече сума време. Като спра да се кикотя ще дойде ред на тихия възторг, а после може и до по-големи крайности да се стигне.

Ако така продължаваш ще се наложи да ти поискам ръката.

:))))))))))))))))))))))
цитирай
44. boyoto - прекрасно описание
15.10.2009 22:41
Чакам да разкажеш и за следващия брой, защото подозирам - и до него няма да успея да се добера -Поздрави!
цитирай
45. ianchefff - елени,
15.10.2009 22:51
това го казваш за пореден път, така че вече не му обръщам внимание!!!
цитирай
46. ianchefff - бойо,
15.10.2009 22:56
не знам дали ще имам сили за това.
:)
цитирай
47. gothic - Янч,
15.10.2009 23:08
ianchefff написа:
сигурен ли си?
Ама наистина ли си сигурен?
:)))))))))))))



Не съвсем, но се надявам хАртията да е по-мекичка :))))))))
цитирай
48. ianchefff - got,
15.10.2009 23:14
обикновена вестникарска, като я понамачкаш малко, както се правеше едно време, върши идеална работа.
;)
цитирай
49. eleni - @янч,
15.10.2009 23:26
не водиш точна статистика;)
Досега ръката ти не е била застрашена от поискване (или поне нямам спомен да съм говорила такива работи - ако нещо друго помниш - поправи мА:). Само съм заплашвала да ти посвещавам поезия. Което си е страшно, но не чак толкоз, нали.

цитирай
50. анонимен - :)
15.10.2009 23:27
"Уикенд" се издава/спонсорира от същите лица,какво очаквахте?! ;)) Патрашкова някога може и да писала стойностни неща, но днес нещо "не пасва", с каквото и да се захване.
цитирай
51. ianchefff - eleni,
15.10.2009 23:29
добре де, може да бъркам, може да съм сънувал, може друга да го е казвала!
Съ-жа-ля-вам! Никой не е идеален, аз също.
А твоето заплашване с поезия не е толкова страшно.
Ти все пак не си шефът на вогоните, ако ме разбираш какво искам да ти кажа.
:)))))))))
цитирай
52. ianchefff - анонимен,
15.10.2009 23:30
да ти кажа, все ми е тая.
Аз просто гледам да се забавлявам, май френд.
Щото иначе трябва да се гръмна!
:)))))))))
цитирай
53. eleni - хахахаххахххахахаххахахахах
15.10.2009 23:38
не съм, слава на Заркуон, не съм:))))
цитирай
54. ianchefff - знам,
15.10.2009 23:43
че не си.
Просто се шегувам.
То едната шИга ни остана ееееееее.
:)))))))))))))))
цитирай
55. eleni - ибавай съ ти, ибавай съ
15.10.2009 23:45
с хората...

:))))))
цитирай
56. ianchefff - е,
15.10.2009 23:48
с животни ли?
Те са толкова добрички и беззащитнички!!!
цитирай
57. cornflower - майн гот,
15.10.2009 23:55
какъв колорит!
цитирай
58. ianchefff - корн,
15.10.2009 23:56
какъв?
:)))))))))))))
цитирай
59. cornflower - богат
16.10.2009 07:51
разкошен
цитирай
60. anubhis - е що разочарование,
16.10.2009 08:38
не мога да разбера:))
та и Кристина,и Явор се подвизаваха до сега в жълти вестничета - ето,усвоиха занаята,и вместо да бачкат за други,спретнаха си собствен продукт:)ама им отива,какво...;)))
цитирай
61. ianchefff - corn,
16.10.2009 09:15
:)
цитирай
62. ianchefff - anub,
16.10.2009 09:16
отива им бе, спор няма и не може да има.
:))))))))))
цитирай
63. anubhis - янч,
16.10.2009 09:39
само шЪ тЪ замолА,за следващия брой да го коментираш на моя мейл:) ми тъй де,и аз малко авантакис,да не купувам сичките Шокове,Мокове и Уикенди,явно Галерията е 5 в 1...криза е все пак;))
цитирай
64. boyanov - Мисля си. . . по-добре да беше уча...
16.10.2009 10:13
Мисля си... по-добре да беше участвала в танцовото шоу, госпожата Патрашкова :) Егати и "големия проект" на живота и....егати и живота и....
цитирай
65. ianchefff - ануб,
16.10.2009 10:16
това би било крайно неучтиво спрямо милионите мои феновИ, не мислиш ли?
И егоистично също така.
Т.е., ако има 2-ри брой, пак ще е постнат тук за всички.
Мисля, че пак ще те устрои по някакъв начин, нал тай?
:)))))))))
цитирай
66. ianchefff - боянов,
16.10.2009 10:18
да беше, ама ей на, не участва. Карай, к'вот такова...
:)
цитирай
67. анонимен - от РЕЙЧЪЛ /Рени/, кръстник Стефан
16.10.2009 10:46
Ей колега, какво не му хареса на вестника- виж че ецветен, колко страници има, колко мастило е използвано, колко снимки, колко готонви текстове от интернет, колко безсмилени статии и интервюта, колко горещи новини и актуални събития, колко личности и гости има в този вестник.Просто вестник за културни и образовани хора, както подсказва самото заглавия- "Галерия".Какво не му харесваш,? Кръстословиците ли?О-о-о имам една позната,счетоводителка, казва се Ели тя стана фенка на кръстословицата на Галерия още от първия ден, а пък една друга колежка, почитателка на руската литература веднага поиска вестника да се издава в превод на руски от Българо-руския информационен център.Много си зле,БЕ! Какво не му хареса на вестника.Ти можеш ли да направиш вестник? Можеш ли да вземеш крадит като онези честни и "прозрачни" журналисти. Виж каква смелост и доблест са имали леля Криси Патрашкова и чичо Явор Дачков, те са страхотни просто са /както казва моята колежка Глория/ Не-ве-роятни! И искам другата седмица да си купиш пак вестника,не.Не искам да ми представиш бележка че си се абонирал, дори и майкати и баша ти в Шумен да ги абонираш, и искам още нещо.Да започнеш да правиш колонката на Янчо във вестник Галерия.Тъпак с тъпаците- ще плюеш честните и добри хора за хубаво направения и списван вестник!!!Нямаш срам!Засрами се и се изчерви веднага! Айде до следващия брой на "Галерия"
цитирай
68. ianchefff - ето го и първият
16.10.2009 11:15
разболял се анонимен само от първия брой на "Галерия".
Смятайте какво ще му е състоянието след още няколко броя.
:)))
цитирай
69. анонимен - Това е моето мнение
16.10.2009 12:03
Не съм го купувал, нито дори съм го зърнал, ама подозирах, че е нещо ... такова. Щото Зойка се хвалеше по телевизията. Галерия! Ниц!
цитирай
70. ianchefff - ан 69,
16.10.2009 12:24
това е положението.
цитирай
71. gavrosh - янчев!
16.10.2009 13:26
Велико писмо, пиши на Жоро да си върне билета и да отложи завръщането с 2-3 години :)
Скоро не съм чел нещо по - добро особено по адрес на Дачков :)
ИСКАМ БИЛЕТ!
цитирай
72. dagma - :))) Браво
16.10.2009 14:24
Забавлявах се, много весел текст. Определено имаш талант да пишеш в този стил!
цитирай
73. ianchefff - gavrosh,
16.10.2009 14:39
чети редовно "Галерия".
Може да измислят някоя игра, в която читателите да печелят самолетни билети. Колко му е, пък и нали се грижат за забавлението на хората.
:))))))))))))))
цитирай
74. ianchefff - dagma,
16.10.2009 14:43
щом казваш, щи повярвам.
:))))))))))))
цитирай
75. nicodima - Опитай да направиш подобен анализ
16.10.2009 15:01
... и на ВАЦ-овите вестници, ама е много вредно за здравето. Е, чак под полите на "звездите" не надзъртат, но пък доста криви огледала надничат от статиите им. Лично аз ти благодаря, защото след подробното експозе съм сигурна, че още 3 години няма да пипна вестник : )...
цитирай
76. ianchefff - никодима,
16.10.2009 15:09
не бе, пипай, то си е забааааввввннноооооо...
:))))))))))))))))
цитирай
77. анонимен - muteri
16.10.2009 22:20
Искрено се забавлявах и за сетен път се обедих ,че в никога не е късно да станеш за смях.Щом и те се хванаха на хорото на чалгаризацията маи няма да има оправия. Всеки си вика срещу пошлото ама ако успее и вземе кредит,не се нагъбват да правят нещо -не-правено-досега.............това е трудно ..............Знате ли колко даровити хора не намират място по нашите весници???
цитирай
78. анонимен - Забавно е
16.10.2009 23:19
Нормално,тук всеки се напъва,в случая-жълто ( излезе )
цитирай
79. ianchefff - aнонимен 77,
17.10.2009 00:19
научи се да пишеш на български, бе!
цитирай
80. ianchefff - анонимен 78,
17.10.2009 00:20
ти си същия бастун. В известен смисъл.
цитирай
81. анонимен - Xtrem
18.10.2009 16:01
Янчев, това е най-добрия коментар от всичко що прочетох дотук за вестник Галерия. Жестока ирония, съвсем на място !
цитирай
82. ianchefff - aнонимен 81,
18.10.2009 16:15
10х.
цитирай
83. анонимен - Xtrem
21.10.2009 18:37
Радвам се, че написаното от теб вече е качено във Фрогнюз, така ще го прочетат още повече хора :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ianchefff
Категория: Изкуство
Прочетен: 4622608
Постинги: 597
Коментари: 12004
Гласове: 32649
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031